Identification

UMIS Number BG051PO002-3.1.08-0042-C0003
Project Name Разработване и въвеждане на две електронни услуги, предоставяни от ДНСК на граждани и бизнес.
Beneficiary 130008993 Construction control
Funding ESF ==> Administrative Capacity
Date of the Contract/Order 20.07.2015
Start Date 14.04.2014
End Date 14.10.2015
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Разработване и въвеждане на две електронни услуги, предоставяни от ДНСК на граждани и бизнес. 
Activities
  • Activity: Дейност 1 Управление на проекта : Изпълнението на дейността ще се извършва от екип за управление на проекта от служители на ДНСК, в чийто състав са включени ръководител на проекта, координатор и счетоводител. Моля вижте приложените автобиографии на екипа. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на дирекцията за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на ДНСК, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. За да се гарантира законооъборазното и целесъобразно подготвяне и провеждане на процедурите по реда на ЗОП, ще бъде нает външен консултант, който да разработи документации за обществени поръчки за дейностите на проекта. В рамките на дейност 1 ще бъде възложен и независим финасов одит на проекта, който ще бъде извършен от регистриран одитор. Одиторът ще напави преглед на цялата документация за дейности и разходи на проекта и одитния доклад ще бъде представен при окончателното отчитане на проекта. , Contracted Amount: 38 609.05 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4 Информация и публичност на проекта: В рамките на тази дейност ще бъдат организирани една входяща пресконференция при стартиране на проекта и една финална пресконференция при завършването му. На тях ще бъдат поканени журналисти от национални медии и ще бъде представен проекта, очакваните и постигнатите резултати, както и къде могат да бъдат намерени те с цел мултипликация. Материалите от проекта, ще бъдат публикувани на Интернет страницата на ДНСК, където ще бъде публикувано и кратко представяне на самия проект. В допълнение се предвижда да бъдат подготвени и отпечатани 1500 информационни материала за резултатите от проекта. Информационните материали ще представляват пакет, съдържат брошура с цели, дейности и резултати по проекта, ноутпадове, химикалки., Contracted Amount: 15 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 Разработване и внедряване на електронна услуга „Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, вписване на промени в съ: Потребители на посочената услуга са както гражданите, така и бизнеса. Услугата е вписана в СУНАУ. В рамките на тази дейност ще бъдат анализирани настоящите бизнес процеси по реализирането и предоставянето на административната услуга, като те ще бъдат преработени и адаптирани за предоставянето й по електронен път. Ще бъде създаден софтуер, който ще има разбираем и лесен за използване от потребителите на услугата интерфейс за заявяването й и последваща комуникация с тях, включително разплащане на услугата и получаване на необходимите документи по електронен път. Достъп до интерфейса ще е наличен на Интернет страницата на ДНСК, както и на Единния портал за достъп до електронните административни услуги www.egov.bg, когато това е технически възможно. Софтуерът ще обхваща и вътрешните работни процеси в ДНСК по предоставяне на услугата, доколкото това е възможно. Понастоящем лицето, кандидатстващо за издаване на удостоверение за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 ЗУТ или за удостоверяване на правото за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 ЗУТ на лицата по чл. 166, ал. 7 ЗУТ, подава писмено заявление до началника на Дирекция за национален строителен контрол, по утвърдени образци. Началникът на Дирекцията за национален строителен контрол разглежда постъпилите заявления, проверява наличието на установените нормативни изисквания и издава удостоверение или отказ за упражняване на дейностите по чл.166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. Удостоверението за вписване в регистъра или отказът се издава в едномесечен срок от подаване на заявлението. Когато подадените документи по ал. 2 са непълни, заявителят се информира за необходимостта от предоставяне на допълнителна информация и за това, че срокът за произнасяне започва да тече отново от датата на предоставянето им. Удостоверението се издава за срок 5 години и съдържа: наименование на органа, който го е издал; наименование, седалище, адрес на управление и представителство на лицето, на което се издава лицензът; предмет на удостоверението; дата на издаване и първоначалния срок на валидност; списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. , Contracted Amount: 167 500.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2 Разработване и внедряване на електронна услуга „Издаване на удостоверение на юридически лица и еднолични търговци за извършени нарушения по Закона за устройство на територията /ЗУТ/“: Удостоверение за извършени нарушения по Закона за устройство на територията се издава на юридически лица и еднолични търговци от Централно управление на ДНСК. Услугата е вписана в СУНАУ. В рамките на тази дейност ще бъдат анализирани настоящите бизнес процеси по реализирането и предоставянето на административната услуга, като те ще бъдат преработени и адаптирани за предоставянето й по електронен път. Ще бъде създаден софтуер, който ще има разбираем и лесен за използване от потребителите на услугата интерфейс за заявяването й и последваща комуникация с тях, включително разплащане на услугата и получаване на необходимите документи по електронен път. Достъп до интерфейса ще е наличен на Интернет страницата на ДНСК, както и на Единния портал за достъп до електронните административни услуги www.egov.bg, когато това е технически възможно. Софтуерът ще обхваща и вътрешните работни процеси в ДНСК по предоставяне на услугата, доколкото това е възможно. Понастоящем удостоверението за извършени нарушения по Закона за устройство на територията от юридически лица и еднолични търговци се издава по подадено до Централно управление на ДНСК, писмено искане, съдържащо наименование на съответното юридическо лице/едноличен търговец, Единен идентификационен код (ЕИК) по Закона за търговския регистър или актуален документ за търговска регистрация, когато не е посочен ЕИК, къде да послужи удостоверението и документ за платена такса по Тарифа № 14 за таксите, събирани в системата на МРРБ и от областните управители., Contracted Amount: 167 500.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Konsulto Bulgaria LTD, Contracted Amount*: 12 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mad Inoveyshans LTD, Contracted Amount*: 25 845.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Red Ivents" Ltd, Contracted Amount*: 12 500.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 (Д) По дейност 1 - Одитен доклад, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 (Д) По дейност 1 - Сключени договори с екипа на проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 (Д) По дейност 1 - Подготвени тръжни задания, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 (Д) По дейност 4 - Подготвени и отпечатани информационни материала за проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 500.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 (Д) По дейност 3 - Разработване и внедряване на електронна услуга „Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, вписване на промени в с, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Административни услуги, предоставяни онлайн, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 (Д) По дейност 4 - Проведени пресконференции;, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 (Д) По дейност 2 - Разработена и внедрена електронна услуга „Издаване на удостоверение на юридически лица и еднолични търговци за извършени нарушения по ЗУТ, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 284 930.65 BGN
Grant 284 930.65 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 284 930.65 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN