1. (Д) По дейност 1. Приет план за действие за работа на Екипа |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
2. (Д) По дейност 1. Проведени процедури за избор на външен изпълнител |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
3. (Д) По дейност 2. Проведено обучение |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
4. (Д) По дейност 2. Изработена инструкция, правила и методика на механизма за консултиране, мониторинг и контрол в процеса на разработване и реализиране на общински политики в община Вълчи дол |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. (Д) По дейност 3. Изготвен План за организация и изпълнение на дейността; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
6. (Д) По дейност 3. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
7. (Д) По дейност 1. Проведени работни срещи на екипа по проекта; |
Брой |
0.00
|
18.00
|
0.00
|
8. (Д) По дейност 1. Публикации в www.strategy.bg |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
9. (Д) По дейност 1. Публикувани резултати от дейностите по проекта на интернет страницата на Община Вълчи дол; |
Брой |
0.00
|
7.00
|
0.00
|
10. (Д) По дейност 3. Проведено обучение |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
11. (Д) По дейност 4. Проведено обучение |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
12. (Д) По дейност 4. Проведени консултации |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
13. (Д) По дейност 3. Приета програма за Опазване на околната среда на Община вълчи дол 2014-2020г. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
14. (Д) По дейност 5. Проведени консултации |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
15. (Д) По дейност 1. Подписани договори с екипа по проекта |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
16. (Д) По дейност 1. Приет график планираните поръчки по ЗОП |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
17. (Д) По дейност 6. Изготвени презентации |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
18. (Д) По дейност 6. Публикации в местни регионални медии. |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
19. (Д) По дейност 2. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
20. (Д) По дейност 6. Подготвени и разпространени информационни материали под формата на брошури, химикалки и папки; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
21. (Д) По дейност 4. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
22. (Д) По дейност 5. Изготвен План за организация и изпълнение на дейността; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
23. (Д) По дейност 6. Проведени пресконференции; |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
24. (Д) По дейност 1. Изготвена документация за избор на външен изпълнител |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
25. (Д) По дейност 1. Изготвени технически доклади, финансови отчети и искания за плащания |
Брой |
0.00
|
12.00
|
0.00
|
26. (Д) По дейност 2. Изготвен график за изпълнение на дейността; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
27. (Д) По дейност 3. Проведени консултации |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
28. Администрации, въвели правила за мониторинг на изпълнението на политики |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
29. (Д) По дейност 4. Изготвен План за организация и изпълнение на дейността |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
30. (Д) По дейност 5. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
31. (Д) По дейност 6. Изготвен и разпространен интернет-банер |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
32. Нормативни актове, приети след проведени консултации със заинтересованите страни |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
33. Проекти на нормативни документи, придружени от оценка на въздействието |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
34. (Д) По дейност 3. Предварителна оценка на въздействие на Проект на програмата за Опазване на околната среда на Община вълчи дол 2014-2020г. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
35. (Д) По дейност 4. Предварителна оценка на въздействие на Проект на Общинска стратегия за подобряване на бизнес средата с цел привличане на инвестиции 2014-2020г |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
36. (Д) По дейност 4. Приета Общинска стратегия за подобряване на бизнес средата с цел привличане на инвестиции 2014-2020г |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
37. (Д) По дейност 6. Изготвени и поставени банери |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|