1. (Д) Основен индикатор: Проведени пресконференции |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
2. (Д) Основен индикатор: Проведена тръжна процедура по ЗОП |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
3. (Д) Основен индикатор: Публикации в пресата |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
4. (Д) По дейност 1 - Изготвен подробен план-график |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. (Д) По дейност 1 - Изготвени междинни и крайни отчети – съдържателен и финансов към ОПАК |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
6. (Д) По дейност 1 - Проведени тръжни процедури по ЗОП и избрани изпълнители |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
7. (Д) По дейност 1 - Подготвена документация за провеждане 2 тръжни процедури |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
8. (Д) По дейност 1 - Изготвена система за мониторинг и контрол |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
9. (Д) По дейност 1 - Проведен успешен външен одит |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
10. (Д) По дейност 2 - Доклад, описващ съществуващата инфраструктура |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
11. (Д) По дейност 2 - Тръжни документи за провеждане на процедура по ЗОП - (информационна система и хардуер) |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
12. (Д) По дейност 3 - Разработени 11 електронни административни услуги |
Брой |
0.00
|
11.00
|
0.00
|
13. (Д) По дейност 3 - Подготвен комплект документи за вписване в РОС и разработено on-line ръководство |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
14. (Д) По дейност 3 - Разработен дизайн и модел на информационна система, разработен прототип на потребителски интерфейс, разработена и внедрена информационна система |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
15. (Д) По дейност 3 - Обучени потребители (системни администратори – 2 бр.; служители на ИАТ – 20 бр. и служители от други институции – 30 бр.) |
Брой |
0.00
|
52.00
|
0.00
|
16. (Д) По дейност 2 - Доклад с анализ на заинтересованите страни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
17. (Д) По дейност 2 - Методология за обмен на данни между структурите |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
18. (Д) По дейност 4 - Закупени: хардуерно оборудване и софтуерни лицензи съгласно техническата спецификация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
19. (Д) По дейност 5 - Участия в радиопредавания с нац. ефир и публикувани рекламни прес карета |
Брой |
0.00
|
12.00
|
0.00
|
20. Административни услуги, предоставяни онлайн |
Брой |
0.00
|
11.00
|
0.00
|
21. (Д) По дейност 5 - Изработен транспарант и проведени пресконференции |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
22. (Д) По дейност 5 - Импресии в специализирани и новинарски интернет сайтове |
Брой |
0.00
|
1 000.00
|
0.00
|
23. (Д) По дейност 5 - Обявления за конкурс по ЗОП |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
24. (Д) По дейност 5 - Разработени и разпространени информационни и рекламни материали (диплянки и флаери) |
Брой |
0.00
|
4 000.00
|
0.00
|
25. Администрации, въвели системи за управление на качеството |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
26. (Д) Основен индикатор: Подготвени тръжни документации |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
27. (Д) По дейност 1 - Създаден екип |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
28. (Д) По дейност 2 - Доклад с идентифицирани възможности за подобрение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
29. (Д) По дейност 5 - Изработена информационна табела и разпространени прессъобщения |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
30. (Д) По дейност 5 - Изработени семинарни материали (бланки, химикалки, папки, падове) |
Брой |
0.00
|
1 400.00
|
0.00
|