Indicators
Indicator |
Measure Unit |
Base Value |
Target amount |
Reached amount |
1. Изработени стратегии и концепции (национална, продуктова, регионална; бранд-мениджмънт концепция) |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
2. Удовлетвореност от брандинговите продукти всред потребителите от туристическия сектор, предлагащи туристически услуги (много висока и висока степен на удовлетвореност – измерва се в началото и края на проекта) |
Процент |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
3. Изработени брандове (национален, регионален, продуктови) |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
4. Изработени творчески продукти (криейтив) за рекламна кампания |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
5. Одобрение всред потенциалните потребители на свързаните с бранда подукти в началото и края на проекта (много висока и висока степен на удовлетвореност – сравняват се резултатите от маркетинговите проучвания по проект 1 и тестовите резултати на новите прод |
Процент |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
6. Проведени консултации |
Брой |
0.00
|
11.00
|
0.00
|
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN