Работни срещи на екипа на проекта: |
0.00
|
0.00
|
Подготовка и провеждане на прес конференция за стартиране на проекта : |
0.00
|
0.00
|
Изработване и монтиране на информационна табела, банер, билборд на обекта 1: |
0.00
|
0.00
|
Изработване и монтиране на информационна табела, банер, билборд на обекта 2: |
0.00
|
0.00
|
Изготвяне и отпечатване на брошури за промоциране на проекта: |
0.00
|
0.00
|
Изготвяне и разпространение на е-брошура: |
0.00
|
0.00
|
Публикуване на периодични прессъобщения: Провежда се през м.1, 6 и 12 |
0.00
|
0.00
|
Публикуване на информация в Бюлетина на общината: м. 1 и 12 |
0.00
|
0.00
|
Провеждане на процедура за избор на изпълнител за разработване на тръжна документация за провеждане на процедура за избор на изпълнител на СМР : м. 1 и 12 |
0.00
|
0.00
|
Провеждане на процедура за избор на изпълнител СМР: |
0.00
|
0.00
|
Провеждане на процедура за избор на Строителен надзор: |
0.00
|
0.00
|
Провеждане на процедура за избор на авторски надзор: |
0.00
|
0.00
|
Провеждане на процедура за избор на изпълнител за информационни материли: |
0.00
|
0.00
|
Провеждане на процедура за избор на външен одитор: |
0.00
|
0.00
|
Дейности, свързани с освобождаване на строителната площадка: |
0.00
|
0.00
|
Дейности, свързани с изграждане на временния път: |
0.00
|
0.00
|
Строително – монтажни работи – пилотна система: |
0.00
|
0.00
|
Монтиране на контролно - измервателна система за мониторинг: |
0.00
|
0.00
|
Възстановителни дейности: |
0.00
|
0.00
|
Въвеждане на обекта в експлоатация: |
0.00
|
0.00
|
Независим строителен надзор: |
0.00
|
0.00
|
Юридически услуги: |
0.00
|
0.00
|
Вътрешен мониторинг на проекта (за изпълнението на всички дейности по проекта): |
0.00
|
0.00
|
Одит на проекта: |
0.00
|
0.00
|
Подготовка и провеждане на финална пресконференция за обмяна на опит: |
0.00
|
0.00
|
Изготвяне и изпращане на проектни междинни технически и финансови отчети: м. 3, 6 и 9 |
0.00
|
0.00
|
Изготвяне на окончателни технически и финансови отчети : |
0.00
|
0.00
|