Общата цел на проекта е повишаване ефективността на регионалния маркетинг в Централен Черноморски регион (Несебър-Бяла-Долни чифлик) чрез прилагане на иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт Специфични цели: 1) Прилагане на интегриран подход за развитие на регионалния туристически продукт „5 дни – 4 сезона – 3 общини”, като нова възможност за повишаване на регионалната конкурентоспособност в туризма – намаляване на сезонността, привличане на нови пазарни сегменти, намаляване на териториалната концентрация 2) Изграждане на споделен имидж на Региона, основан на разнообразни и атрактивни обекти, включени в регионалния туристически продукт 3) Популяризиране на регионалния продукт чрез използването на ефективни съвременни средства и рекламни техники за достигане до националния и международен туристически пазар 3) Насърчаване на партньорството между местните власти и туристическия бранш за подобряване качеството и пазарната стойност на туристиче

Activity | Contracted Amount | Reported Amount |
---|---|---|
Дейност 1. : Сформиране на екип за управление на проекта | 0.00 | 0.00 |
ДЕЙНОСТ 2: : Дейности по информиране, публичност и визуална идентификация на проекта | 0.00 | 0.00 |
Дейност 3. : Разработване на туристически пакети за региона | 0.00 | 0.00 |
ДЕЙНОСТ 4: : Подготовка и разпространение на рекламни и информационни материали за туристическия регион и разработения иновативен продукт | 0.00 | 0.00 |
Дейност 5. : Представяне на тур. продукт и регион на международни и национални събития | 0.00 | 0.00 |
ДЕЙНОСТ 6: : Проучване на въздействието на осъществените маркетингови и рекламни дейности | 0.00 | 0.00 |
ДЕЙНОСТ 7: : Организиране на туристически форуми | 0.00 | 0.00 |
Дейност 8. : Разработване на тръжни документации | 0.00 | 0.00 |
Дейност 9. : Провеждане на външен одит по проекта | 0.00 | 0.00 |