BG161PO003-1.1.06-0011-C0003
Целта на проекта е провеждането на индустриални научни изследвания за обективизация на индексирането на тоналност, определяне интензитета на факторите за медийно въздействие и съставяне на индекс(и) на медийнната репутацията. Ще бъдат дефинирани количествените и качествени фактори, определящи силата на медийното въздействие върху възприятията на аудиторията; определени посоката и интензитетът на влияние на тези фактори; ще се съставят технологии, чрез които да се гарантира безпристрастното индексиране на зависими от субективни фактори мета-данни; ще се състави алгоритъм за съставяне на индекс на медийното въздействие чрез анализ на стотици хиляди статии в обща база от данни и комбиниране на количествени и качествени фактори с доказани тегла на въздействие; ще се разработят скали за съпоставка и измерване на индекса по отрасли.
176789453 МИНИСТЕРСТВО НА ИКОНОМИКАТА
30.05.2013
20.07.2012
20.09.2014
Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
- България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична