Обща цел: Чрез целенасочена рекламна дейност и разработване на атрактивни туристически пакети да се развие регионален туристически продукт и да се повиши ефиктивността на регионалния маркетинг. Специфифични цели: - привличане на вниманието към Враца, Мездра и Роман район като туристическа дестинация; - обхващане на по-голям район за популяризиране; - използване на потенциалното търсене на вътрешния пазар; - привличане на нови пазарни сегменти; - съхраняване на природното и културно наследство на региона чрез туризма; - опазване и популяризиране на културно-историческото наследство на Врачанския край, което да даде устойчив принос за развитие на алтернативния (археологически) туризъм; - ползване и стимулиране на местни консултанти, фирми и организации за създаване на продукта и неговото поддържане, подобряване и развитие в бъдеще; - стимулирне на местния бизнес към предлагането на местни продукти, събития и услуги; - насърчаване на местното предприемачество

Activity | Contracted Amount | Reported Amount |
---|---|---|
изпълнение на дейност 1 (Организация и управление на проекта) : | 0.00 | 0.00 |
изпълнение на дейност 2 (Изготвяне и провеждане на тръжни процедури) : | 0.00 | 0.00 |
изпълнение на дейност 3 (Разработване на туристически пакети) : | 0.00 | 0.00 |
изпълнение на дейност 4 (Подготовка и разпространение на информационни и рекламни материали) : | 0.00 | 0.00 |
изпълнение на дейност 5 (Участие в регионални, национални и международни туристически борси, фестивали и форуми) : | 0.00 | 0.00 |
дейност 6 (Информиране и публичност) : | 0.00 | 0.00 |
дейност 7 (Изследвания на въздействието на осъществените маркетинговите и рекламни дейности) : | 0.00 | 0.00 |
дейност 8 (Междинно и финално отчитане на проекта) : | 0.00 | 0.00 |
дейност 9 (Одит на проекта) : | 0.00 | 0.00 |