1. (Д) 1.3 Изготвен анализ на организацията за изпълнение на дейностите |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
2. (Д) 1.4 Изготвен анализ на производителността на труда |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
3. (Д) 1.6 Изготвен анализ на съществуващата методология за изчисляване на таксите за достъп до и използване на железопътната инфраструктура |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. (Д) 2.2. Изготвен анализ и прогноза за развитие на пазара на товарни услуги |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. (Д) 2.1. Изготвен анализ и прогноза за развитие на пазара на пътнически услуги |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
6. (Д) 1.5 Изготвен анализ на влиянието на размера на таксите върху ефективността в системата (НКЖИ и превозвачите) |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. (Д) 2.3. Изготвен преглед за установяване на предимствата и недостатъците за страната на трите главни европейски подхода за определяне на структурата и размера на таксите за достъп и използване на инфраструктурата |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
8. (Д) 4.2. Разработена Система на таксуване |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
9. (Д) 3.1. Изготвен анализ на конкретните условия с цел изработване на предложение за най-подходящия за НКЖИ подход |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
10. (Д) 4.1. Определени случаи за начисляване на по-високи такси във връзка с чл. 32 ал. 3 от Директива 2012/34 |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
11. (Д) 5. Изготвена методология за оценка и изчисление на елементите, влияещи върху образуването на таксите за използване на железопътната инфраструктура |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
12. (Д) 4.3. Предоставени опростена формула и предложение за подходящ софтуерен продукт за изчисление на таксите за достъп, базиран на съществуващите данни в НКЖИ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
13. (Д) 4.4. Изготвен доклад с предложение за режим за достъп до железопътната инфраструктура, съобразяване Списъка с предлагани услуги и синхронизиране с изискванията на приложимите европейски директиви. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
14. (Д) 8. Завършен Регулаторен наръчник, приет от НК ЖИ и останалите заинтересовани страни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
15. (Д) 9.5. Изработена и доставена постоянна обяснителна табела |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
16. (Д) 6. Проведени дискусионни форуми |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
17. (Д) 9.3. Изработени и доставени информационни ролбанери |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
18. (Д) 9.1. Изработени и доставени печатни рекламни материали – папки, стикери и други |
Брой |
0.00
|
2 000.00
|
0.00
|
19. (Д) 1.1 Изготвен анализ на наличните данни в компанията, ИАЖА, МТИТС и превозвачите, свързани с набирането и разходването на средствата от инфраструктурни такси |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
20. (Д) 1.2 Изготвен анализ на предоставяните от НКЖИ услуги, разходите за тяхното предоставяне и включването на тези услуги в таксите за превозвачите |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
21. (Д) 4.5. Изготвен Анализ на финансовата ефективност от прилагането на новата тарифна система от гледна точка на инфраструктурния управител, железопътните превозвачи и държавата. Разработени финансово-икономически анализ и финансови модели. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
22. (Д) 9.2. Изпълнена дейност за медийно отразяване в средствата за масово осведомяване, вкл. интернет |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
23. (Д) 3.2. Определени допълнителни такси за услуги, които НКЖИ осъществява |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
24. (Д) 9.4. Организирани и проведени публични събития – церемония за подписване на договора, пресконференции, официална церемония за завършване на проекта |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
25. (Д) 7. Изработен План за действие за внедряването на методологията на таксуване за използване на железопътната инфраструктура |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|