Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme:

Planning region: All

Description

Повишаване на конкурентноспособността на “Апекс 11” на българския и международните пазари.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка на дейност 1 - сформиране на екип на проекта: Сформиране на екип на проекта – проектът ще се управлява от екип в състав: Ръководител, Координатор и счетоводител. Ръководителят на проекта ще осигури цялостното ръководство на проекта, ще представлява проекта пред финансиращия орган и трети лица. Координаторът ще отговаря за подготовката и изпълнението на проектните дейности, изготвянето на тръжни досиета, подготовката и провеждането на тръжни процедури, изпращането на отчетни документи и други до заинтересованите лица и управляващите органи от МИЕ 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 1 Сформиране на екип на проекта: Сформиране на екип на проекта – проектът ще се управлява от екип в състав: Ръководител, Координатор и счетоводител. Ръководителят на проекта ще осигури цялостното ръководство на проекта, ще представлява проекта пред финансиращия орган и трети лица. Координаторът ще отговаря за подготовката и изпълнението на проектните дейности, изготвянето на тръжни досиета, подготовката и провеждането на тръжни процедури, изпращането на отчетни документи и други до заинтересованите лица и управляващите органи от МИЕ 0.00 0.00
Подготовка на дейност 2 Установяване на система за вътре-шен контрол на изпълнението на проекта : Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението на проекта - Екипът ще разработи система за вътрешен мониторинг на изпълнението на проекта. Системата ще включва “стандарти” за измерване на резултатите от изпълнението на проекта, сравняване на актуалните резултати с тези “стандарти” и вземане на корективни мерки при необходимост.Резултат – разработени стандартни форми за отчитане напредъка на проекта и система за вътрешен мониторинг и контрол. 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 2 Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението на проекта : Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението на проекта - Екипът ще разработи система за вътрешен мониторинг на изпълнението на проекта. Системата ще включва “стандарти” за измерване на резултатите от изпълнението на проекта, сравняване на актуалните резултати с тези “стандарти” и вземане на корективни мерки при необходимост= Резултат – разработени стандартни форми за отчитане напредъка на проекта и система за вътрешен мониторинг и контрол.Изпълнение на дейност 2 Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението на проекта 0.00 0.00
Подготовка на дейност 3 - Изготвяне на рекламни материали за публичност: Изработване на рекламни материали за публичност – тези материали целят осигуряване на публичност и обществена подкрепа. Ще бъде изработена рекламна табела и ще бъдат направени 4 рекламни публикации в национални и регионални ежедневници. Рекламните материали ще бъдат изработени съгласно изискванията за визуална идентификация на проектите, финансирани със средства от ЕС. 150.00 0.00
Изпълнение на дейност 3 - Изготвяне на рекламни материали за публичност: Изработване на рекламни материали за публичност – тези материали целят осигуряване на публичност и обществена подкрепа. Ще бъде изработена рекламна табела и ще бъдат направени 4 рекламни публикации в национални и регионални ежедневници. Рекламните материали ще бъдат изработени съгласно изискванията за визуална идентификация на проектите, финансирани със средства от ЕС. 150.00 0.00
Подготовка на дейност 4 Консултантски услуги за въвеждане на ISO 9001:2000 : Подготовка на дейност 4 Консултантски ус-луги за въвеждане на ISO 9001:2000 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 4 Консултантски ус-луги за въвеждане на ISO 9001:2000 : Дейност 4: Консултантски услуги за въвеждане на ISO 9001:2000 – за целта ще бъде избрана консултантска фирма, която да извърши подготовката за сертифициране. Основният принцип при избора на консултанта ще бъде ефективността и съответствие на разходите, доказани качества, прозрачност и обективност при избора на консултанта. Изборът ще бъде направен в съответствие с българското законодателство /Закон и Наредба за обществените поръчки/. 7 400.00 0.00
Подготовка на дейност 5 Консултантски ус-луги за въвеждане на ISO 14001:2004 : Подготовка на дейност 5 Консултантски ус-луги за въвеждане на ISO 14001:2004 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 5 Консултантски ус-луги за въвеждане на ISO 14001:2004 : Дейност 5: Консултантски услуги за въвеждане на ISO 14001:2004 – за целта ще бъде избрана консултантска фирма, която да извърши подготовката за сертифициране. Основният принцип при избора на консултанта ще бъде ефективността и съответствие на разходите, доказани качества, прозрачност и обективност при избора на консултанта. Изборът ще бъде направен в съответствие с българското законодателство /Закон и Наредба за обществените поръчки/. 7 400.00 0.00
Подготовка на дейност 6 Сертифициране по ISO 9001:2000 : Подготовка на дейност 6 Сертифициране по ISO 9001:2000 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 6 Сертифициране по ISO 9001:2000 : Дейност 6: Сертифициране по ISO 9001:2000 – за целта ще бъде избран акредитиран сертификатор, член на IAF MLA, в съответствие с EN 45012/ISO/IEC, Guidelines 62. Основният принцип при избора на консултанта ще бъде ефективността и съответствие на разходите, доказани качества, прозрачност и обективност при избора на консултанта. Изборът ще бъде направен в съответствие с българското законодателство /Закон и Наредба за обществените поръчки/. 7 400.00 0.00
Подготовка на дейност 7 Сертифициране по ISO 14001:2004 : Подготовка на дейност 7 Сертифициране по ISO 14001:2004 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 7 Сертифициране по ISO 14001:2004 : Дейност 7: Сертифициране по ISO 14001:2004 – за целта ще бъде избран акредитиран сертификатор, член на IAF MLA, в съответствие с EN 45012/ISO/IEC, Guidelines 62. Основният принцип при избора на консултанта ще бъде ефективността и съответствие на разходите, доказани качества, прозрачност и обективност при избора на консултанта. Изборът ще бъде направен в съответствие с българското законодателство /Закон и Наредба за обществените поръчки/ 7 400.00 0.00
Подготовка на дейност 8 - Доставка на софтуер, машини и съоръжения : Подготовка на дейност 8 - Доставка на софтуер, машини и съоръжения 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 8: Доставка на софтуер, машини и съоръжения : Дейност 8: Доставка на софтуер, машини и съоръжения – основният принцип за избор на доставчик ще се основава на ефективността и съответствието на разходите, прозрачност и обективност. Ще бъдат разработени технически спецификации, които да се спазят при подаване на офертите, ще бъде назначена комисия за избора на доставчик и ще бъдат спазени съответните на действащото българско законодателство принципи и процедури за избор на доставчик 239 050.00 0.00
Изпълнение на дейност 9 - Счетоводна отчетност и вътрешен контрол : Дейност 9: Счетоводна отчетност и вътрешен контрол – при реализацията на проекта ще се спазят принципите на финансовата ефективност, целесъобразност и законност на извършваните разходи, на добро финансово управление. Ще се изготвя навременна и точна отчетна документация, ще се организира добра система за отчетност към финансиращия орган. 0.00 0.00
Подготовка на дейност 10: Финален отчет : Подготовка на дейност 10 Финален отчет 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 10: Финален отчет : Дейност 10: Финален отчет – след приключване на проектните дейности ще се изготвят финален технически и финансов отчет. Те ще бъдат съобразени с предоставените от финансиращия орган указания и ще отразят точно изпълнението на проектните дейности и постигнатите цели и резултати. 0.00 0.00
Подготовка на дейност 11: Одит : Подготовка на дейност 11 Одит 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 11 Одит: Изпълнение на дейност 11 Одит 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).