Identification

UMIS Number BG051PO002-2.2.15-0069-C0001
Project Name Укрепване капацитета на служителите на Община Приморско чрез придобиване на специфични умения за усъвършенстване методите на работа и подобряване на предоставяните административни услуги на гражданите и бизнеса
Beneficiary 102164063 ENG...
Funding ESF ==> Administrative Capacity
Date of the Contract/Order 01.08.2014
Start Date 01.08.2014
End Date 01.06.2015
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Приморско

Description

Brief description
Укрепване капацитета на служителите на Община Приморско чрез придобиване на специфични умения за усъвършенстване методите на работа и подобряване на предоставяните административни услуги на гражданите и бизнеса
Activities
  • Activity: Дейност 1. Индивидуални обучения за служителите от Община Приморско в Института по публична администрация: 25 служители на Общината ще преминат обучения в ИПА по следните теми (съгласно Каталога на ИПА за 2014 г.):  Поддейност 1.1. Подготовка за заверка на годишните финансови отчети на разпоредителите с бюджетни средства  Поддейност 1.2. Управление на промяната и организационно развитие  Поддейност 1.3. Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ , Contracted Amount: 10 210.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2. Групови обучения за служителите на община Приморско извън Каталога на ИПА: В рамките на тази дейност всички служители на общината и кметствата в нея – както на ръководни, така и на експертни позиции, ще преминат групови обучения по следните теми:  Поддейност 1.1. Подобряване на презентативните умения  Поддейност 1.2. Водене на делова кореспонденция  Поддейност 1.3. Работа с граждани от уязвими групи Всяко от обученията, през които ще преминат служителите, ще бъде изнесено тридневно като всяка група ще се състои от по 25 души. , Contracted Amount: 63 750.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3. Управление на проекта: Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от ръководител, координатор и счетоводител. Екипът ще провежда регулярни срещи и ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде непрекъснато проследявана. Екипът по проекта ще управлява проекта и ще отговаря за подготовката на документи, координирането на служителите в общината, комуникация с УО на ОПАК и изпращането на междинни и годишни доклади до УО на ОПАК. Екипът ще отговаря и за процеса по подготовка на документации и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители на дейностите по проекта. В рамките на дейността ще се извършат дейностите по подготовка, организация и провеждане на процедурите по ЗОП за избор на изпълнители. , Contracted Amount: 8 954.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4. Информация и публичност: Целта на тази дейност е информиране на широката общественост и осигуряване на публичност на проекта, като се използват подходящи комуникационни средства. За целта предвиждаме следните изпълнение на следните мерки и дейности:  Поддейност 1.1. Организиране на 2 пресконференции за местните медии в началото и в края на проекта.  Поддейност 1.2. Изработване на 2 бр. банери, които ще се ползват за визуализация по време на провеждане на обученията по Дейност 2.  Поддейност 1.3. Изработване на 150 бр. брошури с информация за проекта. На официалната електронна страница на бенефициента ще бъде публикувана актуална информация за напредъка по проекта. , Contracted Amount: 3 626.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3. поддейност 3.1. Избор на изпълнител за подготовка и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители по проекта : , Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Empico Ltd., Contracted Amount*: 3 021.67 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GEOGRAPHICA, Contracted Amount*: 48 870.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 (Д) По дейност 1: Брой обучителни курсове в ИПА, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 (Д) По дейност 2: Брой проведени групови обучения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 (Д) По дейност 1: Брой обучени служители, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 (Д) По дейност 4: Брой брошури, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 150.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 (Д) По дейност 3: Изготвени и предадени мин. 4 бр. месечни доклади до УО на ОПАК, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 (Д) По дейност 3: Проведена процедура за избор на изпълнител за провеждане на обучения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 (Д) По дейност 3: Проведени месечни срещи на екипа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 (Д) По дейност 1: Брой получени сертификати, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 (Д) По дейност 4: Брой публикации на интернет страницата на общината, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 10 (Д) По дейност 4: Брой банери, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 11 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 12 Общ брой на обучените служители в администрацията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 13 Обучени жени от общия брой обучени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 14 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Measure Unit: Процент, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 15 (Д) По дейност 2: Брой обучени служители, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 75.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 16 (Д) По дейност 2: Брой получени сертификати, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 75.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 17 (Д) По дейност 4: Брой пресконференции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 63 019.50 BGN
Grant 63 019.50 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 63 019.50 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN