Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Изпълнение на дейности за устройство и управление на природен парк „Златни пясъци”
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 5: Одит на проекта: 1.Избор на одитор, изготвяне на одиторски доклад 2. Подготовка и предаване на исканията за средства , докладите за напредък и цялата документация към тях за изготвяне на одиторските доклади. 3.Изготвяне и предаване на одиторските доклади на МЗ на МОСВ, съгласно изискванията на донора. 0.00 0.00
Дейност 3: Дейности, свързани с интерпретация и образователни програми: 3.1. Дейности по развитие на международни екологични образователни програми "Екоучилища" и "Учим за гората"; 3.2. Разработване на рекламни материали за представяне на ПП ”Златни пясъци”; 3.3. Изработване на сувенири с билки от парка; 3.4. Изработване и доставка на интерпретативни игри и оборудване - "Smart Guide" и "Таблет-DEL" 0.00 0.00
Дейност 1: Поддържащи и възстановителни дейности в гори, земи и водни площи : 1.1. Възстановяване и спиране загубата на открити тревни хабитати - Полуестествени сухи тревни и храстови съобщества върху варовик (6210-важни местообитания за орхидеи); Ксеро-термофилни съобщества в покрайнините на горите и 62С0 Понто-сарматски степи и поддържане популацията на консервационно значими видове влечуги жълтокоремник и смок-стрелец; 1.2. Възстановяване на местни растителни съобщества и местообитания на мястото на неместни растителни видове; 1.3. Поддържане популациите на консервационно значими видове земноводни обикновен тритон и жълтокоремна бумка в парка 0.00 0.00
Дейност 6: Дейности по организация и управление на проекта: 1. Подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки или избор на изпълнители/необходими за изпълнението на проекта 2. Командировки на служители на бенефициента, във връзка с организацията и управлението на проекта 3. Външни услуги във връзка с организацията и управлението на одобрения за финансиране проект 4. Закопуване на необходимите материали/оборудване за организацията и управлението на проекта: -канцеларски материали -оборудване компютър, Комбинирано устройство (копир), Лицензиран софтуер антивирусна защита 5.Отпечатване, размножаване и разпространение на материали свързани с изпълнението на проекта. 6.Оформяне на документи, конституиращи изпълнението на проекта (банкова сметка, искане за аванс/запис на заповед и пр., изграждане система за вътрешни документи за отчетност, изготвени правила за визуализация) 7.Сформиране на екипа, разпределяне на задачите и отговорностите, оформяне договорно отношенията с членовете на екипите, проведени инструктажи по КТ, където е приложимо. 8. Изработване на прецизиран работен график за дейностите по проекта. 9.Разработване и комуникиране до всеки член на екипа на подробен набор от критерии за изпълнение и оценка на проекта, процедури по качеството и последващ контрол. 10. Прецизиран график за провеждане на тръжните процедури по ЗОП.. 11.Дейности свързани с отчитането на проекта - Оформяне на месечните, тримесечните, междинните, и годишни технически ( за напредъка) и финансови доклади за донора - Оформяне на финален технически и финансов доклад - Оформяне всички документи и актове във връзка с приемането на СМР, на междинните доклади и финализиране изпълненито на проекта. - Други дейности – месечно счетоводно и данъчно отчитане и защита пред съответните контролни органи. - Оформяне текущо на искания за плащания, декларации , доклади и уведомителни писма, съгласно изискванията на донора в приложенията към договора за финансиране. 0.00 0.00
Дейност 4: Дейности, свързани с планиране и оптимизация на управлението: 4.1. Кампания за оптимизиране на границите на парка; 4.2. Развитие на комуникационната политика на ДПП „Златни пясъци”; 4.3. Закупуване на офис оборудване, необходимо за изпълнение на проекта; 4.4. Изработване и патентоване на лого и марка на ПП „Златни пясъци”; 4.5. Изработване на проект за благоустройство в района на местност Аладжа манастир 0.00 0.00
Дейност 2: Дейности за подобряване на информационно-туристическата инфраструктура в парка и капитално строителство : 2.1. Дейности по информационно обезпечаване и подобряване на посетителската инфраструктура; 2.2. Дейности по ремонт и обзавеждане на информационни пунктове; 2.3. Маркиране на границите на природния парк; 2.4. Дейности за отстраняване на стара инфраструктура 0.00 0.00
Дейност 7: Мерки за публичност: 1. Организиране на пресконференция с медиите - 2 бр. 2. Оформяне на бланки за ползване от членовете на проектния екип при кореспонденция, изпращане на покани и други с логото на ДПП ”Златни пясъци”, МОСВ и програмата. 3. Създаване, публикуване в интернет и разпространение по ел.поща до над 1000 организации и лица на 3 бр. електронни бюлетини с публикации и снимки за дейностите и напредъка по проекта. 4. Изработка, представяне пред обществеността и публикуване в интернет на 2 бр. PowerPoint презентация за проекта: в началото - с данни за одобрения проект, и в края – с данни и снимков материал от изпълнението и постигнатите резултати. 5. Публикуване анонси за проекта в интернет страниците на ДПП ”Златни пясъци” и на ИАГ, както и покани към потенциални подизпълнители за предстоящи търгове по проекта. 6. Оформяне и изпращане на прес-съобщения до медиите за стартирането и напредъка по проекта. 7. Организиране на две официални церемонии за стартиране и приключване на стоителния обект. “Детско-юношески лагер сред природата”. 8. Печатни материали -.2 вида брошури, на български,англииски, френски, немски по 500 бр./ и дипляни, 200бр на български и на англииски и рекламни материали - покани, папки, тефтери, тетрадки, календари 9.Инсталиране на 4 бр.постоянни обяснителни табели и билбордове, инсталирани на големите стройтелните обекти 10. Информационни стикери 11. Банер за проекта и рекламни пана 12. Промоционални материали - чаши, фанелки, чадъри, конферентни чанти, химикалки, значки и др. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).