| 1. (Д) Дейност 1: Сключени договори с членовете ЕУП; |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
| 2. (Д) Дейност 2: Комплект –документация за избор на изпълнител; |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 3. (Д) Дейност 1: Регулярни срещи/ заседания
на ЕУП |
Брой |
0.00
|
12.00
|
0.00
|
| 4. (Д) Дейност 3: Проведени работни срещи на екипа за провеждане на ФА |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
| 5. (Д) Дейност 4: Проведено проучване на документи и информация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 6. (Д) Дейност 5: Доклади за извършен ФА |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 7. (Д) Дейност 7: Изготвен проект на нова организационна структура |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 8. (Д) Дейност 8: Провеждане на фокус групи |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 9. (Д) Дейност 1: Подготвени финансови и технически доклади за отчитане на изпълнението на проекта; |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
| 10. (Д) Дейност 2: Договори с избрани изпълнители |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 11. (Д) Дейност 3: Времеви график |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 12. (Д) Дейност 8: Провеждане на анкетно проучване |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 13. (Д) Дейност 3: Изготвена таблица на заитересованите страни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 14. (Д) Дейност 6: План график |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 15. (Д) Дейност 7: Актуализирани/разработени вътрешни правила |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 16. (Д) Дейност 9: Изготвени и публикувани материали в регионална преса |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 17. (Д) Дейност 9: Проведени пресконферен-ции |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 18. (Д) Дейност 9: Разпространени к-т рекламни материали |
Брой |
0.00
|
120.00
|
0.00
|
| 19. (Д) Дейност 8: Провеждане на кръгла маса |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 20. (Д) Дейност 8: Провеждане на обучение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 21. (Д) Дейност 8: Провеждане на семинар |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 22. (Д) Дейност 4: Доклад от проведен анализ на текущото състояние |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 23. (Д) Дейност 6: Доклад за мониторинг |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 24. (Д) Дейност 5: План за действие |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 25. (Д) Дейност 7: Разработени образци и формуляри |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
| 26. (Д) Дейност 7: Изготвен проект на Устройствен правилник |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 27. (Д) Проведени кръгли маси |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 28. (Д) Проведени семинари |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 29. (Д) Проведени фокус групи |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 30. (Д) Разработени формуляри, образци и други административни документи |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
| 31. Брой проведени съпътстващи обучения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 32. (Д) Разработени предложения за промени на правилници, вътрешни правила и наредби |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 33. Разработени предложения за промени в устройствени правилници |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 34. Функционални анализи, извършени от административни структури |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 35. Проведени информационни кампании |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 36. Разработени препоръки и приет План за действие за оптимизиране на функциите и организационно преструктуриране на администрациите, за подобряване на ефективността, ефикасността и икономичността от дейността на администрациите |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 37. (Д) Дейност 9: Изработени и публикувани интернет банери |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 38. Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|