| 1. (Д) По дейност 1 - Изготвен план-график за работата на екипа по организция и управление. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 2. (Д) По дейност 1 - Сключени договори с екипа по организация и управление |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
| 3. (Д) По дейност 2 - Изготвена документация за тръжни процедури |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 4. (Д) По дейност 3 - Изготвен Проект на ОПР 2014-2020, придружен от оценка на въздействието |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 5. (Д) По дейност 1 - Изготвени девет доклади на ръководителя на екипа по организация и управление. |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
| 6. (Д) По дейност 1 - Проведени девет срещи на екипа по организация и управление. |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
| 7. (Д) По дейност 2 - Избрани външни изпълнители |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 8. (Д) По дейност 5 - Проведено съпътстващо обучение. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 9. (Д) По дейност 3 - Изготвен Проект на Програма за развитие на туризма в община Сапарева баня 2014-2020 |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 10. (Д) По дейност 3 - Приета Стратегия за превенция на престъпността, противообществените прояви и престъпления, извършени от малолетни и непълнолетни в община Сапарева баня 2014-2020 |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 11. (Д) По дейност 6 - Изработени информационни и рекламни материали – информационни брошури. |
Брой |
0.00
|
150.00
|
0.00
|
| 12. (Д) По дейност 6 - Изработени информационни и рекламни материали – блок листи |
Брой |
0.00
|
150.00
|
0.00
|
| 13. (Д) По дейност 6 - Изработени информационни и рекламни материали – химикалки. |
Брой |
0.00
|
150.00
|
0.00
|
| 14. (Д) По дейност 6 - Проведени пресконференции |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 15. (Д) По дейност 4 - Въведени механизми за мониторинг и контрол на политики на общината. |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 16. (Д) По дейност 4 - Разработени механизми за мониторинг и контрол на политики на общината. |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 17. (Д) По дейност 5 - Обучени служители на общинска администрация Сапарева баня. |
Брой |
0.00
|
15.00
|
0.00
|
| 18. (Д) По дейност 6 - Публикуван информационен материал в сайта на общината |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 19. Администрации, въвели правила за мониторинг на изпълнението на политики |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 20. (Д) По дейност 3 - Приета Програма за развитие на туризма в община Сапарева баня 2014-2020. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 21. (Д) По дейност 6 - Изработени информационни и рекламни материали – папки. |
Брой |
0.00
|
150.00
|
0.00
|
| 22. (Д) По дейност 1 - Успешно изпълнен и отчетен проект |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 23. (Д) По дейност 2 - Сключен договор с изпълнител за подготвка и провеждане на тръжни процедури. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 24. (Д) По дейност 3 - Изготвен Проект на Стратегия за превенция на престъпността, противообществените прояви и престъпления, извършени от малолетни и непълнолетни в община Сапарева баня 2014-2020, придружена от оценка на въздействието |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 25. (Д) По дейност 3 - Приет ОПР 2014-2020 |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 26. (Д) По дейност 5 - Анкетирани служители на общинска администрация Сапарева баня , участвали в обучението. |
Брой |
0.00
|
15.00
|
0.00
|
| 27. (Д) По дейност 6 - Публикувани резултатите от проекта след приключването му в сайта на общината. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|