Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Regional Development

Planning region: All

Description

Общата цел на проекта “Основен ремонт и оборудване на помещенията на “Домашен социален патронаж” и част от сграда на Дневен център “Надежда” в гр. Кърджали” е чрез подобряване на социалната инфраструктура да се създадат условия за повишаване качеството на живот на социално уязвимите жители на община Кърджали.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Административно управление на проекта: Ще бъде сформиран екип за изпълнението на проекта, включващ 6 експерти от различни отдели на общинска админинстрация Кърджали - ръководител, координатор, експерт «Тръжни процедури», експерт «Строителство», технически сътрудник и счетоводител. За работа на екипа ще бъде предоставен оборудван офис и ще бъдат осигурени необходимите условия и средства за реализирането на проектните дейности и извършване на контрол и мониторинг. Ще бъде подготвен подробен работен план-график за изпълнение на дейностите и отговорностите на всеки член на екипа. Експертите от екипа ще извършват подготовката, мониторинга на изпълнението и отчитането на предвидените дейности по проекта и оценката на постигнатите резултати. Ежемесечно ръководителят на проекта ще докладва на ръководството на общината за хода на изпълнение на проекта. В рамките на проекта екипът ще проведе три работни срещи с ръководството на общината, на които ще се обсъдят постигнати резултати и ще се набележат последващите стъпки. Сформирането на екип с ясно разпределени отговорност между членовете му и организирането на работата му по подробен план–график ще гарантира качеството на изпълнение на заложените дейности и постигането на специфичните цели във времевата рамка на проекта. 0.00 0.00
Дейност 2 Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители на строително-ремонтните работи, авторски и строителен надзор, доставка и монтаж на специализирано оборудване за домашния социален патронаж и дневния център „Надежда” и изработван: В рамките на три месеца експертът „Тръжни процедури” съвместно с ръководителя на екипа, координатора и експерта „Строителство” ще разработи тръжна документация за обявяване на процедури за избор на изпълнители за строително-ремонтните работи, авторски и строителен надзор,доставка и монтаж на специализирано оборудване за домашен социален патронаж и дневния център «Надежда» и изработването и монтирането на информационни билбордове и табели. Тръжната документация ще бъде съгласувана с финансиращия орган. Съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки ще бъдат проведени пет процедури за избор на изпълнители за : • Извършване на строително-ремонтни работи на помещенията на Домашен социален патронаж гр. Кърджали и част от сградата на Дневен център „Надежда” – открита процедура за строителство съгласно НВМОП , с обща стойност на процедурата 704 348.55 лв. без ДДС • Осъществяване на авторски надзор при извършване на строително -ремонтни работи на помещенията на Домашен социален патронаж гр. Кърджали и част от сградата на Дневен център „Надежда” - открита процедура за услуга съгласно НВМОП, с обща стойност на процедурата 10565 лв. без ДДС • Осъществяване на строителен надзор при извършване на строително -ремонтни работи на помещенията на Домашен социален патронаж гр. Кърджали и част от сградата на Дневен център „Надежда” - за строителен надзор - открита процедура за услуга съгласно НВМОП, за авторски надзор – договаряне с покана с обща стойност на процедурите 23947 лв. без ДДС • Доставка и монтаж на специализирано кухненско оборудване за домашен социален патронаж гр. Кърджали, специализирано рехабилитационно оборудване за Дневен център “Надежда” и платформи за достъп на хора с увреждания до и в дневния център – открита процедура за доставка съгласно ЗОП, с обща стойност на процедурата 191 400,85 без ДДС • Изработване и монтиране на информационни билбордове и табели– открита процедура за доставка съгласно НВМОП, с обща стойност на процедурата 4100 лв. без ДДС 0.00 0.00
Дейност 3 „Извършване на основен ремонт и преустройство на помещенията на „Домашен социален патронаж” гр. Кърджали : В рамките на 12 месеца избраният изпълнител ще извърши основен ремонт и преустройство на помещенията, предоставени на Домашен социален патронаж – Кърджали с обща застроена площ от 406 м2 . Ще бъде подменена дограмата на помещенията. Ще бъдат отворени 3 нови входа за персонала, социалния патронаж, детската кухня и върнатите съдове. Също така ще бъдат ремонтирани ВиК и електро инсталациите. Ще бъде осигурена вентилация и поставени пожаро-известителна и охранителна системи. За да се улесни достъпа на хора с увреждания до патронажа ще се изгради външна рампа. 0.00 0.00
Дейност 4 „Извършване на основен ремонт на част от сграда на Дневен център „Надежда” : В рамките на 12 месеца избраният изпълнител ще извърши основен ремонт на частта от сградата, предназначена за дневен център за възрастни с психически и физически увреждания съгласно изискванията на Наредба № 2 на Министерство на регионалното развитие и благоустройството от 1994. Ще бъдат обособени 3 звена за три отделни групи, които могат да се посещават от 30 човека. Всяко звено ще включва зала за обучение и хранене, помещение за почивка, санитарен възел и кабинет за социалния работник за провеждане на самостоятелни занимания. Ще бъдат изградени рехабилитационна зала, медицински кабинет, кабинет за психолога и кухня за провеждане на заниманията по готварство, като част от функционалната трудотерапия. Ще бъдат ремонтирани покрива, водопроводната, парната и електрическата инсталации. Ще бъдат основно ремонтирани и модернизирани 518 м2 разгъната застроена площ. Ръководителят на проекта и експертът “Строителство” ще осъществява непрекъснат контрол при извършването на строително ремонтните дейности. Ще бъде извършван авторски и строителен надзор. След приключването на строително ремонтните работи, обекта ще бъде приет съгласно нормативните изисквания. 0.00 0.00
Дейност 5 Доставка и монтаж на специализирано кухненско обордване в „Домашен социален патронаж” гр. Кърджали: След приключването на ремонта на помещенията на “Домашен социален патронаж – Кърджали” изпълнителят, избран след провеждането на процедура съгласно ЗОП, ще достави и монтира в рамките на три месеца следното специализирано кухненско оборудване: 0.00 0.00
Дейност 6 Доставка и монтаж на специализирано рехабилитационно оборудване в Дневен център „Надежда” : След приключването на ремонта на сградата на Дневния център „Надежда” изпълнителят, избран след провеждането на процедура съгласно ЗОП, ще достави в рамките на три месеца специализирано рехабилитационно оборудване, част от което ще бъде монтирано в изградената рехабилитационна зала за възрастни с физически и психически увреждания. С другата част ще бъде дооборудвана съществащата рехабилитационна зала за деца с физически и психически увреждания. 0.00 0.00
Дейност 7 Доставка и монтаж на стълбищни платформи за осигураване на достъпа на хора с увреждания в и до Дневен център „Надежда” : След приключването на ремонта на сградата на Дневния център „Надежда” изпълнителят, избран след провеждането на процедура съгласно ЗОП, ще достави и монтира в рамките на три месеца 3 платформи за осигураване на достъпа на хора с увреждания в и до дневния център „Надежда”. Две от стълбищните платформи ще бъдат монтирани на вътрешните стълбища на центъра, а третата ще бъде монтирана на външното стълбище към входа на центъра за възрастни хора с физически и психически увреждания. Параметрите и характеристиките на платформите ще бъдат съобразени с вида и параметрите на отделните сълбища. Ръководителят на проекта и координаторът ще осъществяват непрекъснат контрол по изпълнението на договора с изпълнителя и при извършването доставката и монтажа на оборудването. Сградата, в която се помещава центъра е проектирана и построена за детска градина и има два подхода към нея. Подходът към дневния център за деца с физически и психически увреждания е алея с малък наклон и не затруднява особено придвижването. Подходът към корпуса за възрастни с физически и психически увреждания представлява външно стълбище с много голям наклон, което практически прави невъзможен достъпа на трудно подвижни хора и такива в инвалидни колички до входа на центъра. Самата сграда е да два етажа и има две вътрешни стълбища, които не са пригодени за използване от хора с физически увреждания, Това от своя страна възпрепятства и ограничава движението на хората с увреждания из сградата. Ограничения достъп, свързан с архитектурната среда ще бъде ефективно преодолян с монтирането на три стълбищни платформи - две на вътрашните стълбища и една на външното стълбище. Те ще осигурят безпроблемен достъп до сграда и свобода на движение в нея на децата и възрастните с физически увреждания. 0.00 0.00
Дейност 8 Медийно отразяване и осигуряване на публичност на дейностите по проекта: Екипът по проекта ще подготви и проведе две пресконференция, на които ще бъдат поканени всички представители на местните и регионалните медии. На първата пресконференция ще бъдат представени целите и дейностите на проекта. Втората пресконференция ще бъде проведена в края на проекта и на нея ще бъдат презентирани резултатите постигнати по време на реализирането му. Информация за хода на изпълнението на проекта ще бъде предоставяна на местните медии и ще бъде публикувана регулярно на уеб-страниците на община Кърджали. Ще бъдат изработени два информационни билборда и седем информационни табели, които ще популяризират проекта, донорната програма и финансирането от страна на ЕФРР. Билбордовете ще бъдат монтирани на подходящи места пред сградите, в които се помещават Домашен социален патронаж – Кърджали и Дневен център „Надежда”. Четири от информационните табели ще бъдат монтирани на самите сгради, а останалите три ще бъдат поставени в двете рехабилитационни зали в дневния център и в помешенията на патронажа, оборудвани по проекта. Изпълнителят ще бъде избран чрез процедура, съгласно изискванията на ЗОП. Видът и съдържанието на информационните билбордове и табели ще бъдат съобразени с Регламент (ЕО) № 1828/2006 на ЕК и насоките осъществяване на мерки за информирмация и пулбичност на бенефициентите на Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г. Ръководителят на проекта и координаторът ще осъществяват непрекъснат контрол по изпълнението на договора с изпълнителя и при извършването доставката и монтажа на информационните билбордове и табели. Популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта е насочено към осигуряването на пълна прозрачност и публичност при реализирането на проекта. Избраните методи на информиране на общността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до много широк кръг от потребители. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).