Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Regional Development

Planning region: All

Indicators

Indicator Measure Unit Base Value Target amount Reached amount
1. (Д) Допълнителни нощувки на българи в страната (2) Брой 0.00 240 000.00 0.00
2. (Д) Заснети филми/клипа за насърчаване на вътрешния туризъм Брой 0.00 50.00 0.00
3. (Д) Изготвени и монтирани тематични билборда разположени на възлови места в 6-те големи града на България (София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе и Стара Загора) и по републиканската пътна мрежа Брой 0.00 80.00 0.00
4. (Д) Изготвен и популяризиран анализ за причините (мотивите) за пътуванията на българи в чужбина и в страната Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) Излъчени рекламни спотове по 3 национални ефирни телевизии (с излъчване на заснети филма/клипа за България) Брой 0.00 1 080.00 0.00
6. (Д) Изготвени информационни материали за туристическия бизнес, НПО и общини Брой 0.00 15 080.00 0.00
7. (Д) Излъчвано телевизионно предаване, специално създадено и насочено към ефективно създаване и утвърждаване на позитивен имидж за страната и насърчаване на вътрешния туризъм Брой 0.00 32.00 0.00
8. (Д) Излъчена телевизионна рубрика по национална телевизия за насърчаване на вътрешния туризъм Брой 0.00 32.00 0.00
9. (Д) Изготвена програмата за насърчаване на пътуванията на български граждани в България до 2014 г. Брой 0.00 1.00 0.00
10. (Д) Публикувани информационни материали в специализирани списания и национални печатни издания специализирани статии/пътеписи Брой 0.00 100.00 0.00
11. (Д) Трансформирани пътувания в чужбина с цел почивка в пътувания в България Брой 0.00 100 000.00 0.00
12. (Д) Проведени журналистически тура (тематични пътувания за представяне на специализирани форми на туризъм) Брой 0.00 6.00 0.00
13. (Д) Удовлетвореност на българските туристи от туристическите услуги (2) Процент 0.00 5.00 0.00
14. (Д) Разработена и осъществена комуникационна кампания на вътрешния пазар (2) Брой 0.00 1.00 0.00
15. (Д) Публикувани рекламни карета в интернет издания (интернет реклама) Брой 0.00 1 200.00 0.00
16. брой подкрепени национални програми за маркетинг и реклама и проекти за развитие на продукти и маркетинг на дестинациите Брой 0.00 2.00 1.00
17. удивлетвореност на посетителите от атракциите и информационните услуги Процент 0.00 5.00 0.00
18. (Д) Заетост на легловата база (2) Процент 26.20 26.50 0.00
19. (Д) Участие на представители на туристическия бизнес, НПО и общини в България в информационни семинари (2) Брой 0.00 350.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).