Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Цел на проекта:
Настоящият инвестиционен проект предвижда основно изграждане на нова битова канализационна мрежа, реконструкция на съществуващи канализационна и водопроводна мрежи и реконструкция и модернизация на съществуваща ПСОВ на град Провадия, което ще доведе до подобряване и развитие на инфраструктурата за отпадъчни и питейни води в гр. Провадия и привеждането и в съответствие със законодателството на ЕС за устойчива околната среда, ще допринесе за повишаване качеството на живот на населението, привличане на нови инвестиции и създаване на нови възможности за повишаване на регионалната конкурентноспособност на община Провадия..
 Специфични цели на проекта:
	повишаване качеството на живот  на населението посредством подобряване на социално–битовите, санитарно-хигиенните условия и инфраструктурата в  гр. Провадия;
	привеждане параметрите на околната среда в съответствие с европейските изисквания за устойчиво развитие, чрез:
•	екологично заустване на битовите отпадъчни води, 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Проучване и проектиране: Поддейност 1: Проучване и проектиране, направени преди кандидатстването с проектното предложение - Изготвяне на прединвестиционно проучване; Изготвяне на анализ “Разходи/ползи”; Изготвяне на комплексен доклад за оценка за съответствието на инвестиционен проект; Изготвяне на енергиен одит; Извършване на инженерно геоложки проучвания за обект ПСОВ – гр. Провадия и обект “Канална помпена станция – Провадия”; Извършване на инвестиционно проектиране във фаза технически проект за обект "Битова канализация в квартали 4,9 и 10 в Южна промишлена зона в гр. Провадия"; Извършване на инвестиционно проектиране във фаза технически проект за обект "Реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. Дунав от км.42+422 до км.42+787 на р. Провадийска, подобект "Укрепване на реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. Дунав чрез изграждане на подпорни стени", част Хидротехническа; Извършване на инвестиционно проектиране - фаза технически проект за обект "Реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. Дунав от км.42+422 до км.42+787 на р. Провадийска, подобект "Укрепване на реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. Дунав чрез изграждане на подпорни стени", част Временна организация на движението; Извършване на инвестиционно проектиране във фаза технически проект за обект "Реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. Дунав от км.42+422 до км.42+787 на р. Провадийска, подобект "Укрепване на реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. Дунав чрез изграждане на подпорни стени", част Конструктивна; Изготвяне на идеен проект за обект "Разширение, реконструкция и модернизация на ПСОВ - Провадия"; Изготвяне на програма за управление на утайките от ПСОВ – гр. Провадия; Изготвяне проект и заявление за издаване на разрешително за ползване на воден обект за заустване на отпадъчни води; Изготвяне на технически паспорт на съществуващи сгради; Извършване на инвестиционно проектиране по част Геодезия във фаза раб.проект за обект "Реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. Дунав от км.42+422 до км.42+787 на р. Провадийска, подобект "Укрепване на реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. Дунав чрез изграждане на подпорни.стени"; Подготовка на проектно предложение с всички приложения за кандидатстване по процедура за подбор по ОПОС. По проекта предстои да се извърши инвестиционно проектиране – фаза технически и работен проект за Обект: “Разширение, реконструкция и модернизация на ПСОВ – гр. Провадия” и Обект: “Основен ремонт на канализационен тласкател от канална помпена станция №3 гр.Провадия до съществуваща изливна шахта”. 0.00 0.00
Дейност 3: Строително-монтажни работи: Настоящият проект включва Битова канализация в квартали 4, 9 и 10 в Южна промишлена зона, Основен ремонт на канализационен тласкател от канална помпена станция №3 до съществуваща изливна шахта, Реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. „Дунав”, от км. 42+422 до км. 42+787 на р. Провадийска, подобект Укрепване на реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. Дунав чрез изграждане на подпорни стени и разширение, реконструкция и модернизация на съществуваща ПСОВ на град Провадия. 0.00 0.00
Дейност 4: Доставка на машини и съоръжения: Предвижда се доставка и монтаж на следните машини и съоръжения: Савак метален тип "преливен"; Решетка стъпкова; Компактор-винтов; Класификатор за пясък; Пясъкозадържател комплект; Въздуходувка към пясъкозадържател; Макара подемна ръчна и Количка за макара подемна ръчна; Въздуходувка за мазнинозадържател; Помпа за мазнинозадържател; Контейнери; Резервоар от стъклопласт за FеС13; Стенен дозаторен панел за FеС3; дозаторна помпа; Аератор - капацитет за въздух; Декантер; Шлюзен савак с ел. задвижка; Помпа за ИАУ; Повдигателно устройство - товароподемност - 150 кг.; Въздуходувка; Резервоар от стъклопласт за NaOCl; Хидрофорна уредба за техническа вода с две помпи; Дозаторна помпа за NaOCl; савак типов; Мостово разбъркващо устройство; Помпа за битови води и филтрат; Лентова филтърпреса, окомплектована със захранваща помпа за утайки, компресор, промивна помпа и дозаторна установка за полиелектролит; Винтов транспортьор за кек; Смесител за постваруване; Винтов транспортьор за кек; Силоз за вар в комплект с въздушен филтър с автом. обезпрашител, вибриращо разтоварващо устройство, затворно устройство и винтов транспортьор; Обезмирисителни инсталации. 0.00 0.00
Дейност 5: Техническа помощ за организация и управление на проекта: 5.1 Управление на проекта: В рамките на община Провадия се предвижда да бъде обособено Звено за изпълнение на проекта, отговорно за реализацията на проекта, с оглед ефективното и качествено изпълнение на проекта и осигуряването на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, осчетоводяване и разплащания, докладване на нередности и осигуряване на информация и публичност и оценка. Организационната структура за управление на проекта включва: Ръководителят на екипа за управление на проекта; Координаторът на проекта; Финансист; Юрист; Служителят, отговорен за докладване на нередности; Служителят, отговорен за съхранението на документацията на проекта; Служителят, отговарящ за мониторинга по проекта; Експерт В и К; Експерт инфраструктурен проект; Служител, представител на Асоциирания партньор отговаря за изпълнение на задълженията по Споразумението за партньорство. 5.2 Публичност: Общинска администрация гарантира, че мерките за информация и публичност ще се изпълняват с помощта на различни форми и методи на комуникация. Чрез периодични публикации в регионалната и местна преса, диплянки, листовки, информационни бюлетини, брошури, банери, видиоклпове, аудио метериали и др., представящи целите и същността на изпълнявания проект и оказващи недвусмислено безвъзмездната финансова помощ на ЕС. На корицата на всеки информационен и комуникационен материал ще съдържа изречението: ”Проектът се финансира от Кохезионния фонд на ЕС и от държавния бюджет на Република България”. В сайта на Общината ще бъде обявено участието й в проект, финансиран от ЕС, като бъде поставена емблемата му в съответствие с графичните стандарти на Анекс 1 на регламент 1828 от 2006 г. на ЕК. Ще бъдат организирани най-малко две информационни събития за местните и национални медии. При стартирането на проекта ще се поставят билбордове, които ще се отстранят не по-късно от шест месеца след приключване на работата по проекта и ще се заменят с постоянни обяснителни табели на които ще бъде посочено името на проекта, флагът на ЕС, логото и слоганът на ОПОС и размерът на европейското и национално съфинансиране. 0.00 0.00
Дейност 6: Одит : Предвижда се по проекта да бъде извършван одит. Ще бъдат изготвяни междинни одитни доклади и окончателен одитен доклад. Одита по проекта ще бъде извършван по ясно дефинирани стандарти, които ще бъдат съобразени с обхвата на ангажимента от одитор Предвижда се одита да включва минимум извършване на следните проверки – дейности по проекта са осъществени с принципите за добро финансово управление; проекта е реализиран с необходимите ресурси; всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз; първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; напредъкът по проекта; спазване на изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; проверка на докладваните нередности; слабости, констатирани при извършени одити; счетоводни системи и осчетоводяване; проверка за двойно финансиране; проверка за спазване на законодателството в областта на държавните помощи; мерки за информация и публичност. Междинните одитни доклади ще бъдат предоставяни към всяко междинно плащане на бенефициента и ще съдържат одитно мнение за: - законосъобразността на съответните обществени поръчки; - осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на бенефициента Окончателния одитен доклад се изготвя и се представя с искането за окончателно плащане на бенефициента, като следва да съдържа одитно мнение относно цялостното изпълнение на проекта. 0.00 0.00
Дейност 7: Надзор по време на строителство: 7.1 Строителен надзор - Строителният надзор ще се осъществява от правоимащ консултант, който ще работи в съответствие с разпоредбите на ЗУТ. Предвижда се строителен надзор за осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; извършване на оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация. 7.2 Авторски надзор - Авторски надзор ще се осъществява от проектантите, автори на проектите за Обект: Разширение, реконструкция и модернизация на ПСОВ – Провадия, Основен ремонт на канализационен тласкател от канална помпена станция №3 гр. Провадия до съществуваща изливна шахта, обект: Битова канализация в квартали 4, 9 и 10 в Южна промишлена зона в гр. Провадия и обект: Реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. „Дунав”, от км. 42+422 до км. 42+787 на р. Провадийска в гр. Провадия, подобект “Укрепване на реконструкция на водопровод и битова канализация по ул. Дунав чрез изграждане на подпорни стени”. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).