1. 16. Брой проведени промоционални мероприятия с цел промотиране на България сред потенциални инвеститори
Определение: брой срещи, кръгли маси, форуми, организирани от БАИ |
Брой |
0.00
|
150.00
|
95.00
|
2. 1. Брой изпълнени инвестиционни проекти в целеви сектори
Определение: брой инвестиционни проекти в целеви сектори, изпълнени след 2009 г. (включително проекти в процес на изпълнение) |
Брой |
4.00
|
50.00
|
35.00
|
3. 5.Брой въведени нови услуги
Определение: брой нови услуги, предоставяни на инвеститори |
Брой |
0.00
|
6.00
|
6.00
|
4. 11.Брой посетили информационните събития в чужбина българи трайно пребиваващи там, или учещи там
Определение: брой българи, живеещи или работещи в чужбина, посетили промоционалните събития, организирани от БАИ |
Брой |
50.00
|
5 000.00
|
1 000.00
|
5. 15. Брой обхванати инвеститори в промоционалните дейности
Определение: брой на инвеститорите, участвали в промоционалните дейности, организирани от БАИ |
Брой |
0.00
|
400.00
|
300.00
|
6. 12.Брой инвеститори използвали възможностите на телеконферентния център в БАИ
Определение: брой инвеститори използвали създадения телеконферентен център в БАИ |
Брой |
0.00
|
150.00
|
80.00
|
7. 17.Брой обхванати журналисти в промоционални дейности, организирани от БАИ
Определение: брой журналисти, включени в промоционални дейности, организирани от БАИ |
Брой |
0.00
|
120.00
|
90.00
|
8. 7.Брой представителства на България в чужбина получили промоционални материали
Определение: брой представителства на България, получили промоционални материали за ПЧИ |
Брой |
4.00
|
40.00
|
40.00
|
9. 10. Брой посетители посетили промоционалните събития в чужбина
Определение: брой външни за БАИ експерти и представители на бизнеса, посетили промоционални събития в чужбина |
Процент |
500.00
|
2 000.00
|
2 000.00
|
10. 4. Увеличение на броя на хората, които използват интернет страницата на БАИ
Определение: съотношение между броя потребители на страницата на БАИ през дадена година към броя на тези потребители през 2008 г. |
Процент |
100.00
|
600.00
|
400.00
|
11. Д 11: Създаване на три рекламни видеоклипа с цел представяне на възможностите за инвестиции в България |
Брой |
0.00
|
5.00
|
3.00
|
12. Д 12: Създаване на 4 документални филма на английски език |
Брой |
0.00
|
4.00
|
4.00
|
13. Д 14: Организиране на пет журналистически тура - посещения в България с цел представяне на страната в чуждите медии като привлекателно място за чуждестранни инвестиции по различни секторни теми |
Брой |
0.00
|
5.00
|
2.00
|
14. Д 32: Сертифицирано обучение за работа със софтуер, прилагащ световно утвърдена методология за управление на инвестиционни проекти - за ЕУП и ЕИП |
Брой |
0.00
|
32.00
|
32.00
|
15. Д 8: Проучване на наличните информационни източници и база данни, поддържани от различни институции и ведомства и анализ на възможностите за връзка с тях и автоматичното им инкорпориране в интегрираната информационна система на БАИ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
1.00
|
16. 14. Брой публикации излезли в международни електронни и неелектронни медии
Определение: брой на публикациите, излезли в следствие на организирани от БАИ промоционални дейности |
Брой |
10.00
|
70.00
|
30.00
|
17. 18.Брой публикувани рекламни материали с цел промотиране на България като инвестиционна дестинация
Определение: брой публикувани рекламни материали, в следствие на новите услуги, предоставяни от БАИ |
Процент |
0.00
|
250.00
|
180.00
|
18. 9.Брой експерти в подкрепяните от БАИ области посетили промоционални събития в чужбина
Определение: брой експерти, посетили промоционални събития в подкрепяните от БАИ области |
Брой |
0.00
|
75.00
|
75.00
|
19. 13. Брой насочени от международните инвестиционни посредници чужди инвеститори в България, ефективно извършили проучване за ПЧИ в България
Определение: брой чужди инвеститори, насочени от инвестиционните посредници към България |
Брой |
0.00
|
130.00
|
100.00
|
20. 2. Брой услуги, предоставени на инвеститори
Определение: видове услуги на БАИ, предоставени на инвеститори |
Брой |
5.00
|
40.00
|
15.00
|
21. 3. Брой запитвания от потенциални инвеститори в целеви сектори
Определение: брой информационни запитвания и посещения на място от инвеститори в целеви сектори |
Брой |
25.00
|
1 500.00
|
300.00
|
22. Д 21: Изработване по проекти на презентационни модули за участие в инвестиционни форуми - |
Брой |
0.00
|
2.00
|
2.00
|
23. Д 9: Разработка на структурата и съдържанието на 8 инвестиционни брошури за осем приоритетни отраслови сектори на българската икономика + 4 информационни листове (Fact sheets) с годишна актуализация; Дизайн; Изработка на печатни материали от различен вид |
Брой |
0.00
|
27.00
|
18.00
|
24. Д 22: Доставка на офис обзавеждане и оборудване |
Брой |
0.00
|
250.00
|
250.00
|
25. Д 30: Въвеждане на система за управление на инвестиционни проекти - Индикатор: Брой внедрени |
Брой |
0.00
|
1.00
|
1.00
|
26. Д 13: Медийна кампания на България в ЕС, САЩ и Азия с цел привличане на чуждестранни инвестиции |
Процент |
0.00
|
925.00
|
168.00
|
27. Д 15: Разбработване и поддръжка на корпоративен уеб портал на БАИ на три езика |
Брой |
0.00
|
1.00
|
1.00
|
28. Д 16: Обучение на екипа на БАИ за управление и мониторинг на изпълнението на проекти, финансирани от ЕС; за работа с чуждестранни инвеститори, кандидатстващи по ЗОП, ЗООС и ЗУТ |
Брой |
0.00
|
3.00
|
3.00
|
29. Д 17: Информационни кампании сред българите в чужбина с цел популяризиране на инвестиционния климат, създаване на неформални общности и връщане на нашите имигранти и учещи в чужбина български студенти в България |
Брой |
0.00
|
3.00
|
1.00
|
30. Д 27: Организиране и провеждане на три роуд-шоута за популяризиране на българския капиталов пазар и българските публични компании в чужбина |
Брой |
0.00
|
3.00
|
2.00
|
31. Д 29: Внедряване на система за автоматизирана обработка на документи и материали и поддръжка - Индикатор: Брой внедрени системи |
Брой |
0.00
|
1.00
|
1.00
|
32. Д 24: Доставка и инсталиране на Web Server, Application Server, Data Base Server и свързани с тях продукти, произведени от водещ световен производител- cluster type, подновяване на софтуерните лицензи за базовия софтуер, тяхната поддръжка |
Процент |
0.00
|
7.00
|
0.00
|
33. Д 3: Изработване на сравнителен правeн анализ на законодателството в други държави членки на ЕС и Балканите |
Брой |
0.00
|
3.00
|
2.00
|
34. Д 6: Проучване на вида услуги и анализ на преференциите, предлагани от агенции по региони в Централна и Източна Европа, Далечния Изток, Северна и Южна Америка |
Процент |
0.00
|
3.00
|
2.00
|
35. Маркетингов анализ въз основа на емпирично изследване на познатостта, облика и нагласите към България като инвестиционна дестинация - Индикатор: Брой маркетингови анализи |
Брой |
0.00
|
3.00
|
2.00
|
36. Д 10: Провеждане на срещи с настоящи и потенциални инвеститори |
Процент |
0.00
|
9.00
|
4.00
|
37. Д 19: Предоставяне на услуги за извършване на одит на проекта |
Брой |
0.00
|
3.00
|
2.00
|
38. Д 2: Правни анализи за нуждите на инвеститорите в България - Индикатор: Брой правни анализи |
Процент |
0.00
|
3.00
|
2.00
|
39. Д 25: Провеждане на 3 международни конференции от световна бизнес медия и 9 кръгли маси под формата на работни обяди или работни вечери с водещи инвеститори в определени сектори |
Брой |
0.00
|
16.00
|
12.00
|
40. Д 18: Създаване на система и оборудване за телеконферентна връзка с инвеститори и задгранични офиси |
Брой |
0.00
|
1.00
|
1.00
|
41. Д 23: Ремонт на офис |
Брой |
0.00
|
6.00
|
6.00
|
42. Д 33: Публичност и визуализация на проекта |
Брой |
0.00
|
5.00
|
5.00
|
43. 6. Брой проучени чужди агенции за инвестиции
Определение: брой проучени практики на чужди агенции за инвестиции |
Брой |
4.00
|
12.00
|
10.00
|
44. Д 1: Изработване на 3 първоначални инвестиционни анализа и годишна актуализация към тях – Индикатор: Брой инвестиционни анализи |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
45. Д 20: Закупуване на техника за обслужване и обезпечаване на дейностите по проекта – хардуер |
Брой |
0.00
|
82.00
|
82.00
|
46. Д 26: Организиране на международни инвеститорски форуми в страни с потенциален интерес за директни инвестиции в България |
Брой |
0.00
|
19.00
|
5.00
|
47. Д 28: Интеграция на наличните информационни системи към корпоративния портал и въвеждането на модул за описание на бизнес процеси и информационни услуги (Разработване на ИИС), поддръжка на интегрирана информационна система |
Брой |
0.00
|
1.00
|
1.00
|
48. Д 31: Реализиране на международни инвестиционни промоционални посредници за популяризиране на България като фокус на ПЧИ в страни с потенциал за това в Европа, Близкия и Далечния Изток, Северна и Южна Америка |
Брой |
0.00
|
48.00
|
32.00
|
49. Д 5: Проучване на удовлетвореността на инвеститорите от предлаганите от БАИ услуги |
Брой |
0.00
|
3.00
|
2.00
|
50. Д 7: Проучване на финансовите капиталови пазари с цел изграждане на адекватна стратегия в условията на глобална икономическа и финансова криза и изграждане на модел за позициониране на България на международния пазар за финансови услуги и стимулиране прит |
Брой |
0.00
|
1.00
|
1.00
|