Общата цел на настоящия проект е чрез повишаване степента на контрол на протичащите процеси в предприятието, да се постигне по-добро управление на дружеството, оптимизиране на разходите, повишаване на качеството на предлаганите услуги, намаляване на сроковете за офериране и изпълнение.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1. Подготовка и сформиране на екип за управление и изпълнение на проекта:
0.00
0.00
Дейност 2. Избор на изпълнител за доставка на сървър, мобилни и настолни компютри:
0.00
0.00
Дейност 3. Избор на изпълнител за доставка и внедряване на софтуерна система за управление на ресурсите в предприятието (ERP система) и софтуерна система за управление на работата с клиенти (CRM система):
0.00
0.00
Дейност 4. Доставка на сървър, мобилни и настолни компютри:
0.00
0.00
Дейност 5. Доставка на софтуерна система за управление на ресурсите в предприятието (ERP система) и софтуерна система за управление на работата с клиенти (CRM система):
0.00
0.00
Дейност 6. Внедряване на софтуерна система за управление на ресурсите в предприятието (ERP система) и софтуерна система за управление на работата с клиенти (CRM система):
0.00
0.00
Дейност 7. Визуализация на проекта:
0.00
0.00
Дейност 8. Отчитане на проекта:
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN