1. (Д) 1 - Актуализиран план –график за изпълнение на дейностите по проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
2. (Д) 2 - Изготвената програма на обучението за управление на риска |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
3. (Д) 2 - Лектори за обучението за управление на риска |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
4. (Д) 2 - Разработени въпросници за идентифициране на риска |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
5. (Д) 1 - Брой на членовете в сформирания екип |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
6. (Д) 1 - Изработени технически задания/длъжностни характеристики на членовете на екипа |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
7. (Д) 1 - Продължителност на проекта |
Брой |
0.00
|
12.00
|
0.00
|
8. (Д) 4 - Брой на проведените обучения |
Брой |
0.00
|
25.00
|
0.00
|
9. (Д) 2 - Попълнени въпросници от участниците в обучението |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
10. (Д) 2 - Брой на подготвените обучителни пакети |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
11. (Д) 2 - Наета зала и осигурено оборудване за провеждане на обучението |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
12. (Д) 4 - Брой на изготвените графици и програми за обученията |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
13. (Д) 4 Брой на изпратените покани за обучението за ефективна комуникация |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
14. (Д) 5 Служителите на КЗЛД, преминали през ИПА обучения |
Брой |
0.00
|
26.00
|
0.00
|
15. (Д) 3 - Брой лектори |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
16. (Д) 4 - Брой на наетите зали за обученията |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
17. (Д) 2 - Концепция/методика за провеждане на обучението за управление на риска |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
18. (Д) 2 - Сключен договор/и с избрания изпълнител/и по ЗОП за организиране и провеждане на обученията |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
19. (Д) 4 - Брой на обучителните пакети за обучението за работа с бази данни (МS Access) |
Брой |
0.00
|
13.00
|
0.00
|
20. (Д) 6 - Химикалки |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
21. (Д) 7 Технически и финансови отчети за наппредъка |
Брой |
0.00
|
12.00
|
0.00
|
22. (Д) 6 - Папки k |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
23. (Д) 6 - Финален технически и финансов отчет |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
24. (Д) 3 - Брой сключени договори с изпълнител/и за провеждане на обученията |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
25. (Д) 4 - Брой и вид на проведената процедура за реализация на дейности 2, 3 и 4 от проекта |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
26. (Д) 6 - Папки |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
27. (Д) 6 - Публикации |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
28. (Д) 6 - Тетрадки |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
29. (Д) 6 - Визитници |
Брой |
0.00
|
200.00
|
0.00
|
30. (Д) 6 - Брошури |
Брой |
0.00
|
500.00
|
0.00
|
31. (Д) 6 - Стартирана пресконференция |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
32. (Д) 3 - 30 попълнени въпросника за генериране |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
33. (Д) 3 - Брой пакети |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
34. (Д) 2 - Брой на идентифицираните служители за участие в обучението |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
35. (Д) 3 Брой служители |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
36. (Д) 4 - Брой на изпратените покани за обучението за работа с бази данни (MS Access) |
Брой |
0.00
|
12.00
|
0.00
|
37. (Д) 6 - Флашпамети |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|