Общата цел на настоящото проектно предложение е посредством обмяна на ноу-хау и най-добри практики да се създаде пилотен маркетингов туристически продукт – „собствена марка” на област Кърджали.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Подготовка и изпълнение на дейност 1
Кръгла маса
:
0.00
0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 2
Създаване на база данни за туристическите обекти
:
0.00
0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 3
Изготвяне на ситуационен и SWОT анализ на състоянието и нивото на развитие на туристическия потенциал в Област Кърджали
:
0.00
0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 4
Разработване на модел за корпоративна идентичност на Област Кърджали
:
0.00
0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 5
Кампания за повишаване на информираността на населението за туристическия потенциал на област Кърджали
:
0.00
0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 6
Разработване на интернет портал, съдържащ актуална и достоверна информация за туристическия продукт, атракциите и събитията в региона
:
0.00
0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 7
Ден на Кърджали в Хага
:
0.00
0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 8
Дейности за осигуряване на информация и публичност
:
0.00
0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 9
Вътрешен мониторинг и отчетност
:
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN