Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Развитие на конкурентоспособността на българската икономика

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията Брой 2.00 3.00 0.00
2. брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия Брой 2.00 2.00 0.00
3. брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии Брой 8.00 9.00 0.00
4. Индикатор 1: Длъжностни характеристики и заповеди за назначаване на екипа по проекта (Дейност I. Подготвителни дейности - Съставяне на екип по проекта) Брой 0.00 8.00 0.00
5. Индикатор 5: Сключени договори (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система) Брой 0.00 1.00 0.00
6. Индикатор 2: Подготвенo тръжнo досие (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система) Брой 0.00 1.00 0.00
7. Индикатор 6: Подписани приемо-предавателни протоколи (Дейност III. Разработване и внедряване на ERP система Доставка и въвеждане в експлоатация на хардуер за ERP; Дейност IV: Разработване и внедряване на ERP система) Брой 0.00 1.00 0.00
8. Индикатор 11: Подадени отчети ( Дейност VII. Отчитане) Брой 0.00 1.00 0.00
9. Брой създадени работни места Брой 29.00 39.00 0.00
10. Индикатор 3: Публикувана обява (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система) Брой 0.00 1.00 0.00
11. Определение: брутни инвестиции, направени от подкрепените предприятия) Евро 0.00 192 412.43 0.00
12. Индикатор 6: Реализирани проекти за подобряване на информационно-комуникационните технологии (ИКТ) в предприятията (брой). Брой 1.00 2.00 0.00
13. Индикатор 7: Реализирани нови продукти Брой 46.00 50.00 0.00
14. Индикатор 4: Получени оферти (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система) Брой 0.00 1.00 0.00
15. Индикатор 8: Сключени договори/ фактури (Дейност V. Информационни дейности) Брой 0.00 1.00 0.00
16. Индикатор 9: Поставени табели и стикери (Дейност V. Информационни дейности) Брой 0.00 5.00 0.00
17. Индикатор 10: Приемопредавателни протоколи (Дейност V. Информационни дейности) Брой 0.00 1.00 0.00
18. Индикатор 7: Обучени служители (Дейност IV: Разработване и внедряване на ERP система) Брой 0.00 32.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.