Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Развитие на конкурентоспособността на българската икономика

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. 16. Брой проведени промоционални мероприятия с цел промотиране на България сред потенциални инвеститори Определение: брой срещи, кръгли маси, форуми, организирани от БАИ Брой 0.00 150.00 95.00
2. 1. Брой изпълнени инвестиционни проекти в целеви сектори Определение: брой инвестиционни проекти в целеви сектори, изпълнени след 2009 г. (включително проекти в процес на изпълнение) Брой 4.00 50.00 35.00
3. 5.Брой въведени нови услуги Определение: брой нови услуги, предоставяни на инвеститори Брой 0.00 6.00 6.00
4. 11.Брой посетили информационните събития в чужбина българи трайно пребиваващи там, или учещи там Определение: брой българи, живеещи или работещи в чужбина, посетили промоционалните събития, организирани от БАИ Брой 50.00 5 000.00 1 000.00
5. 15. Брой обхванати инвеститори в промоционалните дейности Определение: брой на инвеститорите, участвали в промоционалните дейности, организирани от БАИ Брой 0.00 400.00 300.00
6. 12.Брой инвеститори използвали възможностите на телеконферентния център в БАИ Определение: брой инвеститори използвали създадения телеконферентен център в БАИ Брой 0.00 150.00 80.00
7. 17.Брой обхванати журналисти в промоционални дейности, организирани от БАИ Определение: брой журналисти, включени в промоционални дейности, организирани от БАИ Брой 0.00 120.00 90.00
8. 7.Брой представителства на България в чужбина получили промоционални материали Определение: брой представителства на България, получили промоционални материали за ПЧИ Брой 4.00 40.00 40.00
9. 10. Брой посетители посетили промоционалните събития в чужбина Определение: брой външни за БАИ експерти и представители на бизнеса, посетили промоционални събития в чужбина Процент 500.00 2 000.00 2 000.00
10. 4. Увеличение на броя на хората, които използват интернет страницата на БАИ Определение: съотношение между броя потребители на страницата на БАИ през дадена година към броя на тези потребители през 2008 г. Процент 100.00 600.00 400.00
11. Д 11: Създаване на три рекламни видеоклипа с цел представяне на възможностите за инвестиции в България Брой 0.00 5.00 3.00
12. Д 12: Създаване на 4 документални филма на английски език Брой 0.00 4.00 4.00
13. Д 14: Организиране на пет журналистически тура - посещения в България с цел представяне на страната в чуждите медии като привлекателно място за чуждестранни инвестиции по различни секторни теми Брой 0.00 5.00 2.00
14. Д 32: Сертифицирано обучение за работа със софтуер, прилагащ световно утвърдена методология за управление на инвестиционни проекти - за ЕУП и ЕИП Брой 0.00 32.00 32.00
15. Д 8: Проучване на наличните информационни източници и база данни, поддържани от различни институции и ведомства и анализ на възможностите за връзка с тях и автоматичното им инкорпориране в интегрираната информационна система на БАИ Брой 0.00 1.00 1.00
16. 14. Брой публикации излезли в международни електронни и неелектронни медии Определение: брой на публикациите, излезли в следствие на организирани от БАИ промоционални дейности Брой 10.00 70.00 30.00
17. 18.Брой публикувани рекламни материали с цел промотиране на България като инвестиционна дестинация Определение: брой публикувани рекламни материали, в следствие на новите услуги, предоставяни от БАИ Процент 0.00 250.00 180.00
18. 9.Брой експерти в подкрепяните от БАИ области посетили промоционални събития в чужбина Определение: брой експерти, посетили промоционални събития в подкрепяните от БАИ области Брой 0.00 75.00 75.00
19. 13. Брой насочени от международните инвестиционни посредници чужди инвеститори в България, ефективно извършили проучване за ПЧИ в България Определение: брой чужди инвеститори, насочени от инвестиционните посредници към България Брой 0.00 130.00 100.00
20. 2. Брой услуги, предоставени на инвеститори Определение: видове услуги на БАИ, предоставени на инвеститори Брой 5.00 40.00 15.00
21. 3. Брой запитвания от потенциални инвеститори в целеви сектори Определение: брой информационни запитвания и посещения на място от инвеститори в целеви сектори Брой 25.00 1 500.00 300.00
22. Д 21: Изработване по проекти на презентационни модули за участие в инвестиционни форуми - Брой 0.00 2.00 2.00
23. Д 9: Разработка на структурата и съдържанието на 8 инвестиционни брошури за осем приоритетни отраслови сектори на българската икономика + 4 информационни листове (Fact sheets) с годишна актуализация; Дизайн; Изработка на печатни материали от различен вид Брой 0.00 27.00 18.00
24. Д 22: Доставка на офис обзавеждане и оборудване Брой 0.00 250.00 250.00
25. Д 30: Въвеждане на система за управление на инвестиционни проекти - Индикатор: Брой внедрени Брой 0.00 1.00 1.00
26. Д 13: Медийна кампания на България в ЕС, САЩ и Азия с цел привличане на чуждестранни инвестиции Процент 0.00 925.00 168.00
27. Д 15: Разбработване и поддръжка на корпоративен уеб портал на БАИ на три езика Брой 0.00 1.00 1.00
28. Д 16: Обучение на екипа на БАИ за управление и мониторинг на изпълнението на проекти, финансирани от ЕС; за работа с чуждестранни инвеститори, кандидатстващи по ЗОП, ЗООС и ЗУТ Брой 0.00 3.00 3.00
29. Д 17: Информационни кампании сред българите в чужбина с цел популяризиране на инвестиционния климат, създаване на неформални общности и връщане на нашите имигранти и учещи в чужбина български студенти в България Брой 0.00 3.00 1.00
30. Д 27: Организиране и провеждане на три роуд-шоута за популяризиране на българския капиталов пазар и българските публични компании в чужбина Брой 0.00 3.00 2.00
31. Д 29: Внедряване на система за автоматизирана обработка на документи и материали и поддръжка - Индикатор: Брой внедрени системи Брой 0.00 1.00 1.00
32. Д 24: Доставка и инсталиране на Web Server, Application Server, Data Base Server и свързани с тях продукти, произведени от водещ световен производител- cluster type, подновяване на софтуерните лицензи за базовия софтуер, тяхната поддръжка Процент 0.00 7.00 0.00
33. Д 3: Изработване на сравнителен правeн анализ на законодателството в други държави членки на ЕС и Балканите Брой 0.00 3.00 2.00
34. Д 6: Проучване на вида услуги и анализ на преференциите, предлагани от агенции по региони в Централна и Източна Европа, Далечния Изток, Северна и Южна Америка Процент 0.00 3.00 2.00
35. Маркетингов анализ въз основа на емпирично изследване на познатостта, облика и нагласите към България като инвестиционна дестинация - Индикатор: Брой маркетингови анализи Брой 0.00 3.00 2.00
36. Д 10: Провеждане на срещи с настоящи и потенциални инвеститори Процент 0.00 9.00 4.00
37. Д 19: Предоставяне на услуги за извършване на одит на проекта Брой 0.00 3.00 2.00
38. Д 2: Правни анализи за нуждите на инвеститорите в България - Индикатор: Брой правни анализи Процент 0.00 3.00 2.00
39. Д 25: Провеждане на 3 международни конференции от световна бизнес медия и 9 кръгли маси под формата на работни обяди или работни вечери с водещи инвеститори в определени сектори Брой 0.00 16.00 12.00
40. Д 18: Създаване на система и оборудване за телеконферентна връзка с инвеститори и задгранични офиси Брой 0.00 1.00 1.00
41. Д 23: Ремонт на офис Брой 0.00 6.00 6.00
42. Д 33: Публичност и визуализация на проекта Брой 0.00 5.00 5.00
43. 6. Брой проучени чужди агенции за инвестиции Определение: брой проучени практики на чужди агенции за инвестиции Брой 4.00 12.00 10.00
44. Д 1: Изработване на 3 първоначални инвестиционни анализа и годишна актуализация към тях – Индикатор: Брой инвестиционни анализи Брой 0.00 4.00 0.00
45. Д 20: Закупуване на техника за обслужване и обезпечаване на дейностите по проекта – хардуер Брой 0.00 82.00 82.00
46. Д 26: Организиране на международни инвеститорски форуми в страни с потенциален интерес за директни инвестиции в България Брой 0.00 19.00 5.00
47. Д 28: Интеграция на наличните информационни системи към корпоративния портал и въвеждането на модул за описание на бизнес процеси и информационни услуги (Разработване на ИИС), поддръжка на интегрирана информационна система Брой 0.00 1.00 1.00
48. Д 31: Реализиране на международни инвестиционни промоционални посредници за популяризиране на България като фокус на ПЧИ в страни с потенциал за това в Европа, Близкия и Далечния Изток, Северна и Южна Америка Брой 0.00 48.00 32.00
49. Д 5: Проучване на удовлетвореността на инвеститорите от предлаганите от БАИ услуги Брой 0.00 3.00 2.00
50. Д 7: Проучване на финансовите капиталови пазари с цел изграждане на адекватна стратегия в условията на глобална икономическа и финансова криза и изграждане на модел за позициониране на България на международния пазар за финансови услуги и стимулиране прит Брой 0.00 1.00 1.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.