Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Indicators

Indicator Measure Unit Base Value Target amount Reached amount
1. (Д) По дейност 1. Приет план за действие за работа на Екипа Брой 0.00 0.00 0.00
2. (Д) По дейност 1. Проведени процедури за избор на външен изпълнител Брой 0.00 2.00 0.00
3. (Д) По дейност 2. Проведено обучение Брой 0.00 30.00 0.00
4. (Д) По дейност 2. Изработена инструкция, правила и методика на механизма за консултиране, мониторинг и контрол в процеса на разработване и реализиране на общински политики в община Вълчи дол Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) По дейност 3. Изготвен План за организация и изпълнение на дейността; Брой 0.00 1.00 0.00
6. (Д) По дейност 3. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността Брой 0.00 2.00 0.00
7. (Д) По дейност 1. Проведени работни срещи на екипа по проекта; Брой 0.00 18.00 0.00
8. (Д) По дейност 1. Публикации в www.strategy.bg Брой 0.00 4.00 0.00
9. (Д) По дейност 1. Публикувани резултати от дейностите по проекта на интернет страницата на Община Вълчи дол; Брой 0.00 7.00 0.00
10. (Д) По дейност 3. Проведено обучение Брой 0.00 30.00 0.00
11. (Д) По дейност 4. Проведено обучение Брой 0.00 30.00 0.00
12. (Д) По дейност 4. Проведени консултации Брой 0.00 1.00 0.00
13. (Д) По дейност 3. Приета програма за Опазване на околната среда на Община вълчи дол 2014-2020г. Брой 0.00 0.00 0.00
14. (Д) По дейност 5. Проведени консултации Брой 0.00 1.00 0.00
15. (Д) По дейност 1. Подписани договори с екипа по проекта Брой 0.00 3.00 0.00
16. (Д) По дейност 1. Приет график планираните поръчки по ЗОП Брой 0.00 1.00 0.00
17. (Д) По дейност 6. Изготвени презентации Брой 0.00 2.00 0.00
18. (Д) По дейност 6. Публикации в местни регионални медии. Брой 0.00 2.00 0.00
19. (Д) По дейност 2. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността Брой 0.00 2.00 0.00
20. (Д) По дейност 6. Подготвени и разпространени информационни материали под формата на брошури, химикалки и папки; Брой 0.00 0.00 0.00
21. (Д) По дейност 4. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността Брой 0.00 2.00 0.00
22. (Д) По дейност 5. Изготвен План за организация и изпълнение на дейността; Брой 0.00 1.00 0.00
23. (Д) По дейност 6. Проведени пресконференции; Брой 0.00 2.00 0.00
24. (Д) По дейност 1. Изготвена документация за избор на външен изпълнител Брой 0.00 2.00 0.00
25. (Д) По дейност 1. Изготвени технически доклади, финансови отчети и искания за плащания Брой 0.00 12.00 0.00
26. (Д) По дейност 2. Изготвен график за изпълнение на дейността; Брой 0.00 1.00 0.00
27. (Д) По дейност 3. Проведени консултации Брой 0.00 1.00 0.00
28. Администрации, въвели правила за мониторинг на изпълнението на политики Брой 0.00 1.00 0.00
29. (Д) По дейност 4. Изготвен План за организация и изпълнение на дейността Брой 0.00 1.00 0.00
30. (Д) По дейност 5. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността Брой 0.00 2.00 0.00
31. (Д) По дейност 6. Изготвен и разпространен интернет-банер Брой 0.00 1.00 0.00
32. Нормативни актове, приети след проведени консултации със заинтересованите страни Брой 0.00 3.00 0.00
33. Проекти на нормативни документи, придружени от оценка на въздействието Брой 0.00 4.00 0.00
34. (Д) По дейност 3. Предварителна оценка на въздействие на Проект на програмата за Опазване на околната среда на Община вълчи дол 2014-2020г. Брой 0.00 1.00 0.00
35. (Д) По дейност 4. Предварителна оценка на въздействие на Проект на Общинска стратегия за подобряване на бизнес средата с цел привличане на инвестиции 2014-2020г Брой 0.00 1.00 0.00
36. (Д) По дейност 4. Приета Общинска стратегия за подобряване на бизнес средата с цел привличане на инвестиции 2014-2020г Брой 0.00 0.00 0.00
37. (Д) По дейност 6. Изготвени и поставени банери Брой 0.00 2.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).