Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Technical Assistance

Planning region: All

Description

Структурните фондове са основните финансови инструменти на политиката на сближаване на Европейския съюз, които предоставят подкрепа за постигане на икономическо и социално единство с фокус върху по-малко проспериращите региони и социални групи. 

Всяка държава-членка на ЕС разработва Национална стратегическа референтна рамка /НСРР/, в която се описват националните цели, приоритети и дейности, които да бъдат съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд /СКФ/ на ЕС. НСРР е водещият документ, на базата на който България договаря с Европейската комисия /ЕК/ усвояването на средствата от структурните инструменти за периода 2007-2013г. 

Информирането на обществеността за ролята на подкрепата от ЕС и целите на политиката на сближаване, добрата осведоменост относно структурните инструменти, както и осигуряването на информация за възможностите, които ЕС предоставя, са изключително важни за постигането на висока степен на усвояване на наличните средства. Това е заложено като спец
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 4: Реализация на мерки за осигуряване на публичност: 4.1. Провеждане на встъпителна пресконференция Изготвяне на прес-бюлетин за пресата Изработка на 100 броя брошури Изработка на 100 броя рекламни химикалки Изработка на 100 броя папки 4.2. Изработка на 2 броя табели (по време на СМР и след приключването им) 4.3. Провеждане на заключителна пресконференция Изготвяне на прес-бюлетин за пресата Изработка на 100 броя брошури Изработка на 100 броя рекламни химикалки Изработка на 100 броя папки 4.4. Изработка на 1 брой банер (поставя се по време на двете пресконференции) Мерките за осигуряване на информация и публичност по настоящето проектно предложение са изцяло съобразени с изискванията на Регламент 1828/2006 на ЕС. 0.00 0.00
Дейност 3: Функциониране на ОИЦ: В създадения областен информационен център ще бъдат извършвани следните услуги и дейности от подбраните и наети служители: • Информационни услуги, в т.ч.: - Осигуряване на разнообразна основна и специфична информация за НСРР и оперативните програми, предоставяна по телефон, електронна поща и/или на място; - Разпространение на информация и документи по открити процедури по ОП; - Информация за добри практики; - Разпространение на безплатни информационни материали, издавани от ЕК, други европейски институции, УО, произведени по проекти, съ-финансирани от СКФ; - В допълнение ще предоставят: o обща информация за политиките на ЕС o информация, брошури и др. материали за съответната област • Комуникационни дейности: - Работа с целевите групи; - Сътрудничество с УО/ МЗ на оперативните програми; - Създаване и поддържане на активно сътрудничество с националните и/или регионални медии; - Сътрудничество с други мрежи за информация на ЕК, областните управи и регионалните структури на министерствата • Експертни дейности: - Предоставяне на информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по оперативните програми; - Осигуряване на отговори на въпроси, включително препращане към други специализирани източници на информация; - Подготовка и предоставяне на информация до местни/областни медии • Логистични услуги: - Предоставяне на възможност за ползване на място (в информационния център) на специфична литература и информационни ресурси; - Организиране на специални събития за популяризиране на оперативните програми на съответната територия - семинари, посещения, лекции и др. - съобразени със специфичните нужди на областта - Подкрепа при организирането на инициативи за информация и публичност на Централното координационно звено, Централния информационен офис, Управляващите органи и Междинните звена на оперативните програми; - Активно участие в информационните кампании от горепосочените органи, включително и организационно; - Осигуряване на достъп до компютър с Интернет и съответната периферна техника (принтер и др.); - Осигуряване на видео екрани, излъчващи филми, популяризиращи Кохезионната политика и киоски. 0.00 0.00
Дейност 2: Създаване на ОИЦ: 2.1. Изработка на инвестиционен проект за „Преустройство на част от партер в Областен информационен център”; 2.2. Подготовка на тръжна документация за избор на: 2.2.1. Осъществяване на мерки за информация и публичност; 2.2.2. Изпълнител на СМР, Строителен надзор и Авторски надзор; 2.2.3. Избор на охранителна фирма (СОТ); 2.2.4. Доставчик на интернет услуги; 2.2.5. Разработване и разпространение на печатна информация и аудиовизуални материали. Брандиране.; 2.2.6. Доставка на консумативи и материали; 2.2.7. Организиране на информационни събития срещи и др.; 2.2.8. Доставка на обзавеждане и гаранционна поддръжка на Областен информационен център Ловеч /Приложение 22/; 2.2.9. Доставка и гаранционна поддръжка на офис техника притежаваща интерфейс с многоточково докосване – Touchsensingsurfase вградена в подходящо офис обзавеждане /Приложение 23/ 2.3. Провеждане на тръжни процедури: 2.3.1. Осъществяване на мерки за информация и публичност; 2.3.2.Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнител на СМР, Строителен надзор и Авторски надзор; 2.3.3. Избор на охранителна фирма (СОТ); 2.3.4. Доставчик на интернет услуги; 2.3.5. Разработване и разпространение на печатна информация и аудиовизуални материали. Брандиране; 2.3.6. Доставка на консумативи и материали; 2.3.7. Организиране на информационни събития срещи и др.; 2.3.8. Доставка на обзавеждане и гаранционна поддръжка на Областен информационен център Ловеч /Приложение 22/; 2.3.9. Доставка и гаранционна поддръжка на офис техника притежаваща интерфейс с многоточково докосване – Touchsensingsurfase вградена в подходящо офис обзавеждане /Приложение 23/ 2.4. Изпълнение: 2.4.1. Осъществяване на мерки за информация и публичност; 2.4.2.Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнител на СМР, Строителен надзор и Авторски надзор; 2.4.3. Избор на охранителна фирма (СОТ); 2.4.4. Доставчик на интернет услуги; 2.4.5. Разработване и разпространение на печатна информация и аудиовизуални материали. Брандиране.; 2.4.6. Доставка на консумативи и материали; 2.4.7. Организиране на информационни събития срещи и др.; 2.4.8. Доставка на обзавеждане и гаранционна поддръжка на Областен информационен център Ловеч /Приложение 22/; 2.4.9. Доставка и гаранционна поддръжка на офис техника притежаваща интерфейс с многоточково докосване – Touchsensingsurfase вградена в подходящо офис обзавеждане /Приложение 23/ 2.5. Подбор и наемане на служители: 2.5.1. Подготовка на обявления и документи за провеждане на конкурс за избор на служители в Областния информационен център; 2.5.2. Провеждане на конкурс за избор на служители в Областния информационен център; 2.5.3. Назначаване на одобрените кандидати 0.00 0.00
Дейност 1: Управление на проекта: 1.1 Сформиране и назначаване на екип на проекта Проектът ще стартира със сформиране на екип от следните членове:  Ръководител проект;  Счетоводител проект;  Експерт „Обществени поръчки” – 2 броя. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).