Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme:

Planning region: All

Description

повишаване конкурентноспособността в производството на ПП контейнери във „Флексикон БГ” ЕООД, гр. Кърджали
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Ф1. Дейност 1 - Сформиране на екип по проект: Ф1. Дейност 1 - Сформиране на екип по проекта – екипът по проекта ще се изгради от членове на кандидатстващата организация. След подписването на договора с Договарящия орган ще бъдат подписани граждански договори с членовете на екипа по проекта. Ще бъдат разпределени задълженията и отговорностите на всеки от екипа. Екипът по проекта ще се състои от следните длъжности: Ръководител проект, координатор на проектните дейности, счетоводител, технически секретар 0.00 0.00
Ф1. Дейност 2 - Отчетност на проектните дейности и разходи: Ф1. Дейност 2 - Отчетност на проектните дейности и разходи – отчетността ще прави съгласно разпоредбите на Управляващия орган и Междинното звено 0.00 0.00
Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 1. - Избор на консултант за въвеждане на ISO 14001:2004 и ISO 9001:2000 : Дейност 3. Избор на подизпълнители – избора на подизпълнители ще се проведе съгласно изискванията на ПМС № 55 и ПМС № 236, както и допълнителни разпоредби на управляващия орган и междинното звено. Поддейност 1. Избор на консултант за въвеждане на ISO 14001:2004 и ISO 9001:2000 0.00 0.00
Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 2 - Избор на сертифицираща организация : Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 2 - Избор на сертифицираща организация 0.00 0.00
Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 3 - Избор на подизпълнител за доставка на оборудване : Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 3 - Избор на подизпълнител за доставка на оборудване 0.00 0.00
Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 4 - Избор на подизпълнител за изграждане на информационна система : Ф1. Дейност 3 - Избор на подизпълнители Поддейност 4 - Избор на подизпълнител за изграждане на информационна система 0.00 0.00
Ф2 и Ф3: Ф2 Дейности 1. и 2: Определяне на обхвата на системите и Процес на разработване на системите; и Ф3. Дейност 1. и 2: Анализ на оперативните системи за производство на рекламни материали и Етапно интегриране на ISO 14001:2004 и ISO 9001:2: 22 000.00 0.00
Ф3. Дейност 3. Тестване на информационната система; и Ф3. Дейност 4. Въвеждане в експлоатация на интегрираната информационната система: Ф3. Дейност 3. Тестване на информационната система; и Ф3. Дейност 4. Въвеждане в експлоатация на интегрираната информационната система 0.00 0.00
Ф4. Дейности 1 и 2, включващи: Провеждане на сертифициращи одити; и Издаване на сертификати от съответния компетентен орган : Ф4. Дейност 1. Провеждане на сертифициращи одити Ф4. Дейност 2. Издаване на сертификати от съответния компетентен орган 18 000.00 0.00
Ф5. Дейност 1 Начална презентация на проекта: Ф5. Дейност 1 Начална презентация на проекта 0.00 0.00
Ф.5 Дейност 2: Финална презентация на проекта: Ф.5 Дейност 2: Финална презентация на проекта 0.00 0.00
Ф.5 Дейност 3: Отпечатване на брошури и листовки: Ф.5 Дейност 3: Отпечатване на брошури и листовки 0.00 0.00
Одит на проекта: Одит на проекта 1 000.00 0.00
Доставка на оборудване: Доставката нключва настолни компютри 4 бр. и специализиран софтуер 12 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).