Identification

UMIS Number BG051PO002-2.2.08-0079-C0002
Project Name Повишаване на професионалната компетентност на служителите от Общинска администрация Тетевен, за по - ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им
Beneficiary 000291698 Municipality Teteven
Funding ESF ==> Administrative Capacity
Date of the Contract/Order 10.04.2014
Start Date 04.06.2013
End Date 04.07.2014
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Ловеч, Тетевен

Description

Brief description
Повишаване на професионалната  компетентност на служителите от Общинска  администрация  Тетевен, за по -  ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им
Activities
  • Activity: Дейност 1. Организация и управление на проекта: В рамките на дейността се предвижда: Провеждане на месечни срещи на експертите от екипа на проекта, които ще бъдат отговорни за неговото управление и изпълнение; провеждане на срещи с избраните подизпълнители във връзка с общите и конкретни отговорности за изпълнение на дейностите. Тези работни срещи ще включват : 1. Разпределяне на задълженията между членовете, включени в екипа; 2. Определяне на правила за работа и докладване; 3. Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност; 4.Контрол върху изпълнението на договорите с подизпълнители Ръководителят на проекта има основната отговорност за наблюдение и контрол по изпълнението на всички дейности. Той ще бъде подпомаган в работата си от финансиста на проекта. Детайлното разпределение на отговорностите между партньорите е описано в методите за изпълнение на проекта. , Contracted Amount: 5 924.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2. Провеждане на процедури за избор на изпълнители, съгласно ЗОП.: В рамките на дейността се предвижда провеждане на следните тръжни процедури, в т. ч. изготвяне на тръжни досиета със съпътстващи документи, изготвяне на методика за оценка; оценка на получените предложения и др. 1. Процедура по реда на глава осма „а” на ЗОП за избор на изпълнител за услуга „Провеждане на обучения” - предмет на дейност 3. 2. Избор на изпълнители на дейности за логистично осигуряване на обученията - предмет на дейност 3, по реда на чл.14, ал. 4 от ЗОП за: • транспорт на участниците в обученията; • хотелско настаняване и зали за провеждане на обученията. 3. Избор на изпълнител по реда на чл. 14, ал. 4 на ЗОП за изпълнение на дейност „Информация и публичност”. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3. Провеждане на обучения Под-дейност 3.1 Провеждане на обучение„Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми” : Тази дейност представлява фокусирано обучение на 35 представители на целевите групи в принципите, методите и техниките на управлението на конфликти и разрешаване на проблеми и кризисни ситуации. Обучението ще се проведе в рамките на два дни по 8 учебни часа. В обучението ще бъдат включени следните представители на целевата група, разпределени в две групи, съответно по 17 и 18 човека: • десет /10/ служители в общата администрация на общината от отделите "Административно-правно и информационно обслужване; в "Бюджет и финансово-стопанска дейност и управление на собствеността; • двадесет /20/ служители в специализираната администрация на общината в Дирекция "Строителство, инфраструктура, собственост и стопанска политика", и в Дирекция "Планиране, проектиране, развитие"; • пет /5/ ръководни служители на ОА , Contracted Amount: 59 357.30 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4. Дейности за информация и публичност: 1. Публикации в регионални медии с информация за целите и дейностите на проекта, напредъка и резултатите в местни печатни издания – 4 бр.; 2. Поставяне на подходяща по размер информационна табела – 1 бр.; 3. Изготвяне на 1 бр. транспарант във връзка с провежданите пресконференции. 4. Организиране и провеждане на пресконференции за информиране на обществеността за планираните дейности и очакваните резултати (при започване изпълнението на проекта) и за постигнатите цели и изпълнени дейности (при приключване на проекта) – 2 бр.; 5. Рекламни комплекти / USB/ – 100 бр. 6. Информационни брошури – 250 бр. 7. Прессъобщения във връзка с провежданите пресконференции – 4 бр. 8. Предоставяне на текуща информация относно целите, дейностите на проекта, постигнатите резултати и източника на финансиране на интернет страницата на общината. Създадените в рамките на проекта печатни материали ще отговарят на изискванията за публичност и визуализация, според Регламента на Комисията (EО) №1828/2006 и разписаните указания за визуалната идентификация на ОПАК. , Contracted Amount: 5 643.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Consult 2014, Contracted Amount*: 14 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Teteven, Contracted Amount*: 26 583.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FUL KONTAKT LTD, Contracted Amount*: 4 500.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Дейност 4: Публикации в пресата във връзка с изпълнение на проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Дейност 1: Осигурен ефективен механизъм за управление на проекта, план за действие, план график и план за текущо наблюдение, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Дейност 3: Брой служители на ОА Тетевен преминали обучение, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 35.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Дейност 2: Подписани договори с изпълнители на дейности 3 и 4, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Дейност 4: Транспарант, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Дейност 4: Информационна табела, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Дейност 3: Брой служители на ОА Тетевен преминали обучение, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 35.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Дейност 4: Публикувани съобщения в медиите във връзка с провеждане на пресконференции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 Дейност 7: Публикация на интернет страницата на общината, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 10 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 99.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 11 Общ брой на обучените служители в администрацията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 45.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 12 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 36.20 , Reached amount: 0.00
Indicator 13 Дейност 3: Брой служители на ОА Тетевен преминали обучение, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 35.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 14 Дейност 4: Проведени пресконференции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 15 Дейност 4: Рекламни материали (информационни брошури и USB), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 250.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 16 Обучени жени от общия брой обучени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 62.20 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 53 424.00 BGN
Grant 53 424.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 53 424.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN