Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 717 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

Project proposal aims to create a sustainable, aesthetic and safe urban environments, contributing to a higher quality of life, greater security for citizens and creating prerequisites for accelerated socio-economic development and a higher level of investment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление, наблюдение и отчетност на проекта : Дейността предвижда сформиране и поддържане на специални структури за изпълнение и управление на проекта: Екип за реализация на проекта Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейности през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител на проект; - Координатор проект; - 2 Експерта –„част пътна” и - Юрист; - Счетоводител. Екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Мониторингов съвет, който ще се състои от кмет/заместник-кмет, служители от дирекция “Финансовa политика”, дирекция “Управление на собствеността и регулация” и дирекция “Устойчиво развитие и евроинтеграция”, които няма да са членове на ръководния екип, а ще извършват текущ вътрешен мониторинг на проектните дейности с цел навременното установяване на потенциални рискове за изпълнението, както и оценка на удовлетвореността на целевата група. Счетоводителят ще следи отчетността на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходооправдателни документи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. 25 000.00 0.00
Подготовка на тръжни документи и провеждане на процедури за избор на изпълнители: В процеса на изпълнение на настоящето проектно предложение, определени дейност, изискващи специализирана експертиза и ресурси ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители. Изпълнителите ще бъдат избрани чрез провеждане на процедури за избор на изпълнители при спазване изискванията и разпоредбите на Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Подготвените тръжни документи ще изпратени за предварителен контрол до УО на ОПРР и АОП. В процеса на изпълнение на проекта се предвижда провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Избор на изпълнители на строително-монтажни работи основните обекти на интервенция по реда на ЗОП. 2. Избор на изпълнители за авторски надзор за основните обекти на интервенция по реда на ЗОП; 3. Избор на лицензиран одитор за одит на проекта за основните обекти на интервенция по реда на ЗОП; 4. Избор на изпълнител за изработване на материали за осигуряване на публичност и визуализация на проекта по реда на ЗОП 5. Избор на изпълнител за строителен надзор за основните обекти на интервенция по реда на ЗОП. 0.00 15 000.00
Дейности по извършване на предвидените в проекта строително-монтажни работи: Предвидени основни обекти на интервенция 1. Изграждане на парк между ул. "Даме Груев" и река Бистрица в кв. 216 Площите определени за благоустрояване и паркоустрояване възлизат на около 16 дка. Паркоустройственото решение е зонирано както следва : • Най-близо до жилищните квартали са разположени секторите за най-малките посетители и техните придружители, детски площадки и кътове за отдих; • Край основната алея са предвидени кътове за сядане, изгледи, площадка, пътеки за разходка и др; • Между студентското градче на АУБ в Благоевград е наложителна пешеходна връзка и парка, а в близост е предвиден терен за атрактивни игри и занимания на младежи и по-големи деца. В тази част са предвидени съоръжения за ролери, велосипеди, скейтборд и др. подобни занимания. • Между различните по предназначение кътове и площадки са предвидена озеленени с дървесна и храстова растителност площи - диференциращи отделните елементи на парка. В парка е предвидено и изграждане и фитнес площадка на открито. Тя ще бъде оборудвана с най-новите фитнес уреди, които ще бъдат лесно достъпни и за малки деца и хора с двигателни увреждания. 2. Рехабилитация на ул. "Антон" По ул. „Антон” ще се извърши рехабилитация на съществуващата, като се положи един пласт от 4см плътен асфалтобетон и изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон с променлива дебелина, осигуряващи възможност напречните наклони да бъдат коригирани към нормативно определените. На местата с множество мрежовидни пукнатини и изцяло износена настилка са предвидени локални ремонти с цялостна подмяна на конструкцията на настилката. B местата, където ще се извърши подмяна на съществуващите бордюри с нови, следва предварително да бъде фрезована и изкопана съществуващата настилка на 25см от ръба до съществуващия бордюр, след което следва да бъде изпълнена нова настилка (виж типов напречен профил) до новите бетонови бордюри 3. Рехабилитация на ул. „Преслав” и нова велоалея Ще се извърши рехабилитация на съществуващата настилка, като се положи един пласт от 4см плътен асфалтобетон и изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон с променлива дебелина осигуряващи възможност напречните наклони да бъдат коригирани към нормативно определените. На местата, със средоточени множество пукнати и дупки, е предвидено изкърпване на настилката. Предвидено е заустването на прилежащите улици с дължина до 10м. B местата, където ще се извърши подмяна на съществуващите бордюри с нови, следва предварително да бъде фрезована и изкопана съществуващата настилка на 25см. от ръба до съществуващия бордюр, след което следва да бъде изпълнена нова настилка до новите бетонови бордюри. На местата, където ще се извърши ремонт на съществуващата тротоарна настилка, следва тротоарните плочи да бъдат пренаредени до постигане на необходимата равност и ниво. Ширината на велоалеята ще бъде 2.00 м. 4. Рехабилитация на бул. „П.Яворов” и нова велоалея Ще се извърши рехабилитация на съществуващата настилка, като се положи един пласт от 4см плътен асфалтобетон и изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон с променлива дебелина осигуряващи възможност напречните наклони да бъдат коригирани към нормативно определените. На местата със средоточени множество пукнати и дупки е предвидено изкърпване на настилката. Предвидено е заустването на прилежащите улици с дължина до 10м. B местата, където ще се извърши подмяна на съществуващите бордюри с нови, следва предварително да бъде фрезована и изкопана съществуващата настилка на 25см от ръба до съществуващия бордюр, след което следва да бъде изпълнена нова настилка (виж типов напречен профил) до новите бетонови бордюри. На местата, където ще се извърши ремонт на съществуващата тротоарна настилка, следва тротоарните плочи да бъдат пренаредени до постигане на необходимата равност и ниво. 2 000 000.00 0.00
Одит на проекта: Дейностите по одит се извършват с оглед гарантиране на прозрачност, ефективност, целесъобразност и правомерност на направените в рамките на проекта разходи. Дейностите по одит се извършват от регистриран одитор – член на Института на експерт-счетоводителите или от фирма за одит, които извършват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на изпълнение на дейностите. Дейността ще се осъществява текущо, като в последните 2 месеца от изпълнението на проекта ще бъде изготвен финален “Доклад за фактически констатации по проекта”, по образец на УО на ОПРР, с който одиторите установяват дали направените в рамките на проекта разходи са действително направени, точни, допустими и в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. 25 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).