1. (Д) Дейност 3: Проведени работни срещи и протоколи от тях |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
2. (Д) Дейност 1: Сключени граждански договори с екипа по организация и управление на проекта; |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
3. (Д) Дейност 4: Списъци на служителите, които ще участват в обученията. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. (Д) Дейност 5: Получени сертификати за успешно преминато обучение |
Брой |
0.00
|
112.00
|
0.00
|
5. (Д) Дейност 5: Проведени обучения |
Брой |
0.00
|
11.00
|
0.00
|
6. (Д) Дейност 8: банер - размер 0,7м/1 м; отпечатан двустранно; материал – винил; окачен на стойка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. (Д) Дейност 8: Изработен печат с надпис, изискуем за вписване към всеки финансов документ по ОПАК |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
8. (Д) Дейност 8: плакати: размер 50х70см, 100бр |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
9. (Д) Изготвена вътрешна оценка на напредъка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
10. (Д) Дейност 6: Проведени обучения |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
11. (Д) Дейност 2: Сключени договори с изпълнители за доставка на канцеларски материали, логистика на обучения, осигуряване на публичност |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
12. (Д) Дейност 8: химикали, папки с копче с логото на проекта – 300бр. |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
13. (Д) Изработени брошури |
Брой |
0.00
|
450.00
|
0.00
|
14. (Д) Дейност 3: Изготвени декларации за нередности/измами |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
15. (Д) Издадени сертификати за успешно преминат курс на обучение |
Брой |
0.00
|
112.00
|
0.00
|
16. (Д) Дейност 3: Изготвени междинен и финален технически доклад. |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
17. (Д) Дейност 6: Обучени служители |
Брой |
0.00
|
140.00
|
0.00
|
18. (Д) Дейност 7: Изготвена оценка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
19. (Д) Комплекти-химикалки, папки с логото на проекта |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
20. (Д) Дейност 8: Проведени две пресконференции – начална и заключителна. |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
21. (Д) Дейност 4: График на обученията. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
22. (Д) Дейност 5: Брой обучени |
Брой |
0.00
|
112.00
|
0.00
|
23. (Д) Общ брой обучени служители от ОД „Земеделие”-Софийска област |
Брой |
0.00
|
252.00
|
0.00
|
24. (Д) Дейност 8: брошури - 450 броя, А5, двустранно, 4+1 цвята; |
Брой |
0.00
|
450.00
|
0.00
|
25. (Д) Дейност 8: информационни табели с данните за проекта – 4 броя – цветни, пластмаса, размер А3; |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
26. (Д) Дейност 8: Издадени публикации в 2 национални и 2 регионалнивестници – 4 броя. |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
27. (Д) Изработен банер |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
28. (Д) Информационни табели |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
29. (Д) Проведени пресконференции |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
30. (Д) Публикации в медиите |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
31. (Д) Проведени обучения на служителите |
Брой |
0.00
|
13.00
|
0.00
|
32. (Д) Проведени процедури за избор на изпълнител |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
33. (Д) Проведени срещи на екипа по проекта- протоколи |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
34. Обучени жени от общия брой обучени |
Процент |
0.00
|
71.42
|
0.00
|
35. Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат |
Процент |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
36. (Д) Анкетирани участници в обученията |
Процент |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
37. (Д) брой обучени жени от общия брой обучени |
Брой |
0.00
|
180.00
|
0.00
|
38. (Д) Дейност 1: Протоколи от срещи на екипа |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
39. (Д) Изработени информационни материали : плакати |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|