Indicators
Indicator |
Measure Unit |
Base Value |
Target amount |
Reached amount |
1. Брой нощувки в съответната територия |
Брой |
1 500 000.00
|
1 600 000.00
|
0.00
|
2. Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
3. Брой участия в туристически борси, изложения и панаири |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
4. Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон |
Брой |
140 000.00
|
160 000.00
|
0.00
|
5. Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
30.00
|
42.00
|
0.00
|
6. Нарастване на информираността на туроператорите и туристическите агенции в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
40.00
|
45.00
|
0.00
|
7. Нетни годишни приходи от вътрешен/ международен туризъм |
милиона евро |
38.90
|
44.68
|
0.00
|
8. заетост на легловата база |
Процент |
25.00
|
28.00
|
0.00
|
9. Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
100.00
|
112.00
|
0.00
|
10. Брой развити регионални туристически продукти |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN