Основна цел на настоящия проект „Корените на България” е да повиши регионалния туристически потенциал с развитие и маркетинг на устойчиви и разнообразни, специфични за региона туристически продукти и пакети с висока добавена стойност и увеличаване на приноса на сектора към устойчивото регионално развитие. Проектът цели и да увеличи интереса към конкурентоспособни туристически ресурси на територията на общините Шумен-Велики Преслав-Каспичан, чрез конкретни дейности в областта на маркетинга и рекламата, които ще допринесат за диверсификация на туристическия продукт, намаляване на териториалната концентрация и по-равномерно разпределение на ползите от туризма. Тази цел напълно съответства на целта на операция 3.2. „Увеличаване броя на посетителите и продължителността на техния престой, подобряване на сезонното и териториално разпределение на туризма в различните райони и територии, основано на интегрирано управление и маркетинг на дестинациите и използване на различни средства, техники и

Activity | Contracted Amount | Reported Amount |
---|---|---|
Дейност 1 : Управление на проекта | 0.00 | 0.00 |
Дейност 2 : Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП | 0.00 | 0.00 |
Дейност 3 : Изпълнение на дейност изработване на рекламна стратегия, туристически пакети и продуктово позициониране | 0.00 | 0.00 |
Дейност 4 : Изпълнение на дейности в областта на маркетинга и рекламата по проекта изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации | 0.00 | 0.00 |
Дейност 5 : Изпълнение на дейности по участие на туристически борси и изложения. | 0.00 | 0.00 |
Дейност 6 : Изпълнение на услуга по реализация на мониторинг на ефективността на маркетинговите дейности | 0.00 | 0.00 |
Дейност 7: Изпълнение на дейности по организиране и провеждане на събития, посещения и форуми | 0.00 | 0.00 |
Дейност 8 : Изпълнение на дейности по осигуряване публичност на проекта | 0.00 | 0.00 |
Дейност 9 : Изпълнение на услугата – одит на проекта | 0.00 | 0.00 |