1. Брой отразявания на участието в изложението в рекламни каталози и специализираната пресата. |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
2. брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
3. Брой НИРД проекти |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. брой проекти за сътрудничество предприятия - изследователски институции |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. брой подкрепени стартиращи иновативни предприятия |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
6. брой иновации, въведени/готови да бъдат въведени на пазара |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. Брой създадени работни места |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
8. Визуализации вкл. вътрешни документи, обяви, публикации, конференции, изложения, демонстрации и др. |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
9. Брой установени контакти с потенциални клиенти и партньори по време на изложението вкл. запитвания за участие във франчайз системата/сключени договори; |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
10. Брой устни/писмени запитвания относно иновацията по време и след демонстрацията. |
Брой |
0.00
|
60.00
|
0.00
|
11. брой създадени НИРД работни места |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
12. Коефициент на разходите:
Отчита отношението между действително извършените и планираните разходи. |
Процент |
0.00
|
110.00
|
0.00
|
13. Доклад за външен одит |
Брой |
0.00
|
22.00
|
0.00
|
14. Устойчивост на системата: Навременно облужване на минимум 1 000 успоредни потребителски заявки. |
Брой |
0.00
|
1 000.00
|
0.00
|
15. Равнопоставеност:
Отчита принципа на равнопоставеност и превенцията на дискриминация по пол, етническа принадлежност и вид увреждане. |
Процент |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
16. Разработването на методика за текущо изпитване на системата относно планираната функционалност |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
17. Разработен маркетингов план, вкл. проучвания и пазарен анализ, бизнес позициониране. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
18. Коефициент на изпълнено качеството:
Отчита отношението между действително изпълненото и планираното качество на работите. |
Процент |
0.00
|
90.00
|
0.00
|
19. Разработени модели и концепция за пазарната реализация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
20. Индекс на рентабилност на инвестиция в краткосрочен период |
Процент |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
21. ниво на оцеляване на стартиращите иновативни предприятия |
Процент |
0.00
|
70.00
|
0.00
|
22. Коефициент на изпълнение на етапа:
Отчита отношението между действително постигнатите и очакваните (планираните) резултати на всеки етап от изпълнението на дейността. |
Процент |
0.00
|
75.00
|
0.00
|
23. Нетна настояща стойност на инвестицията в краткосрочен период |
Евро |
0.00
|
0.10
|
0.00
|
24. Разработване на методика за изпитване на техническото състояние на системата |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
25. Разработени франчайз наръчник, договор за франчайзинг, договор за мастер франчайз, договор за разработване на региони, приложения и отчети |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
26. Становище на експерт за инономическа целесъобразност |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
27. Функционални грешки: Изразява отношението между отстранени и открити грешки в процеса на изпълнението на етапа; |
Процент |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
28. Брой посетители на демонстрацията вкл. брой заявления за включване във франчайз системата |
Брой |
0.00
|
45.00
|
0.00
|
29. Грешки: Изразява отношението между отстранени и открити грешки в процеса на изпълнението на етапа |
Процент |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
30. Коефициент на наличните служители:
Отчита отношението между броя на активните служителите и планирания брой, в края на всеки етап от изпълнението на дейността. |
Процент |
0.00
|
75.00
|
0.00
|