Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Indicators

Indicator Measure Unit Base Value Target amount Reached amount
1. Дейност 2: Брой изисквания на ЗЕУ, с които са съобразени услугите. Брой 0.00 0.00 0.00
2. Дейност 2: Брой услуги, за които е анализиран начинът на предоставяне. Брой 0.00 0.00 0.00
3. Дейност 4: Брой рекламни материали. Брой 0.00 800.00 0.00
4. Дейност 1: Брой процедури по ЗОП и НВМОП. Брой 0.00 0.00 0.00
5. Дейност 1: Брой технически задания. Брой 0.00 0.00 0.00
6. Дейност 2: Брой методически указания за работата на администрацията в условията на е-администрация Брой 0.00 0.00 0.00
7. Дейност 2: Брой обучени администратори. Брой 0.00 5.00 0.00
8. Дейност 2: Брой разработени вътрешни правила (изготвени типови вътрешни правила за административна дейност), методологии и процедури. Брой 0.00 0.00 0.00
9. Дейност 2: Брой чуждестранни езици за предоставяне на online услуги. Брой 0.00 0.00 0.00
10. Дейност 1: Необходим брой сключени договори за изпълнение на дейностите по проекта. Брой 0.00 0.00 0.00
11. Дейност 2: Брой документи за стандартизиране на услугите. Брой 0.00 0.00 0.00
12. Дейност 2: Брой оптимизирани процеси. Брой 0.00 0.00 0.00
13. Дейност 4: Брой проведени семинари. Брой 0.00 0.00 0.00
14. Дейност 4: Брой публикации в медиите и изготвени прес – съобщения. Брой 0.00 6.00 0.00
15. Дейност 3: Брой анонимно анкетирани за административ ните услуги на АГКК предоставяни онлайн. Брой 0.00 200.00 0.00
16. Дейност 3: Брой проведени кръгли маси и публични обсъждания. Брой 0.00 0.00 0.00
17. Дейност 3: Брой участници в кръглите маси и публичните обсъждания. Брой 0.00 0.00 0.00
18. Дейност 3: Брой отчетени коментари. Брой 0.00 0.00 0.00
19. Дейност 2: Брой електронни услуги, за които има реализирани форми за подаване на документи. Брой 0.00 0.00 0.00
20. Дейност 2: Брой обучени Потребители. Брой 0.00 80.00 0.00
21. Дейност 2: Внедрени портал. Брой 0.00 0.00 0.00
22. Дейност 3: Брой анкетирани за административ-ните услуги пре доставяни на място от СГКК Брой 0.00 200.00 0.00
23. Дейност 3: Брой анкетирани потребители на услуги. Създаване на система (таблица) за месечно анализиране и отчитане на мнения, препоръки и бележки. Брой 0.00 0.00 0.00
24. Дейност 2: Брой представители на целеви групи, с които са съгласувани оптимизирани те процеси. Брой 0.00 0.00 0.00
25. Дейност 2: Брой внедрени е-услуги от кадастрална карта. Брой 0.00 0.00 0.00
26. Дейност 3: Брой извършени оценки и доклади. Брой 0.00 0.00 0.00
27. Дейност 3: Брой изготвени информационни материали (отпечатани презентации, брошури за дейността и услугите на АГКК) – 1000бр. Брой 0.00 1 000.00 0.00
28. Дейност 4: Брой публикации в печатните медии. Брой 0.00 6.00 0.00
29. Дейност 5: Крайна оценка за управлението на финансовите средства и отчетността по проекта. Брой 0.00 0.00 0.00
30. Дейност 2: Изготвена инструкция за привеждане на типовите вътрешни правила към нуждите на АГКК. Брой 0.00 0.00 0.00
31. Дейност 4: Брой банери. Брой 0.00 0.00 0.00
32. Дейност 4: Брой брошури и информационни табла. Брой 0.00 1 001.00 0.00
33. Дейност 4: Брой участници в семинарите. Брой 0.00 20 000.00 0.00
34. Дейност 5: Констатирани нередности. Брой 0.00 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).