Identification

UMIS Number BG051PO002-2.2.09-0031-C0001
Project Name Повишаване професионалната квалификация и компетенции на служителите от Областна администрация Ловеч
Beneficiary 000291335 Oblast s administrativen tsentar Lovech
Funding ESF ==> Administrative Capacity
Date of the Contract/Order 18.07.2013
Start Date 12.07.2013
End Date 12.07.2014
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Ловеч, Ловеч

Description

Brief description
Повишаване професионалната квалификация и компетенции на служителите от Областна администрация Ловеч
Activities
  • Activity: Дейност1: Администриране и управление на проекта.: Управлението на проекта ще бъде осъществено от екип, който се състои от ръководител, счетоводител и технически сътрудник. Всеки един от тях има определени задължения и отговорности, които ще осигурят успешно изпълнение на проекта и постигане на поставените цели. Управлението се състои от планиране, мониторинг, реализирането на проектните дейности, контрол на финансите, анализ на вътрешните и външните фактори, имащи отношение към изпълнението на проекта. Екипът ще отговаря за изпълнението на дейностите от стартирането, до приключването на проекта., Contracted Amount: 3 553.50 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2: Провеждане на обучения за служителите на областна администрация Ловеч.: 2.1 Обучения, които са включени в каталога за обучения на ИПА за 2013г. 2.1.1 УПРАВЛЕНИЕ И ОЦЕНКА НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО – обучението се предвижда за 6 души от ОА Ловеч, в това число областен управител, главен секретар, директор на дирекция АПОФУС, старши юрисконсулт, младши експерт човешки ресурси и директор на дирекция АКРРДС; 2.1.2 УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОМЯНАТА, ВРЕМЕТО И СТРЕСА – обучението се предвижда за 12 души от ОА Ловеч, в това число областен управител, главен секретар, директор на дирекция АПОФУС, главен експерт ОМП, главен експерт ИТ, главен счетоводител, директор на дирекция АКРРДС, двама главни експерта от дирекция АКРРДС, младши експерт от дирекция АКРРДС, старши експерт ДС, специалист от дирекция АКРРДС; 2.1.3 ПРОФЕСИОНАЛНА ЕТИКА И ЕТИЧНО РЕГУЛИРАНЕ В ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ. ПРАКТИЧЕСКИ УМЕНИЯ ЗА РЕШАВАНЕ НА ЕТИЧНИ ДИЛЕМИ И КОНФЛИКТИ ВЪЗНИКВАЩИ ПРИ ИЗВЪРШВАНИТЕ ДЕЙНОСТИ И ПРОЦЕДУРИ – обучението се предвижда за 25 души от ОА Ловеч, в това число служител за връзки с обществеността, главен секретар, директор на дирекция АПОФУС, главен експерт ОМП, главен експерт ИТ, главен счетоводител, старши юрисконсулт, младши експерт човешки ресурси, директор на дирекция АКРРДС, главен юрисконсулт, трима главни експерта от дирекция АКРРДС, двама младши експерта от дирекция АКРРДС, главен експерт ДС, старши експерт ДС, младши експерт ДС, главен специалист от дирекция АКРРДС, специалист от дирекция АКРРДС, отговорник обект и четирима служители охрана на обект; 2.1.4 УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА – обучението се предвижда за 9 души от ОА Ловеч, в това число директор на дирекция АПОФУС, старши юрисконсулт, главен счетоводител, главен юрисконсулт, главен експерт от дирекция АКРРДС, главен експерт ДС, старши експерт ДС, младши експерт ДС, специалист от дирекция АКРРДС; 2.1.5 АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ – обучението се предвижда за 12 души от ОА Ловеч, в това число директор на дирекция АПОФУС, главен експерт ИТ, старши юрисконсулт, директор на дирекция АКРРДС, главен експерт от дирекция АКРРДС, главен експерт ДС, старши експерт ДС, главен специалист от дирекция АКРРДС, отговорник обект и трима служители охрана на обект; 2.1.6 СЪЗДАВАНЕ НА ДОБРЕ ИЗГЛЕЖДАЩИ ДОКУМЕНТИ С MS WORD – обучението се предвижда за 25 души от ОА Ловеч, в това число служител за връзки с обществеността, главен секретар, директор на дирекция АПОФУС, главен експерт ОМП, главен експерт ИТ, главен счетоводител, старши юрисконсулт, младши експерт човешки ресурси, директор на дирекция АКРРДС, главен юрисконсулт, трима главни експерта от дирекция АКРРДС, двама младши експерта от дирекция АКРРДС, главен експерт ДС, старши експерт ДС, младши експерт ДС, главен специалист от дирекция АКРРДС, специалист от дирекция АКРРДС, отговорник обект и четирима служители охрана на обект; 2.1.7 ПРЕЗЕНТАЦИОННИ УМЕНИЯ. MS POWER POINT (базов курс) – обучението се предвижда за 22 души от ОА Ловеч, в това число служител за връзки с обществеността, главен експерт ОМП, главен експерт ИТ, главен счетоводител, старши юрисконсулт, младши експерт човешки ресурси, главен юрисконсулт, трима главни експерта от дирекция АКРРДС, двама младши експерта от дирекция АКРРДС, главен експерт ДС, старши експерт ДС, младши експерт ДС, главен специалист от дирекция АКРРДС, специалист от дирекция АКРРДС, отговорник обект и четирима служители охрана на обект; 2.2 Обучения в ключови компетентности, които не са включени в каталога за обучения на ИПА за 2013г. 2.2.1 Обучения в ключови компетентности: екипна ефективност, лична ефективност, ефективно лидерство - обучение за администрацията 24 души; , Contracted Amount: 44 505.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3: Информация и публичност на проекта.: В процеса на изпълнение на проекта ще бъдат реализирани редица мерки за популяризиране и визуализация на безвъзмездната помощ, предоставена от Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013, финансирана от Европейския социален фонд. Планирани са 2 пресконференции, за отбелязване на резултатите от ключовите етапи на проекта: 1 пресконференция след подписване на договора за предоставяне на безвъзмездната помощ и 1 пресконференция в края на проекта, за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Предвидена е и публикация в местни печатни издания, с която да се популяризират завършените ключови етапи. Също така ще бъдат разработени рекламни брошури за получената безвъзмездна помощ. Още от стартирането на проекта в сградата на ОА Ловеч на видимо място ще бъде поставена постоянна информационна табела, съгласно изискванията за визуализация на получената финансова подкрепа. Чрез наличния сайт на ОА Ловеч ще бъде вписвана актуална информация за изпълнението на дейностите и резултатите по проекта, която ще бъде достъпна по всяко време до цялата общественост. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съгласно Приложение № 13 „Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност” и ще съдържат логата на ЕСФ и ОПАК; името на проекта и на оперативната програма; флагът на ЕС и българският национален флаг. Ще бъдат спазени Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/2006. На всички документи и материали ще бъде поставено изречението “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.” , Contracted Amount: 2 830.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Foundation Korenyak, Contracted Amount*: 8 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rainbow Ltd., Contracted Amount*: 2 830.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Дейност 1 :Финансов отчет, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Дейност 3 :Информационна табела, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Дейност 2 : Получени сертификата, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 135.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Дейност 1 :Доклад за прогреса на проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Дейност 2 : Брой теми на проведените обучения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Дейност 3 : Публикации в пресата, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Дейност 1 : Сертифициран проект, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Дейност 3 :Разработени рекламни брошури, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 400.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 Общ брой проведени обучения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 10 Обучени жени от общия брой обучени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.40 , Reached amount: 0.00
Indicator 11 Дейност 2 : Брой проведени обучения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 135.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 12 Дейност 3 : Проведени пресконференции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 13 Общ брой на обучените служители в администрацията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 27.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 14 Дейност 2 : Брой обучени служители, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 27.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 15 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 27.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 46 305.02 BGN
Grant 46 305.02 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 46 305.02 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN