1. (Д) По Дейност 1 - Техническата спецификация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
2. (Д) По Дейност 1 - Подготвен Анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
3. (Д) По Дейност 1 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. (Д) По Дейност 1 - Документ „Критерии за оценка на предложенията и методика при критерий икономически най-изгодна оферта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. (Д) По Дейност 1 - Сключен договор с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
6. (Д) По Дейност 2 - Документ съдържащ предложение за набор от вътрешни правила за мрежова и информационна сигурност |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. (Д) По Дейност 2 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания на КТИ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
8. (Д) По Дейност 2 - Детайлен график за изпълнение на договора |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
9. (Д) По дейност 2 - Обучени служители |
Брой |
0.00
|
95.00
|
0.00
|
10. (Д) По Дейност 2 - Осъществена свързаност, необходима за служебното предоставяне на данни на целевите групи на проекта |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
11. (Д) По Дейност 2 - Спецификация за миграция на данни в ИС на КТИ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
12. (Д) По Дейност 2 - Инсталирана и внедрена ИС на КТИ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
13. (Д) По Дейност 2 - Описание на Source-кода на системата |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
14. (Д) По Дейност 2 - Протоколи от проведените тестове |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
15. (Д) По Дейност 2 - Ръководство за администриране |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
16. (Д) По Дейност 2 - Ръководство за работа със системата |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
17. (Д) По Дейност 3 - Изработване на информационна табела за обозначаване на проекта в сградата на ЦУ на КТИ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
18. (Д) По Дейност 3 - Изработване на стикери с размер 60см на 30см, пълноцветни |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
19. (Д) По Дейност 3 - Изработка на брандирани химикали (автоматични сини) |
Брой |
0.00
|
500.00
|
0.00
|
20. (Д) По Дейност 3 - Печат на подробни информационни брошури с размер А5 8 страници |
Брой |
0.00
|
500.00
|
0.00
|
21. (Д) По Дейност 3 - Разработка на специална категория в интернет страницата на КТИ за проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
22. (Д) По Дейност 3 - Сключен договор с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
23. (Д) По Дейност 1 - Документ „Изисквания към технически възможности и квалификация на участниците“ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
24. (Д) По Дейност 1 - Подготвени публична покана и приложения към нея, съгласно чл.101б.,ал.1 от ЗОП, за възлагане на обществена поръчка по реда глава 8“а“ от ЗОП |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
25. (Д) По Дейност 1 - Пълно описание на предмета на поръчката |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
26. (Д) По Дейност 3 - Подготвени публична покана и приложения към нея, съгласно чл.101б.,ал.1 от ЗОП, за възлагане на обществена поръчка по реда глава 8“а“ от ЗОП |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
27. (Д) По Дейност 4 - Подготвени публична покана и приложения към нея, съгласно чл.101б.,ал.1 от ЗОП, за възлагане на обществена поръчка по реда глава 8“а“ от ЗОП |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
28. (Д) По Дейност 1 - Участие в комисия за избор на изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
29. (Д) По Дейност 4 - Сключен договор с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
30. (Д) По Дейност 2 - Приемо-предавателни протоколи за доставка, инсталиране и пускане в реална експлоатация на техническо обезпечение за разработване и пускане в експлоатация на системата |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
31. (Д) По Дейност 5 - Изпълнени дейности по проекта в рамките на предвидения график |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
32. (Д) По Дейност 5 - Минимум 2 бр. проведени срещи на екипа месечно |
Брой |
0.00
|
36.00
|
0.00
|
33. (Д) По Дейност 1 - Подготвен доклад |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
34. (Д) По Дейност 5 - Постигнати резултати в предвидените срокове |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
35. (Д) По Дейност 3 - Печат на пълноцветни информационни листовки с размер А5 |
Брой |
0.00
|
5 000.00
|
0.00
|
36. (Д) По Дейност 5 - Постигнати индикаторите за изпълнение на проекта |
Брой |
0.00
|
34.00
|
0.00
|
37. (Д) По Дейност 5 - Адекватно и навременно управлявани рискове, проблеми и промени |
Брой |
0.00
|
18.00
|
0.00
|
38. (Д) По Дейност 2 - Изготвяне на становище за съответствие и приложимост на разработената(програмираната) ИС |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
39. (Д) По Дейност 2 - Приета от Възложителя ИС– в готовност за опитна експлоатация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
40. (Д) По Дейност 2 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
41. (Д) По Дейност 2 - Протоколи от работни срещи; Анализ на техническата спецификация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
42. (Д) По Дейност 2 - Разработено софтуерно приложение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
43. (Д) По Дейност 3 - Изработка на падове (80л. А4 спирала) |
Брой |
0.00
|
500.00
|
0.00
|
44. (Д) По Дейност 3 - Информационни дни в териториалните звена на КТИ |
Брой |
0.00
|
60.00
|
0.00
|
45. (Д) По Дейност 3 - Провеждане на семинари до 50 души до 8 часа |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
46. (Д) По Дейност 2 - Архитектурен модел (дизайн) на информационна система на КТИ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
47. (Д) По Дейност 2 - Детайлно описание на базата данни и на системната архитектура |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
48. (Д) По Дейност 2 - Изготвена документация на ИС |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
49. (Д) По Дейност 2 - Инструкция за външни потребители за работа с новите електронни услуги |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
50. (Д) По Дейност 2 - Подготвена документация за стартиране на процедурата по регистриране на електронните услуги, информационните обекти в регистрите по ЗЕУ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
51. (Д) По Дейност 2 - Подготвена документация за участие в обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
52. (Д) По Дейност 2 - Проведени обучения на 95 служители за работа с разработената система и стандартите за мрежова и информационна сигурност |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
53. (Д) По Дейност 2 - Разработени програмен код (Source code) |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
54. (Д) По Дейност 3 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
55. (Д) По Дейност 3 - Провеждане на пресконференции, до 4 часа и до 100 души |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
56. (Д) По Дейност 3 - Изготвяне на електронна информационна брошура |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
57. (Д) По Дейност 3 - Изработване и публикуване на прессъобщения |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
58. (Д) По Дейност 4 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
59. (Д) По Дейност 5 - Изготвени вътрешни правила за управление на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
60. Административни услуги, предоставяни онлайн |
Брой |
0.00
|
12.00
|
0.00
|
61. (Д) По Дейност 1 - Експертни становища за съответствие и приложимост/ качество при приемане на резултатите от дейност 2, поддейности 2, 3, 4, 6, 7 и 8 |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
62. (Д) По Дейност 2 - Мигрирани данни в ИС |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
63. (Д) По Дейност 2 - Наръчник на потребителя по модули |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
64. (Д) По Дейност 2 - Реализиране на административно електронни услуги |
Брой |
0.00
|
12.00
|
0.00
|
65. (Д) По Дейност 3 - Доставка на банер от винил с осигурена стойка към него |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
66. (Д) По Дейност 3 - Провеждане на кръгли маси с до 50 души до 4 часа |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
67. (Д) По Дейност 4 - Изготвени междинен и окончателен одитни доклади при отчитане на проекта |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|