1. Брой извършени анализина несъответствие по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
2. Брой изработени и разпространени информационни брошури формат А4, двустранно, 4+4 цвята по дейност 8. |
Брой |
0.00
|
4 000.00
|
0.00
|
3. Брой администрации, въвели административни услуги, представяни онлайн по дейност 5. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
4. Брой извършени анализи на несъответствие по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
5. брой извършени прегледи на административните услуги и тяхното представяне, в т.ч. онлайн по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
6. Брой администрации въвели система за вътрешен електронен документооборот по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
7. Брой изготвени анализи на електронните функционалности и електронна рамка за административно обслужване по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
8. Брой проведени еднодневни обучения за работа с интернет портала по дейност 6. |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
9. Брой изработени информационни филма по дейност 7. |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
10. Брой инсталирана електронна система за вътрешен документооборот в 9 малки населени места по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
11. Брой инсталиран и разработен онлайн портал за административно обслужване по дейност 5. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
12. Брой проведени тридневни обучения за служители от кметствата по дейност 6. |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
13. Брой проведени тридневни обучения за работа с електронните системи по дейност 6. |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
14. Брой обучени служители по дейност 6. |
Брой |
0.00
|
90.00
|
0.00
|
15. Брой отпечетани наръчници по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
600.00
|
0.00
|
16. Брой проведени тръжни прпоцедури и избор на изпълнител по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
17. Брой разработени програми по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
18. Брой излъчвания на телевизионен клип по дейност 7. |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
19. Брой разпечатани наръчници, формат А5, 8 страници, пълноцветен по дейност 7. |
Брой |
0.00
|
6 000.00
|
0.00
|
20. Брой електронни подписи по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
21. Брой извършени анализи на вътрешната организация, правилници и документи за административното обслужване по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
22. Брой извършени анализи на вътрешната организация, правилници и дсокументи за административнообслужване по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
23. Брой участници в конференцията по дейност 8. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
24. брой извършени проучвания сред граждани, представители на бизнеса и служители по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
25. Брой направени реинжинеринги на електронните системи по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
26. Извършен одит по проекта по дейност 9. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
27. Брой публикации (статии и интервюта) по дейност 8. |
Брой |
0.00
|
13.00
|
0.00
|
28. Намалено време за осъществяване на административна услуга чрез средствата на информационните технологии в трите общини по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
29. Изработен телевизионен клип по дейност 7. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
30. Проведена конференция за отчитане на резултатите по дейност 8. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
31. Проведена пресконференция за стартиране на проекта по дейност 8. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
32. Брой закупени електронни подписи по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
33. Брой запознати граждани в общините Бобов дол, Сапарева баня и Бобошево за възможноститеза получаване на по-добро административно обслужване по дейност 7. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
34. Брой изработени и разпространени плакати - тираж, формат А3, обем 1 страница, 4 цвята по дейност 8. |
Брой |
0.00
|
150.00
|
0.00
|
35. Брой разработени модели за административно обслужване по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|