Indicators
Indicator |
Measure Unit |
Base Value |
Target amount |
Reached amount |
1. Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон |
Брой |
3 500.00
|
4 375.00
|
0.00
|
2. Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
3. Брой нощувки в съответната територия |
Брой |
26 853.00
|
32 224.00
|
0.00
|
4. Брой развити регионални туристически продукти |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. Брой участия в туристически борси, изложения и панаири |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
6. Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
7. Нарастване на информираността на туроператорите и туристическите агенции в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
8. заетост на легловата база |
Процент |
12.00
|
20.00
|
0.00
|
9. Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
27 876.00
|
32 057.00
|
0.00
|
10. Нетни годишни приходи от вътрешен/международен туризъм |
Евро |
1 129 745.00
|
1 412 181.20
|
0.00
|
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN