1. Дейност 1: Разработено пълно описание на предмет на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
2. Дейност 3 : Изработени и разпространени рекламни комплекти (папки, бележници, химикалки) |
Брой |
0.00
|
200.00
|
0.00
|
3. Дейност 3 : Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. Дейност 4 : Изпълнени дейности по проекта в рамките на предвидения график |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
5. Дейност 3 : Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
6. Дейност 3 : Сключен договор с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. Дейност 1: Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
8. Дейност 4 : Изготвен риск регистър |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
9. Дейност 3 : Подготвено описание на обществената поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
10. Поддейност 2.1.1 : Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
11. Поддейност 2.1.6 : Проведен курс за обучение на тема: „Описание на функционални изисквания към ИС с помощта на ARIS Business Architect 7.1” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
12. Поддейност 2.1.7 : Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
13. Дейност 1: Сключен/и договор/и за изпълнение с избрания/те изпълнител/и |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
14. Дейност 3 : Изработени информационни брошури |
Брой |
0.00
|
200.00
|
0.00
|
15. Дейност 3 : Създадена специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
16. Дейност 4 : Ежемесечна актуализация на риск регистър |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
17. Поддейност 2.1.2 : Брой изготвени и раздадени учебни материали |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
18. Поддейност 2.1.3 : Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
19. Поддейност 2.1.5 : Проведен курс за обучение на обучаващи на крайни потребители на тема: „ARIS Business Publisher 7.1. Работа с приложението |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
20. Поддейност 2.2.2 : Брой изготвени и раздадени учебни материали |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
21. Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат |
Процент |
0.00
|
90.00
|
0.00
|
22. Поддейност 2.2.2 : Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
23. Общ брой на обучените служители в администрацията |
Брой |
0.00
|
179.00
|
0.00
|
24. Поддейност 2.1.1 : Брой изготвени и раздадени учебни материали |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
25. Поддейност 2.1.1 : Проведен курс за обучение на тема „Моделиране на бизнес процеси с ARIS Business Architect 7.1”. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
26. Поддейност 2.1.2 : Проведен курс за обучение на тема „Администраторски функции в ARIS Business Architect 7.1” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
27. Поддейност 2.1.4 : Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
28. Поддейност 2.1.4 : Проведен курс за обучение на тема: „ARIS Business Publisher 7.1. Администриране” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
29. Поддейност 2.1.7 : Брой изготвени и раздадени учебни материали |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
30. Поддейност 2.2.3 : Брой изготвени и раздадени учебни материали |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
31. Обучени жени от общия брой обучени |
Брой |
0.00
|
102.00
|
0.00
|
32. Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат |
Брой |
0.00
|
161.00
|
0.00
|
33. Поддейност 2.1.2 : Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
34. Поддейност 2.2.3 : Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
35. Поддейност 2.1.3 : Проведен курс за обучение на тема „Оптимизиране на бизнес процесите с помощта на ARIS Business Architect 7.1 |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
36. Поддейност 2.1.6 : Брой изготвени и раздадени учебни материали |
Брой |
0.00
|
13.00
|
0.00
|
37. Поддейност 2.1.6 : Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
13.00
|
0.00
|
38. Поддейност 2.1.7 : Проведен курс за обучение на тема: „Моделиране, анализиране и поддържане в актуално състояние на ИТ-архитектурата на НАП с помощта на ARIS IT Architect 7.1” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
39. Поддейност 2.2.1 : Брой изготвени и раздадени учебни материали |
Брой |
0.00
|
11.00
|
0.00
|
40. Поддейност 2.2.1 : Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
11.00
|
0.00
|
41. Поддейност 2.1.3 : Брой изготвени и раздадени учебни материали |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
42. Поддейност 2.2.2 : Проведен 1 бр. курс за обучение на тема: „Бази данни с MS ACCESS (начинаещи)” (ИТО–20) |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
43. Дейност 1: Подготвена документация за участие |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
44. Обучени жени от общия брой обучени |
Процент |
0.00
|
57.00
|
0.00
|
45. Поддейност 2.1.4 : Брой изготвени и раздадени учебни материали |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
46. Поддейност 2.1.5 : Брой изготвени и раздадени учебни материали |
Брой |
0.00
|
80.00
|
0.00
|
47. Поддейност 2.1.5 : Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
80.00
|
0.00
|
48. Поддейност 2.2.1 : Проведен 1 бр. курс за обучение на тема: „Работа с дълги документи с MS WORD” (ИТО–7) |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
49. Поддейност 2.2.3 : Проведен курс за обучение на тема: „Анализиране на данни, съхранявани в MS Excel със
средствата на MS Access” (ИТО–18) |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|