Identification

UMIS Number BG051PO002-3.2.06-0011-C0005
Project Name Модернизиране на системата за административно обслужване в АЯР чрез въвеждане на комплексни административни услуги
Beneficiary 000697567 Agency for nuclear regulation
Funding ESF ==> Administrative Capacity
Date of the Contract/Order 17.08.2015
Start Date 25.08.2014
End Date 25.09.2015
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Модернизиране на системата за административно обслужване в АЯР чрез въвеждане на комплексни административни услуги
Activities
  • Activity: Дейност 5 Одит на проекта: За изпълнението на дейност 5 след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана по реда на Глава осма „а“ от ЗОП ще бъде избран квалифициран одитор (одиторската фирма или дипломиран експерт-счетоводител), който съвместно с екипа за управление на проекта и изпълнителите по проекта ще участва в подготовката на междинните доклади за изпълнението на проекта. Одиторът ще осигури добросъвестно, независимо, безпристрастно и с професионална компетентност одиторския ангажимент, съобразно законите на Република България и приетите одиторски стандарти., Contracted Amount: 4 680.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 6 Управление на проекта: За изпълнението на проекта ще бъде сформиран екип за изпълнение и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява своята дейност през целия проектен период. Екипът за управление ще отговаря за цялостното планиране, организиране, координиране, контрола и отчитането изпълнението на отделните дейности. В екипа ще включва:  ръководител,  координатори (двама),  счетоводител;  технически сътрудник. В съответствие с изискванията на ОПАК, екипът ще изготвя и предоставя на Управляващия орган съответните междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. За целите на изпълнението на проекта, вкл. за провеждането на срещите на екипа, ще бъдат използвани работни помещения на АЯР. , Contracted Amount: 15 420.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4 Информация и публичност: Дейност 4 ще бъде осъществена чрез изпълнението на следните задачи:  Провеждане на две конференции в София, както следва:  първа конференция за представяне на целите и подхода за изпълнение на проекта – до 45 участника;  втора конференция за представяне на постигнатите резултати и ефекта от тях – до 45 участника.  Изготвяне на информационни пакети за двете конференции, включващи информационен материал (презентация), брошура, химикал – общо 100 бр.;  Разпространение на прессъобщения за всяка от предвидените конференции – общо 4. Изпълнението на дейност 4 ще бъде осигурено чрез използване на външна експертна помощ, чрез публична покана по реда на Глава осма „а“ от ЗОП. За всяка от предвидените конференции ще бъдат изготвени:  програма;  презентация;  брошура;  анкетна карта за обратна връзка. Всички материали ще бъдат изготвени в съответствие с правилата на ОПАК за информация и публичност и ще съдържат логото на ОПАК, флагът на ЕС, както и съответното обозначение, че проектът е получил подкрепа от ЕСФ. , Contracted Amount: 5 600.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 Разработване и внедряване на уеб-базирана "Система за електронни услуги и комплексно административно обслужване": Това е основната дейност по проекта и включва следните поддейности: • поддейност 3.1: Анализ и оценка на бизнес процесите в АЯР с цел интегриране и окрупняване на използваните регистри и осигуряване на автоматизиран достъп до публикуваните регистри на други администрации за извършване на КАО от АЯР • поддейност 3.2: Изготвяне на проект за реинжинеринг на бизнес процесите за осигуряване на електронни услуги и комплексно административно обслужване, включително и чрез обмен на данни с публикувани регистри • поддейност 3.3: Доставка и инсталация на технически и системни програмни средства за внедряване на "Система за електронни услуги и комплексно административно обслужване" • поддейност 3.4: Разработка на приложен софтуер, включваща следните основни задачи:  интеграция и окрупняване на действащите регистри в единна база данни;  разработка на софтуер за изпълнение на административните дейности с единната база данни, "универсални справки" и "статистическа дейност";  разработка на уеб-базирано приложение за електронно попълване и подаване на заявления за административни услуги (с или без електронно заплащане);  разработка на интерфейс за връзка на Системата с централните системи на електронното управление – уеб-базирано приложение за връзка с други публикувани регистри и осигуряване на комплексни административни услуги; интегриране в е-правителство. Типът и параметрите на интерфейса ще бъдат съгласувани с МТИТС по време на разработване на техническите задания за възлагане на обществената поръчка по дейността.  миграция на данните от действащите регистри в единната база данни;  тестване и внедряване в опитна експлоатация на Системата;  разработка на техническа и потребителска документация. • поддейност 3.5: Обучение на администратори и служители. Внедряване в опитна експлоатация. Опитна експлоатация и приемане в редовна експлоатация. Описание на специфицираните поддейности: • поддейност 3.1: Анализ и оценка на бизнес процесите в АЯР с цел интегриране и окрупняване на използваните регистри и осигуряване на автоматизиран достъп до публикуваните регистри на други администрации за извършване на КАО от АЯР Анализът на бизнес процесите в АЯР ще оцени условията и изискванията за интегриране и окрупняване на използваните регистри, както и нуждите за осигуряване на автоматизиран достъп до публикуваните регистри на други администрации за извършване на КАО от АЯР. • поддейност 3.2: Изготвяне на проект за реинжинеринг на бизнес процесите за осигуряване на електронни услуги и комплексно административно обслужване, включително и чрез обмен на данни с публикувани регистри Проектът за реинжинеринг на бизнес процесите ще даде цялостно и пълно решение на задачата за въвеждане на електронното управление в АЯР, като ще специфицира всички функционални и информационни изисквания към системата. Системният проект ще включва:  Функционален модел;  Бизнес процеси;  Групи потребител и роли;  Управление на достъпа;  Потребителски интерфейс;  Информационен модел;  Архитектура на софтуера;  Архитектура на Системата;  Инфраструктура (хардуер и системен софтуер);  Сигурност и надеждност;  Физически модел;  Обмен на данни с информационни системи на други структури. Системният проект е основен етап в разработката на информационни системи и основа за разработката на приложния софтуер. • поддейност 3.3: Доставка и инсталация на технически и системни програмни средства за внедряване на "Система за електронни услуги и комплексно административно обслужване" Спецификация на техническите средства и системните програмни средства (вписаните изисквания са минимални): • Сървъри за обезпечаване на Системата с изчислителни ресурси – 2 броя – двупроцесорен сървър с два процесора Intel Xeon E5-2630 v2, 32 GB RAM, резервирано пространство за зареждане на операционната система за виртуализация, с резервирани захранвания, два порта гигабитов етернет, операционна система за обща употреба Microsoft Windows 2012 R2 Standard с лиценз за две виртуални машини, хардуер за отдалечена графична конзола. Общи монитор, мишка и клавиатура за двата сървъра. • Дисков масив за обезпечаване на системата с достатъчно пространство за съхранение на данни – с два резервирани контролера, 15 TB след RAID6, съвместим с предложената операционна система за виртуализация, резервирани захранвания, резервирана връзка към сървърите. Всички необходими кабели и устройства за връзка на дисковия масив със сървърите • Операционна система за виртуализация за обезпечаване на системата с възможност за непрекъсната работа – лиценз за всички налични процесори, със софтуер за централизирано управление, със софтуер за местене между сървърите на виртуални машини без спиране на работата им, със софтуер за автоматично запускане на машина на работещ сървър след спиране на сървъра, върху който тя е работила • Устройство за защита от външни атаки и контрол на достъпа до Интернет (firewall) – Intrusion prevention, application control, gateway anti-malware, SSL decryption and inspection and URL filtering, VPN концентратор. Производителност: 1500 Mbps; VPN производителност: 1000 Mbps; Лицензи: VPN клиентски софтуер за 100 персонални компютъра; За 50 LAN-to-LAN връзки. Техническите и програмните ресурси са задължително необходими и са за внедряване в експлоатация на Система. • поддейност 3.4: Разработка на приложен софтуер, включваща следните основни задачи:  интеграция и окрупняване на действащите регистри в единна база данни:  подсистема „Лицензионна и разрешителна дейност за ядрени съоръжения“;  подсистема „Лицензионна и разрешителна дейност с източници на йонизиращи лъчения“;  подсистема “Лицензии за специализирано обучение”;  подсистема „Удостоверения за правоспособност”;  подсистема „Регистрационни услуги“.  разработка на софтуер за изпълнение на административните дейности с единната база данни, "универсални справки" и "статистическа дейност";  разработка на уеб-базирано приложение за електронно попълване и подаване на заявления за административни услуги (с или без електронно заплащане) за 26 електронни административни услуги (онлайн услуги);  разработка на интерфейс за връзка на Системата с централните системи на електронното управление – уеб-базирано приложение за връзка с други публикувани регистри и осигуряване на комплексни административни услуги; интегриране в е-правителство. Типът и параметрите на интерфейса за връзка на Системата с централните системи на електронното управление ще бъдат съгласувани с МТИТС по време на разработване на техническите задания за възлагане на обществената поръчка по дейността.  миграция на данните от действащите регистри в единната база данни;  тестване и внедряване в опитна експлоатация на Системата;  разработка на техническа и потребителска документация. Обхватът на разработките следва утвърдената методология за изграждане на системи за административно обслужване. Предвижда се АЯР да предоставя 26 електронни административни услуги (онлайн услуги) за гражданите и бизнеса • поддейност 3.5: Обучение на администратори и служители. Внедряване в опитна експлоатация. Опитна експлоатация и приемане в редовна експлоатация. Обучението на администратори и служители от АЯР се изпълнява от разработчика на Системата. Внедряването в редовна експлоатация на Системата се изпълнява от АЯР със съдействието на Изпълнителя. , Contracted Amount: 420 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 1 Разработване на технически задания и тръжна документация за обществени поръчки за избор на изпълнители: В рамките на тази дейност се предвижда да бъдат подготвени тръжни документации за провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители, както следва:  за дейности 2 и 3 (една открита процедура по ЗОП), вкл.:  Анализ и оценка на законовата и подзаконовата нормативна база и бизнес процесите в АЯР (Дейност 2);  Разработване и внедряване на уеб-базирана "Система за електронни услуги и комплексно административно обслужване" (Дейност 3).  за дейност 4: Информация и публичност (процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана по реда на Глава осма „а“ от ЗОП);  за дейност 5: Одит на проекта (процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана по реда на Глава осма „а“ от ЗОП). Разработването на технически задания и тръжна документация за обществени поръчки за избор на изпълнители ще бъде извършено в съответствие с добрите практики, прилагани от АЯР при подготовката на тръжни процедури. , Contracted Amount: 1 408.80 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2 Анализ и оценка на законовата и подзаконовата нормативна база и бизнес процесите в АЯР: В рамките на тази дейност ще бъдат изпълнени две основни задачи:  Анализ и оценка на законовата и подзаконовата нормативна база относно дейностите на АЯР с оглед въвеждане на електронни административни услуги и комплексно административно обслужване (КАО).  Изготвяне на проекти за изменение и допълнение на нормативната база. Изпълнението на дейност 2 и 3 ще бъде осигурено с външна експертна помощ, чрез възлагане на обществена поръчка. Екипът на външния изпълнител ще работи в тясно сътрудничество с екипа за управление на проекта и работната група. , Contracted Amount: 47 500.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: “INDEKS-BULGARIA” LTD, Contracted Amount*: 364 826.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RIMESA ODIT, Contracted Amount*: 3 900.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Eco Print Zajkov & Co", Contracted Amount*: 4 566.67 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 (Д) По Дейност 2 - Проекти за изменение и допълнение на нормативната уредба, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 (Д) По Дейност 3 - Административни услуги, предоставяни онлайн, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 (Д) По Дейност 3 - Документ „Описание на бизнес процесите в АЯР“, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 (Д) По Дейност 3 - Обучени администратори и служители за експлоатация на системата, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 (Д) По Дейност 3 - Осигурена свързаност на други регистри, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 (Д) По Дейност 3 - Създадена уеб-базирана "Система за електронни услуги и комплексно административно обслужване", Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 (Д) По Дейност 4 - Проведени конференции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 (Д) По Дейност 3 - Документ „Изисквания за интегриране и окрупняване на използваните регистри и осигуряване на автоматизиран достъп до публикуваните регистри на други администрации за извършване на КАО от АЯР“, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 (Д) По Дейност 3 - Окрупнени съществуващи регистри, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 10 (Д) По Дейност 3 - Доставено техническо и програмно оборудване, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 11 (Д) По Дейност 3 - Изготвена експлоатационна документация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 12 (Д) По Дейност 4 - Разпространени прессъобщения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 13 (П) Брой окрупнени регистри, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 14 (П) Брой регистри за които е осигурен автоматизиран обмен на данни, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 15 (Д) По Дейност 6 - Проведени работни срещи на екипа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 16 Административни услуги, предоставяни онлайн, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 17 (Д) По Дейност 2 - Доклад за анализ и оценка законовата и подзаконовата нормативна база, относно административното обслужване, осъществявано от АЯР, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 18 (Д) По Дейност 3 - Документи "Функционални изисквания" и "Системен проект", Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 19 (Д) По Дейност 3 - Модел и проект за интегриране и окрупняване на действащите в АЯР регистри в единна база данни, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 20 (Д) По Дейност 5 - Одиторски доклади, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 21 (Д) По Дейност 4 - Разработени и разпространени информационни материали (презентации, брошури), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 22 (Д) По Дейност 4 - Участници в конференции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 23 (Д) По Дейност 1 - Тръжни документации за обществени поръчки и избор на изпълнители, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 24 (Д) По Дейност 6 - Изготвени доклади за напредъка и изпълнението на проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 453 420.60 BGN
Grant 453 420.60 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 453 420.60 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN