Indicators
Indicator |
Measure Unit |
Base Value |
Target amount |
Reached amount |
1. §$Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон. |
Брой |
10 268.00
|
12 320.00
|
0.00
|
2. Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02 |
Брой |
1.00
|
7.00
|
0.00
|
3. Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02 |
Брой |
1.00
|
4.00
|
0.00
|
4. Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02 |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. Брой разработени туристически пакети и маршрути на база туристическия продукт |
Брой |
0.00
|
31.00
|
0.00
|
6. Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
7. заетост на легловата база |
Процент |
20.00
|
30.00
|
0.00
|
8. Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
9. Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
10. №Брой нощувки в съответната територия |
Брой |
48 630.00
|
53 500.00
|
0.00
|
11. Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02 |
Процент |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
12. Нетни годишни приходи от международен туризъм_3.2.02 |
милиона евро |
0.67
|
0.74
|
0.00
|
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN