Identification

UMIS Number BG051PO002-2.2.08-0028-C0001
Project Name Подобряване ефективността на общинската администрация чрез повишаване квалификацията на служителите й.
Beneficiary 115246756 Municipality PERUSHTITSA
Funding ESF ==> Administrative Capacity
Date of the Contract/Order 18.06.2013
Start Date 18.06.2013
End Date 18.06.2014
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Перущица

Description

Brief description
Подобряване ефективността на общинската администрация чрез повишаване квалификацията на служителите й.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Провеждане на обучения по теми, избрани от каталога на ИПА: Провеждане на обучения, избрани от каталога за 2013 г. на Института по публична администрация на теми: • Стратегически мениджмънт в държавната администрация-4 служители • Административна стилистика-1 служител • Семеен кодекс и кодекс на международното частно право-1 служител • Основи на материалното право на ЕС-1 служител • Актуални въпроси при изготвянето на годишни финансови отчети на бюджетни предприятия-4 служители • Презентационни умения. MS Power Point-5 служители • Електронни таблици с MS Excel /базов курс/-5 служители • Електронни таблици с MS Excel /напреднали/-5 служители • Публичен имидж-елемент на доброто управление-4 служители , Contracted Amount: 12 600.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2: Провеждане на специализирани групови обучения за служителите на администрацията за повишаване на екипната ефективност: Тази дейност ще обхване всички членове на целевите групи по проекта и ще включва обучения, насочени към повишаване на личната ефективност, работата в екип, взаимодействията между служителите и ръководния състав. Темите на обученията са: • Успешно общуване в неформална и делова среда - Управление на срещи, Управление на времето, Управление на стреса - 1 двудневно обучение извън работна среда за 30 участника; • Изграждане на екип-създаване, мотивация, функции на екипа, цел, принципи на работа, ефективна комуникация в екипа. Управление на развитието на екипността - 1 двудневно обучение извън работна среда за 30 участника; • Развитие и усъвършенстване на екипа-лидерство в екипа, ролята на лидера, доверие и разрешаване на конфликти, оптимизиране на ефективността - 1 двудневно обучение извън работна среда за 30 участника; • Основи на стратегическото планиране и мениджмънт - Целеполагане, умения за делегиране - 1 двудневно обучение извън работна среда за 15 участника; • Развитие на ефективни презентационни умения и работа с медии - 1 двудневно обучение извън работна среда за 15 участника. Обученията ще са двудневни, ще се работи по групи, ще се представят психологически модели за манипулация, провокация, дискусии, ще се подготвят презентации, симулации, ролеви игри, решаване на казуси, брейнсторминг и др. Обученията целят да се повиши координацията и подобри комуникацията между отделите в административната структура, ще се работи върху умения за задаване на въпроси, умения за слушане, комуникативни стилове, умения за делегиране и др. Темите на обученията ще включват и: оптимизиране на ефективността на работата, мениджмънт и лидерство, формиране, управление и мотивиране на екипа, принципи на работа, екипни роли, вземане на решения, доверие и разрешаване на конфликти, управление на времето, комуникативни стилове и др. При провеждането на груповите обучения ще се взаимстват и реализират конкретни добри практики, вече приложени и успешно работещи при други администрации и/или бизнеса. След приключването на обученията ще се извърши оценка на тяхната ефективност. , Contracted Amount: 42 480.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3: Провеждане на индивидуални специализирани обучения за придобиване на специфични умения: Работа със софтуерни продукти-ArchiCAD, AutoCAD Corel Draw - 10 - дневно обучение, на място, за 4 участника; • Обучения в област строителство и кадастър, включващо законодателство, управление на строителни дейности, кадастрални планове, както и други специфични теми, свързани с дейността на Дирекция “Строителство, архитектурата, благоустройство, общинска собственост, хуманитарни дейности и европейски политики“- 5 дни, на място, за 4 участника • Обучение по компютърна грамотност OS Windows 2007, MS Word 2007 и MS Excel 2007 – 4 дни, на място, за 10 участника Обученията ще се провеждат на място-така служителите ще могат да приложат наученото, както и да решават конкретни практически казуси и проблеми. Целта е да се придобият знания и умения за използване на функционалните възможности на софтуерните продукти, разширяване на знанията за вградените функции, да се овладее набор от практически инструменти и техники за представяне на данни. , Contracted Amount: 16 600.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4: Информация и публичност: Кампанията по популяризиране на дейностите, които ще бъдат реализирани в рамките на проекта, сред целевите групи и заинтересованите страни ще съпътства цялото изпълнение на проекта и ще включва: • Провеждане на две пресконференции – начална пресконференция и заключителна за отчитане резултатите от изпълнение на дейностите по проекта; • Изготвяне на 2 прессъобщения за отразяване напредъка по изпълнението на дейностите по проекта и предоставянето им на медиите; • Осигуряване на своевременна информация за напредъка по изпълнението на проекта чрез публикации на сайта на общината; • Изработване на 20 броя рекламни материали - тефтери и конферентни папки, конферентни чанти, химикали и др. , Contracted Amount: 2 800.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 5: Организация и управление на проекта: Дейността е необходима за успешната реализация на дейностите по проекта и за постигане на заложените цели. Екипът по управление на проекта носи отговорност за качественото и своевременното изпълнение на заложените индикатори. Етапи на изпълнение на дейността: • Формиране на екип за управление дейностите по проекта След подписване на договор с УО на ОПАК в рамките на една седмица ще се възложат на членове на екипа съответните отговорности и задължения. Служителите, определени чрез заповед на кмета за екип по управление ще отговорят за отчитането пред Управляващия Орган и другите одитни институции. Екипът ще се състои от: ръководител на проекта, счетоводител и координатор. • Изготвяне график на срещите на екипа и разпределяне на отговорностите За по-ефективното управление на проекта ще се изготви План за действие, в който ще се заложат срокове за изпълнение и лица, които са отговорни за всяка дейност. Екипът ще се събира на работни срещи всяка седмица, а всеки месец ще се провеждат работни срещи с участието на представители на ръководството на общинската администрация. • Подготвяне на Вътрешни правила за управление на проекта Правилата за управление ще се подготвят с цел: - Координиране на изпълнението и осъществяване на контрол по отношение на изпълнителите; - Координация, взаимодествие и сътрудничество с Управляващия орган по ОПАК; - Разпределяне на отговорностите по отчитане на проекта; - Осигуряване на прозрачност при провеждането на тръжните процедури. • Провеждане на тръжни процедури за избор на външни изпълнители за дейностите по проекта Участие на екипа по управление на проекта при провеждането на тръжни процедури за избор на изпълнител/и и осъществяване на контрол по отношение на изпълнителите • Изготвяне на междини и окончателни доклади къмУО на ОПАК и проведждане на заключителна среща Целта е разпределяне на отговорности по подготовка на междините и финалния отчет към УО на ОПАК и организиране и съхранение за архив на документацията по проекта. , Contracted Amount: 6 542.72 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Gustonews Ltd, Contracted Amount*: 2 333.34 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "KeysPro", Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Balgarska konsultantska organizatsia sole owner LTD, Contracted Amount*: 48 661.67 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Изготвени и проведени тръжни процедури за избор на външни изпълнители за дейностите по проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Изготвени и предоставени на медиите периодични прессъобщения за осъществяване на дейностите по проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 87.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Общ брой на обучените служители в администрацията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Изготвени вътрешни правила за управление на проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Подготвени материали за участниците в обученията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 18.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Подготвени материали за участниците в обученията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 120.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Протоколи от проведени срещи, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 10 Комплекти с рекламни материали, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 11 Обучени служители, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 12 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 13 Общ брой на обучените служители в администрацията - обучени жени от общия брой обучени, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 23.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 14 Подписани договори с членовете на екипа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 15 Обучени жени от общия брой обучени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 77.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 16 Процент обучени жени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 78.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 17 Процент обучени жени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 77.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 18 Процент обучени жени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 64.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 19 Обучени служители, кмет и членове на ОбС, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 20 Обучени служители, кмет и членове на ОбС, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 21 Проведени обучения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 22 Проведени пресконференции., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 23 Проведени обучения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 24 Проведени обучения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 25 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 72 811.14 BGN
Grant 72 811.14 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 72 811.14 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN