Identification

UMIS Number BG051PO002-2.2.08-0160-C0001
Project Name Повишаване на квалификацията на човешките ресурси и подобряване на професионалната компетентност чрез обучения в администрацията на община Божурище
Beneficiary 000776071 Municipality BOZHURISHTE
Funding ESF ==> Administrative Capacity
Date of the Contract/Order 05.04.2013
Start Date 05.04.2013
End Date 05.04.2014
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Област, Божурище

Description

Brief description
Повишаване на квалификацията на човешките ресурси и подобряване на професионалната компетентност чрез обучения в администрацията на община Божурище 
Activities
  • Activity: Дейност 1. Провеждане на обучения на служителите от общинската администрация: 1.1. Подбрани обучения от каталога на Институт за публична администрация за 2013г.  Управление и оценка на изпълнението - 7 служители /заместник кметове - 2 бр., началник отдели - 3 бр., гл.архитект, секретар на общината; от тях 4 жени и 3 - мъже/  Държавен протокол и церемониал - 4 служители /заместник-кмет, секретар на общината, PR, технически сътрудник-секретарка; от тях 4 жени/  Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми - 8 служители /заместник кметове - 2 бр., началник отдели - 3 бр., гл.архитект, секретар на общината, юрист; от тях - 4 жени и 4 - мъже/  Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси - 1 служител /гл.специалист УЧР, 1 жена/  Конфликт на интереси - правна рамка и практики - 15 служители /кметове на кметства и кметски наместници - 6 бр., заместник-кметове - 2 бр., секретар на общината, началник отдели - 3 бр., юрист, главен архитект, главен експерт по обществени поръчки,; от тях - 8 жени, 7 - мъже/  Основни производства по АПК - 2 служители /юрист, заместник кмет; от тях - 2 - мъже/  Семеен кодекс и кодекс на МЧП - 10 служители /кметове на кметства и кметски наместници - 6 бр., специалисти ГРАО - 4 бр.; от тях - 7 жени и 3 мъже/  Административно обслужване - 5 служители /началник отдел АПИО, специалист деловодител - 2 бр., специалисти ГРАО - 2; от тях - 5 жени/  Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс) - 7 служители /касиер - 2 бр., специалист деловодител - 2 бр., счетоводител, специалист, експерт - МДТ; от тях 7 жени/  Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) - 12 служители /заместник кмет - 2 бр., секретар на общината, началник отдел АПИО, главен специалист УЧР, главен експерт обществени поръчки, главен експерт общинска собственост, инспектор контрол по строителството, експерт МДТ, технически сътрудник, ст.експерт екология - 2 бр.; от тях - 9 жени, 3-мъже/  Презентационни умения. MS POWER POINT - 3 служители /заместник кмет, PR, технически сътрудник; от тях 3 жени/  Разговорен английски език (надграждащ курс) - 9 служители /началник отдел АПИО, инспектор контрол по строителството - 2 бр., експерт МДТ, технически сътрудник /секретарка/, ст.експерт екология - 2 бр., специалист /деловодител/, мл.експерт /PR/; от тях - 6 жени, 3-мъже/  Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD - 20 души – /кметове на кметства и кметски наместници - 6 бр., началник отдели - 3 бр., инспектори контрол по строителството - 2 бр., ст. специалист в отдел КРУТ, мл. експерт в отдел КРУТ, гл. експерт обществени поръчки, главен специалист УЧР, главен експерт общинска собственост, старши експерт екология - 2 бр., технически сътрудник /секретарка/, младши експерт /PR/; от тях 13 - жени, 7 - мъже/ 1.2. Подбрани обучения, които не са включени в Каталога на ИПА и в проекта на НСОРБ • Подобряване на презентативните умения - 11 бр. /кмет, заместник кметове - 2 бр., секретар, главен архитект, началник отдели - 3 бр., кметове на кметства и кметски наместници - 6 бр. - от тях - 7 жени и 4 мъже/ (2 дни) • Обучения за работа с граждани от уязвими групи - 40 човека /цялата администрация /(2 дни) • Обучения в ключови компетентности: екипна ефективност, лична ефективност, ефективно лидерство - обучение за цялата администрация - 40 човека /цялата администрация/(2 дни) 1.3. Провеждане на специализирани обучения, пряко свързани със специфичната дейност, която изпълняват • Разработване и прилагане на стратегии и планови документи на общинско ниво, приложими за следващия програмен период 2014 – 2020 г. - 9 човека /кмет, заместник кмет - 2 бр., секретар на общината, началник отдел ФБЧР, ст.експерт екология - 2 бр.; главен архитект, началник отдел КРУТ, от тях - 3 жени, 6-мъже/(2 дни) • Надграждащо обучение по издаване на удостоверения въз основа на регистрите за населението - 11 човека /кметове на кметства и кметски наместници - 6 бр., началник отдел АПИО, специалист ГРАО - 4 бр.; от тях - 8 жени, 4 - мъже/(2 дни), Contracted Amount: 61 946.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2. Дейности, свързани с осигуряването за информация и публичност: В рамките на тази дейност е предвидено провеждането на две пресконференции. Първата пресконференция е предвидена за началото на проекта, като цели запознаване със задачите на проекта и сроковете за тяхното изпълнение. Своевременно информация по текущото изпълнение на дейностите по проекта ще се публикува на уеб-страницата на община Божурище. Финалната пресконференция ще има задачата да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях. Междувременно с цел широкото запознаване на гражданите с проекта и ще бъдат разработени и разпространени 100 брошури. , Contracted Amount: 2 500.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3. Дейности, свързани с управлението на проекта: Организационната структура за изпълнение на проекта ще се състои от екип за управление на проекта (ЕУП), който ще е формиран на ниво община. ЕУП ще включва : 1. Ръководител; 2. Счетоводител. Екипът по проекта ще се състои от общински служители с подходяща квалификация и опит в управлението на проекти. Сформираният екип ще създаде организация и ще работи за реализация на основните и специфични цели на проекта. Това ще бъде постигнато чрез управление на комуникацията, разпределяне на отговорности, координиране на дейностите, управление на разходите и наблюдение и мониторинг за успешно приключване планираните дейности. Екипът ще бъде отговорен за изготвянето на междинните и окончателния доклад към Управляващия орган на ОПАК. За по-ефективното управление на проекта ще се изготви План за действие, в който ще се заложат срокове за изпълнение разпределение на дейностите. Предвижда се също ежемесечно провеждане на работни срещи, в рамките на които да се решават текущи въпроси и да се координират отговорните лица свързани с проекта и дейностите в него. , Contracted Amount: 5 156.60 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: GEOKONSULT- Bulgaria, Contracted Amount*: 36 770.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: E PRINT sole owner LTD, Contracted Amount*: 2 005.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Дейност 3 - Бр, избрани външни ипълнители, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Дейност 3 - Бр. подписани договори, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Дейност 1 - Бр. Теми на обучения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Дейност 1 - % обучени жени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 76.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Дейност 1 - Бр. обучени жени, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 159.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Дейност 2 - Бр. Проведени пресконференции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Дейност 3 - Бр. изготвени междинни и окончателни доклади, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Дейност 1 - Бр. Обучени служители, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 209.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 Дейност 2 - Бр разпространени брошури, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 10 Дейност 2 - Бр. Качени материали а сайта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 11 Дейност 3 - Бр. изготвени протоколи, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 12 Дейност 3 - Бр. проведени работни срещи, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 13 Обучени жени от общия брой обучени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 76.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 14 Общ брой на обучените служители в администрацията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 209.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 15 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 16 Дейност 1 - Бр. Получени сертификата, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 209.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 65 999.94 BGN
Grant 65 999.94 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 65 999.94 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN