Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Indicators

Indicator Measure Unit Base Value Target amount Reached amount
1. (Д) По Дейност 1 - Техническата спецификация Брой 0.00 1.00 0.00
2. (Д) По Дейност 1 - Подготвен Анализ Брой 0.00 1.00 0.00
3. (Д) По Дейност 1 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка Брой 0.00 1.00 0.00
4. (Д) По Дейност 1 - Документ „Критерии за оценка на предложенията и методика при критерий икономически най-изгодна оферта Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) По Дейност 1 - Сключен договор с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
6. (Д) По Дейност 2 - Документ съдържащ предложение за набор от вътрешни правила за мрежова и информационна сигурност Брой 0.00 1.00 0.00
7. (Д) По Дейност 2 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания на КТИ Брой 0.00 1.00 0.00
8. (Д) По Дейност 2 - Детайлен график за изпълнение на договора Брой 0.00 1.00 0.00
9. (Д) По дейност 2 - Обучени служители Брой 0.00 95.00 0.00
10. (Д) По Дейност 2 - Осъществена свързаност, необходима за служебното предоставяне на данни на целевите групи на проекта Брой 0.00 4.00 0.00
11. (Д) По Дейност 2 - Спецификация за миграция на данни в ИС на КТИ Брой 0.00 1.00 0.00
12. (Д) По Дейност 2 - Инсталирана и внедрена ИС на КТИ Брой 0.00 1.00 0.00
13. (Д) По Дейност 2 - Описание на Source-кода на системата Брой 0.00 1.00 0.00
14. (Д) По Дейност 2 - Протоколи от проведените тестове Брой 0.00 2.00 0.00
15. (Д) По Дейност 2 - Ръководство за администриране Брой 0.00 1.00 0.00
16. (Д) По Дейност 2 - Ръководство за работа със системата Брой 0.00 1.00 0.00
17. (Д) По Дейност 3 - Изработване на информационна табела за обозначаване на проекта в сградата на ЦУ на КТИ Брой 0.00 1.00 0.00
18. (Д) По Дейност 3 - Изработване на стикери с размер 60см на 30см, пълноцветни Брой 0.00 30.00 0.00
19. (Д) По Дейност 3 - Изработка на брандирани химикали (автоматични сини) Брой 0.00 500.00 0.00
20. (Д) По Дейност 3 - Печат на подробни информационни брошури с размер А5 8 страници Брой 0.00 500.00 0.00
21. (Д) По Дейност 3 - Разработка на специална категория в интернет страницата на КТИ за проекта Брой 0.00 1.00 0.00
22. (Д) По Дейност 3 - Сключен договор с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
23. (Д) По Дейност 1 - Документ „Изисквания към технически възможности и квалификация на участниците“ Брой 0.00 1.00 0.00
24. (Д) По Дейност 1 - Подготвени публична покана и приложения към нея, съгласно чл.101б.,ал.1 от ЗОП, за възлагане на обществена поръчка по реда глава 8“а“ от ЗОП Брой 0.00 1.00 0.00
25. (Д) По Дейност 1 - Пълно описание на предмета на поръчката Брой 0.00 1.00 0.00
26. (Д) По Дейност 3 - Подготвени публична покана и приложения към нея, съгласно чл.101б.,ал.1 от ЗОП, за възлагане на обществена поръчка по реда глава 8“а“ от ЗОП Брой 0.00 1.00 0.00
27. (Д) По Дейност 4 - Подготвени публична покана и приложения към нея, съгласно чл.101б.,ал.1 от ЗОП, за възлагане на обществена поръчка по реда глава 8“а“ от ЗОП Брой 0.00 1.00 0.00
28. (Д) По Дейност 1 - Участие в комисия за избор на изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
29. (Д) По Дейност 4 - Сключен договор с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
30. (Д) По Дейност 2 - Приемо-предавателни протоколи за доставка, инсталиране и пускане в реална експлоатация на техническо обезпечение за разработване и пускане в експлоатация на системата Брой 0.00 2.00 0.00
31. (Д) По Дейност 5 - Изпълнени дейности по проекта в рамките на предвидения график Брой 0.00 5.00 0.00
32. (Д) По Дейност 5 - Минимум 2 бр. проведени срещи на екипа месечно Брой 0.00 36.00 0.00
33. (Д) По Дейност 1 - Подготвен доклад Брой 0.00 1.00 0.00
34. (Д) По Дейност 5 - Постигнати резултати в предвидените срокове Брой 0.00 1.00 0.00
35. (Д) По Дейност 3 - Печат на пълноцветни информационни листовки с размер А5 Брой 0.00 5 000.00 0.00
36. (Д) По Дейност 5 - Постигнати индикаторите за изпълнение на проекта Брой 0.00 34.00 0.00
37. (Д) По Дейност 5 - Адекватно и навременно управлявани рискове, проблеми и промени Брой 0.00 18.00 0.00
38. (Д) По Дейност 2 - Изготвяне на становище за съответствие и приложимост на разработената(програмираната) ИС Брой 0.00 1.00 0.00
39. (Д) По Дейност 2 - Приета от Възложителя ИС– в готовност за опитна експлоатация Брой 0.00 1.00 0.00
40. (Д) По Дейност 2 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка Брой 0.00 1.00 0.00
41. (Д) По Дейност 2 - Протоколи от работни срещи; Анализ на техническата спецификация Брой 0.00 1.00 0.00
42. (Д) По Дейност 2 - Разработено софтуерно приложение Брой 0.00 1.00 0.00
43. (Д) По Дейност 3 - Изработка на падове (80л. А4 спирала) Брой 0.00 500.00 0.00
44. (Д) По Дейност 3 - Информационни дни в териториалните звена на КТИ Брой 0.00 60.00 0.00
45. (Д) По Дейност 3 - Провеждане на семинари до 50 души до 8 часа Брой 0.00 2.00 0.00
46. (Д) По Дейност 2 - Архитектурен модел (дизайн) на информационна система на КТИ Брой 0.00 1.00 0.00
47. (Д) По Дейност 2 - Детайлно описание на базата данни и на системната архитектура Брой 0.00 1.00 0.00
48. (Д) По Дейност 2 - Изготвена документация на ИС Брой 0.00 1.00 0.00
49. (Д) По Дейност 2 - Инструкция за външни потребители за работа с новите електронни услуги Брой 0.00 1.00 0.00
50. (Д) По Дейност 2 - Подготвена документация за стартиране на процедурата по регистриране на електронните услуги, информационните обекти в регистрите по ЗЕУ Брой 0.00 1.00 0.00
51. (Д) По Дейност 2 - Подготвена документация за участие в обществена поръчка Брой 0.00 1.00 0.00
52. (Д) По Дейност 2 - Проведени обучения на 95 служители за работа с разработената система и стандартите за мрежова и информационна сигурност Брой 0.00 5.00 0.00
53. (Д) По Дейност 2 - Разработени програмен код (Source code) Брой 0.00 1.00 0.00
54. (Д) По Дейност 3 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка Брой 0.00 1.00 0.00
55. (Д) По Дейност 3 - Провеждане на пресконференции, до 4 часа и до 100 души Брой 0.00 2.00 0.00
56. (Д) По Дейност 3 - Изготвяне на електронна информационна брошура Брой 0.00 1.00 0.00
57. (Д) По Дейност 3 - Изработване и публикуване на прессъобщения Брой 0.00 6.00 0.00
58. (Д) По Дейност 4 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка Брой 0.00 1.00 0.00
59. (Д) По Дейност 5 - Изготвени вътрешни правила за управление на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
60. Административни услуги, предоставяни онлайн Брой 0.00 12.00 0.00
61. (Д) По Дейност 1 - Експертни становища за съответствие и приложимост/ качество при приемане на резултатите от дейност 2, поддейности 2, 3, 4, 6, 7 и 8 Брой 0.00 6.00 0.00
62. (Д) По Дейност 2 - Мигрирани данни в ИС Брой 0.00 1.00 0.00
63. (Д) По Дейност 2 - Наръчник на потребителя по модули Брой 0.00 1.00 0.00
64. (Д) По Дейност 2 - Реализиране на административно електронни услуги Брой 0.00 12.00 0.00
65. (Д) По Дейност 3 - Доставка на банер от винил с осигурена стойка към него Брой 0.00 1.00 0.00
66. (Д) По Дейност 3 - Провеждане на кръгли маси с до 50 души до 4 часа Брой 0.00 2.00 0.00
67. (Д) По Дейност 4 - Изготвени междинен и окончателен одитни доклади при отчитане на проекта Брой 0.00 2.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).