Identification

UMIS Number BG051PO002-1.3.07-0027-C0002
Project Name Да се подобри качеството на разработваните и прилагани политики за устойчиво развитие на община Долни чифлик
Beneficiary 000093517 Municipality Dolni chiflik
Funding ESF ==> Administrative Capacity
Date of the Contract/Order 06.02.2014
Start Date 15.11.2013
End Date 15.07.2014
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Да се подобри качеството на разработваните и прилагани политики за устойчиво развитие на община Долни чифлик 
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Екипът за управление на проекта ще изготви: 1) подробен план към механизма за вътрешен мониторинг, контрол и докладване, 2) подробен работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници, 3) график на процедурите по ЗОП и 4) механизъм на взаимодействие и координация между членовете на екипа по проекта, 5) анализ на заинтересованите страни, който да включва идентифициране на всички заинтересовани субекти и изясняване на тяхното отношение и възможно влияние върху разработването и прилагането на политики на общинско ниво. Екипът за управление на проекта ще се събира на ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите, ще разработи анкетни карти за оценка на дейностите и резултатите от проекта, които ще се публикуват на страницата на общината с възможност за попълване on-line. , Contracted Amount: 5 932.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2: Подготовка на тръжна документация за възлагане по реда на ЗОП и провеждане на процедури: Екипът за управление на проекта ще разработи документация и ще проведе първата процедура за избор на външен експерт за подготовка на тръжни процедури. След сключване на договор с експерта той ще подготови техническите и финансови задания за провеждане на следните 5 обществени поръчки: А. Разработване и въвеждане на информационна система за наблюдение на изпълнението на плановите документи на общинско ниво; Б. Разработване на две методологии с ръководства към тях • методология с унифицирана система от индикатори за наблюдение и оценка на изпълнението на стратегически планови документи в това число и ОПР; • методология за оценка на въздействието на стратегически планови документи В. Провеждане на обучение (два тридневни семинари) на 20 общински служители по. мониторинг и оценка на изпълнението на политики, методи за анализ и оценка на данни и политики и управление на проекти и комуникационни умения, работа с методологиите, информационната система и координационни срещи - провеждане на четири фокус групи с представители на бизнеса, структури на гражданското общество и общинската администрация (общо около 40 души); Г. Разработване на аналитичен доклад от проучване на социално-икономическото състояние в община Долни чифлик; оценка на ОПР 2007-2013; SWOT анализ и нов ОПР 2014-2020 Д. Информация и публичност Екипът за управление на проекта ще контролира качеството на разработените документи и ще подпомага работата на изпълнителя, ще организира процедурно избора на изпълнител по петте обществени поръчки и ще участва с представители в оценителната комисия. , Contracted Amount: 1 800.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3: Разработване на две методологии и ръководства за работа с тях: • методология с унифицирана система от индикатори за наблюдение и оценка на изпълнението на стратегически планови документи в това число и ОПР • методология за оценка на въз: Изпълнява се от външен изпълнител след проведена процедура по ЗОП. Техническото задание за съдържанието на методолигиите се формулира от ЕУ. Дейността се контролира и съгласува с ЕУ., Contracted Amount: 7 100.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4: Разработване и въвеждане на информационна система за наблюдение на изпълнението на плановите документи на общинско ниво;: Техническите параметри и изискванията към системата ще бъдат зададени от екипа за управление. Ще бъде избран външен изпълнител след провеждане на процедура по ЗОП. Създаване на информационна система за наблюдение на изпълнението на общински стратегически документи. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 5: Провеждане на обучение на общински служители по мониторинг, контрол и оценка на изпълнението на политики, методи за анализ и оценка на данни и политики и управление на проекти и комуникационни умения, работа с методологиите и информационн: Организацията по провеждане на семинарите се възлага на външен изпълнител. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител с активно участие на бенефициента. Екипът за управление има задача да направи подбор на участниците в обучението. Дейността ше включва: разработване на обучителните материали, логистично организиране на семинарите, избор на лектори, провеждане на семинарите. Предвижда се двата семинара да бъдат тридневни, и в тях да участват по 20 представители на общинската администрация. Изготвяне на отчет за проведените обучения. Попълване на анкетни карти., Contracted Amount: 6 200.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 6: Разработване на аналитичен доклад от проучване на социално-икономическото състояние в община Долни чифлик, оценка на ОПР 2007-2013, SWOT анализ и проект на ОПР 2014 г.-2020 г. : На външен изпълнител ще бъде възложено изпълнението на следните операции: • Набиране на информация от периода на действие на ОПР към 2013 г. в областите: икономическо развитие, техническа инфраструктура, демографско развитие, доходи, пазар на труда, образование, здравеопазване, социални услуги, опазване на околната среда, местни финанси и бюджет, институционален капацитет, външна среда и др. Освен статистическа информация, изпълнителят ще проучи максимално широк набор от документални източници – проекти, стратегически и политически документи, доклади, анализи и др., които имат отношение към предмета на обществената поръчка. Анализ на количеството и качеството на набраната информация. • Изготвяне на представителна извадка, разработване на анкетна карта, обработване и анализ на получените резултати. Чрез това проучване трябва да се набере информация за състоянието на местните услуги, удовлетвореност и информираност за тях; идентифициране на проблемите в общината и тяхната приоритизация; проучване на общественото мнение за адекватността на направените изводи в SWOT анализа на действащия общински план; оценка от населението за адекватността на формулираните цели в действащия план за развитие и тяхната приоретизация, съществуващи проблеми и потребности/очаквания/намерения на населението и др. • Извършване на оценка на изпълнявания Общински план за развитие 2007-2013 година на базата на набраната информация в предходните дейности. • Изготвяне на проект на Общинския план за развитие 2014-2020 година, вкл. SWOT анализ, цели, мисия, визия и стратегия за развитие (приоритети и мерки). , Contracted Amount: 33 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 7: Координационни срещи - Провеждане на четири фокус-групи с представители на бизнеса, структури на гражданското общество и общинската администрация (общо около 40 души).: Цялостната логистика и модерирането на фокус-групите ще се възложи на външен изпълнител. Подборът на участници ще се направи съвместно с ЕУ. В четирите фокус-групи ще вземат участие представители на бизнеса, структури на гражданското общество и общинската администрация Координационните срещи ще са двудневни. Темите, по които ще се работи във фокус-групите включват обсъждане и приемане на: • разработения по дейност 6 аналитичен доклад и SWOT анализа; • двете методологии, информационната система и ръководствата за тяхното прилагане; • изпълнението на настоящия план за развитие, ОПР 2007-2013 и идентифициране на проблеми и бъдещи приоритети; • представения проект на ОПР 2014 – 2020. , Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 8. Дейности за информация и публичност: Работата по тази дейност ще бъде извършвана от външен изпълнител, избран посредством тръжна процедура по ЗОП. В рамките на дейността за информиране и публичност ще се извърши: • Отпечатване и разпространие на информационен каталог за популяризиране на политиките, провеждани от общинската администрации; • Провеждане на 2 пресконференции за популяризиране на проекта и публикувани 5 статии; • Изготвяне на 4 прессъобщения за резултати от координационните срещи на фокус групите; • Изработване на интернет банер; • Разработване и разпространени информационни и рекламни материали (презентации , CD от обучението (дейност 5) и протоколи от фокус-групите, (дейност 7). Като комуникационен канал за разпространение на информация за дейностите и резултатите от проекта ще бъдат използвани и интернет страницата на общината, на която следва да бъде публикуван банер, отвеждащ към информация за проекта и неговите цели, за получената от ОП „Административен капацитет” подкрепа. , Contracted Amount: 6 200.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Daskalova, Vasilev Partners, Contracted Amount*: 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Es Pi Konsult BG LTD, Contracted Amount*: 39 977.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 (Д) Д1: отчети, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 (Д) Д1: работни срещи, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 (Д) Д2: Сключени договори за изпълнение, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 (Д) Д1: доклади, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 (Д) Д1: Механизъм за контрол и план за действие, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 (Д) Д4: разработено ръководство за работа със системата, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 (Д) Д6: доклади, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 (Д) Д8: прес-съобщения за резултати от координационните срещи, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 (Д) Д8: публикувани статии, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 10 (Д) Д3: методологии ръководства/наръчници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 11 (Д) Д8: Отпечатан и разпространен информационен каталог за популяризиране на политиките, провеждани от общинската администрация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 500.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 12 (Д) Д4: Създадена база данни, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 13 (Д) Д4: тестване на системата, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 14 (Д) Д7: приети с консенсус документи, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 15 (Д) Д7: анкетни карти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 16 (Д) Д8: печатни материали, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 17 (Д) Д8: проведени пресконференции за популяризиране на проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 18 Администрации, въвели правила за мониторинг на изпълнението на политики, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 19 Нормативни актове, приети след проведени консултации със заинтересованите страни, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 20 (Д) Д5: анкетни карти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 21 (Д) Д5: Презентационни материали, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 22 Проекти на нормативни документи, придружени от оценка на въздействието, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 51 164.87 BGN
Grant 51 164.87 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 51 164.87 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN