1. (Д) Дейност 1: Успешно приключени договори с изпълнители- 5бр. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
2. (Д) Дейност 2: Налична документация, необходима за провеждане на процедурите |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
3. (Д) Дейност 1: Заповед за определяне на екип по проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. (Д) Дейност 1: Проведени работни срещи на екипа |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
5. (Д) Дейност 3: Проведени обществени обсъждания |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
6. (Д) Дейност 4: Направени 6 публикации в сайта на общината |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
7. (Д) Дейност 3: Изготвени анализи и оценки |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
8. (Д) Дейност 3: Разработени правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнение на стратегически и планови документи |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
9. (Д) Дейност 3: Разработени стратегия за управление на общинската собственост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
10. (Д) Дейност 4: Проведени 2 пресконференции |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
11. (Д) Дейност 4: Публикувани 2 платени публикации |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
12. (Д) Дейност 1: Приети отчети от УО на ОПАК и верифицирани плащания |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
13. (Д) Дейност 1: Възложени договори с изпълнители-5бр |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
14. (Д) Дейност 3: Обучени 20 ключови експерти |
Брой |
0.00
|
20.00
|
0.00
|
15. (Д) Издадени заповеди за назначаване на екип за управление |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
16. (Д) Дейност 4: Изработен 1 банер за нуждите на пресконференциите |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
17. (Д) Дейност 4: Изработени 2 информационни табели |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
18. (Д) Дейност 4: Разпространени информационни материали: 500 бр. брошури, 20бр.плаката, 300бр. тефтери, 300бр. химикалки |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
19. (Д) Дейност 3: Проведени 3 групови обучения |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
20. (Д) Изготвени стратегически и планови документи |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
21. (Д) Обучени ключови експерти |
Брой |
0.00
|
20.00
|
0.00
|
22. (Д) Изготвени доклади |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
23. (Д) Община "Марица", въвела правила за мониторинг на изпълнението на политики |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
24. (Д) Подготвена тръжна документация за възлагане по реда на ЗОП и проведени процедури |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
25. (Д) Сключени договори с изпълнител |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
26. (Д) Проведени обществени обсъждания |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
27. (Д) Разработени правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнение на стратегически и планови документи |
Процент |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
28. (Д) Сключени договори с членовете на екипа за управление |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
29. (Д) Дейност 3: Изготвен Общински план за развитие на община "Марица" за периода 2014- 2020г. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
30. (Д) Дейност 4: Периодични публикации в интернет страницата на общината |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
31. (Д) Организирани и проведени пресконференции |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|