Indicators
Indicator |
Measure Unit |
Base Value |
Target amount |
Reached amount |
1. Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02 |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
2. Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон_3.2.02 |
милион |
0.15
|
0.20
|
0.00
|
3. Брой нощувки в съответната територия_3.2.02 |
милион |
0.56
|
0.60
|
0.00
|
4. Брой разработени регионални туристически пакети |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
5. Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02 |
Брой |
2.00
|
9.00
|
0.00
|
6. Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
110.00
|
125.00
|
0.00
|
7. заетост на легловата база |
Процент |
35.00
|
45.00
|
0.00
|
8. Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
100.00
|
110.00
|
0.00
|
9. Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02 |
Процент |
100.00
|
115.00
|
0.00
|
10. Нетни годишни приходи от международен туризъм_3.2.02 |
милиона евро |
18.00
|
20.00
|
0.00
|
11. Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02 |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN