Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme:

Planning region: All

Description

разрастване на пазарния дял и утвърждаване на дружеството на местния пазар, както и увеличаване на експортната му ориентираност към близките външни пазари – Сърбия, Македония, Румъния , Австрия, Германия и др., чрез спазване на нормативните изисквания по съответните нормативни актове с технически изисквания.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка на дейност 1: сформиране на екип от фирма "ХРАНПАК” ЕООД и разпределение на персоналните отговорности: Подготовка на дейност 1: сформиране на екип от фирма "ХРАНПАК” ЕООД и разпределение на персоналните отговорности 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 1: Взаимодействие, съдействие и комуникация със съответните подизпълнители и доставчици. Мониторинг по проекта. : Изпълнение на дейност 1: Взаимодействие, съдействие и комуникация със съответните подизпълнители и доставчици. Мониторинг по проекта. 0.00 0.00
Подготовка на дейност 2: Проучване за подходящи подизпълнители и доставчици по дейностите на проекта: Подготовка на дейност 2: Проучване за подходящи подизпълнители и доставчици по дейностите на проекта 0.00 0.00
дейност 2: Оценка, избор и договаряне със съответните подизпълнители : дейност 2: Оценка, избор и договаряне със съответните подизпълнители 0.00 0.00
Подготовка на дейност 3: Договаряне с доставчика на софтуерните програми за проектиране и разработване : Подготовка на дейност 3: Договаряне с доставчика на софтуерните програми за проектиране и разработване 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 3: Доставка, инсталация и старт на софтуерните програми : Заявяване и доставка на софтуерните програми за професионално проектиране и разработване Solid Works Professional 2007 и AutoCAD®2008 NLM Тези софтуерни програми са от основно значение при въвеждането на изискванията както по Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на машините, така и по БДС EN ISO 9001:2000 25 718.00 0.00
Подготовка на дейност 4: Договаряне с подизпълнител по консултантската услуга за въвеждане на изискванията по Наредбата за СЕ маркировката : Подготовка на дейност 4: Договаряне с подизпълнител по консултантската услуга за въвеждане на изискванията по Наредбата за СЕ маркировката 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 4: Разработване, документиране и внедряване на изискванията по Наредбата за СЕ маркировката; удостоверяване на съответствие с тези изисквания : II. Разработване, документиране и внедряване на нормативно – техническите изисквания по Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на машините (и съответната ЕС Директива от Нов подход) за издаване на ЕО Декларация за съответствие и поставяне на СЕ маркировка: 1. Оценка и избор на консултантска организация. Консултантската организация трябва да бъде съвместима или може да е същата, която ще разработи и внедри изискванията по БДС EN ISO 9001:2000 за да бъде цялостната документация разработена паралелно и единна като резултат. 2. Сформиране на екипа от страна на фирма "ХРАНПАК” ЕООД за взаимодействие с определения подизпълнител. 3. Разработване и документиране на производствения контрол по изискванията на Наредбата. 4. Идентифициране и потвърждаване на техническите спецификации/ БДС, по които се произвеждат изделията. 5. Идентификация и подготовка на необходимата документация за оформяне на техническото досие на типа продукт по изискванията на Наредбата. 9 500.00 0.00
Подготовка на дейност 5: Договаряне с подизпълнител по консултантската услуга за въвеждане на СУ по изискванията на БДС EN ISO 9001:2000 : Подготовка на дейност 5: Договаряне с подизпълнител по консултантската услуга за въвеждане на СУ по изискванията на БДС EN ISO 9001:2000 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 5: Разработване, документиране и внедряване на изискванията по БДС EN ISO 9001:2000 : 1. Оценка и избор на консултантска организация. Формиране на екипа. 2. Организиране на обучителен семинар в организацията за разясняване на изискванията на стандарта ISO 9001: 2000 3. Събиране на информация за дейностите и използваната документация, от Предприятието 4. Внедряване на Система за Управление на Качеството (СУК) в компанията 5. Провеждане на вътрешен одит на Система за Управление на Качеството (СУК). 19 000.00 0.00
Подготовка на дейност 6: Договаряне с компетентен по настоящите изисквания орган по сертификация : Подготовка на дейност 6: Договаряне с компетентен по настоящите изисквания орган по сертификация 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 6: Сертификация на СУ по изискванията на БДС EN ISO 9001:2000 : Изпълнение на дейност 6: Сертификация на СУ по изискванията на БДС EN ISO 9001:2000 - Провеждане на предварителен одит – Етап 1:  Оценка на готовността за одит на Предприятието.  Добиване на необходимата информация относно документираната система и подготовка за ефективен одит-сертификационен одит.  Изготвяне на план за одита в Етап 2(или потвърждаване на вече съществуващия план).  Осигуряване на обратна връзка за непрекъснато подобряване на системата. Доклад и последващи действия Провеждане на сертификационен одит – Етап 2:  Подкрепа на организационната управленска система и свързаните с нея дейности за затвърждаване на условията, подходящите стандарти и други условия, каквито фирмата подписва.  Потвърждаване, че СУК е способна да поддържа съответствие с изискванията на стандарта.  Осигуряване на обратна връзка за осигуряване на непрекъснати подобрения. Доклад и последващи действия.  Препоръка или отлагане на сертификацията.  Издаване на сертификат (при положителни резултати от одита). 11 250.00 0.00
Подготовка на дейност 7: Изготвяне на постоянния график за вътрешна отчетност по проекта : Подготовка на дейност 7: Изготвяне на постоянния график за вътрешна отчетност по проекта 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 7: Вътрешна отчетност на разходите по проекта : Изпълнение на дейност 7: Вътрешна отчетност на разходите по проекта 0.00 0.00
Подготовка на дейност 8: Проучване, избор (на медии) и подготовка на предвидените дейности по визуализация и публичност на проекта : Подготовка на дейност 8: Проучване, избор (на медии) и подготовка на предвидените дейности по визуализация и публичност на проекта 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 8: Визуализация и публичност на проекта : - Текущо се определя графика на дейностите по визуализация и публичност на проекта, които ще се състоят в поставяне на съответните знаци и надписи в района на фирмата 2 000.00 0.00
Подготовка на дейност 9: Избор на оправомощено експертно лице за одит по проекта : Подготовка на дейност 9: Избор на оправомощено експертно лице за одит по проекта 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 9: Извършване одит по проекта : Изпълнение на дейност 9: Извършване одит по проекта 1 000.00 0.00
Подготовка на дейност 10: Преглед и мониторинг на цялостната документация по изпълнението на проекта : Подготовка на дейност 10: Преглед и мониторинг на цялостната документация по изпълнението на проекта 0.00 0.00
Изпълнение на дейност 10: Представяне на финалния отчет : Изпълнение на дейност 10: Представяне на финалния отчет 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).