Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Indicators

Indicator Measure Unit Base Value Target amount Reached amount
1. Дейност 1:Изготвен списък с определени критерий за оценка на офертите; Брой 0.00 1.00 0.00
2. Дейност 1:Разработено пълно описание на предмета на обществената поръчка и техническа спецификация; Брой 0.00 1.00 0.00
3. Дейност 2, Поддейност 4: Приета от Възложителя ИС „Взаимна помощ при събиране” – в готовност за опитна експлоатация; Брой 0.00 1.00 0.00
4. Дейност 2, Поддейност 6: Изготвено описание и докумeнтация на Source-кода на системата 3 бр. на хартиен носител и в електронен формат; Брой 0.00 1.00 0.00
5. Дейност 2, Поддейност 6: Разработени учебни материали за администратори и крайни потребители в 3 екземпляра и в електронен формат; Брой 0.00 1.00 0.00
6. Дейност 5: Изготвени доклади; Брой 0.00 0.00 0.00
7. Дейност 2, Поддейност 1: Изготвено становище за съответствие. и приложимост в НАП на разработения анализ и спецификация; Брой 0.00 1.00 0.00
8. Дейност 2, Поддейност 1: Разработена функционална спецификация на ИС „Взаимна помощ при събиране” Брой 0.00 1.00 0.00
9. Дейност 2, Поддейност 4: бр. итерации при провеждане на тестове; Брой 0.00 3.00 0.00
10. Дейност 1:Проведена процедура. Брой 0.00 1.00 0.00
11. Дейност 2, Поддейност 5: Прехвърлен в системата обем от данни от съществуващи регистри и информационни масиви; Брой 0.00 0.00 0.00
12. Дейност 2, Поддейност 7: Брой обучени крайни потребители за работа с продукта, в т. ч. % жени; Брой 0.00 20.00 0.00
13. Дейност 2, Поддейност 2: Техническа спецификация на ИС „Взаимна помощ при събиране”; Брой 0.00 1.00 0.00
14. Дейност 2, Поддейност 4: Получен програмен код (Source code) на системата на технически носител Брой 0.00 1.00 0.00
15. Дейност 2, Поддейност 7: Бр. проведени обучения; Брой 0.00 2.00 0.00
16. Дейност 4: Бр. изготвени заключителен одитен доклади; Брой 0.00 1.00 0.00
17. Дейност 4: Сключен договор с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
18. Дейност 5: Бр. проведени срещи на екипа; Брой 0.00 2.00 0.00
19. Дейност 3: Подготвена проектна документация за възлагане на обществена поръчка; Брой 0.00 1.00 0.00
20. Дейност 3:Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка; Брой 0.00 1.00 0.00
21. Дейност 3:Сключен договор с избрания изпълнител; Брой 0.00 1.00 0.00
22. Дейност 5: Изготвени вътрешни правила за управление на проекта; Брой 0.00 0.00 0.00
23. Дейност 2, Поддейност 4: Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; Брой 0.00 1.00 0.00
24. Дейност 2, Поддейност 5: Изготвена Спецификация за миграция на данни в ИС „Взаимна помощ при събиране; Брой 0.00 1.00 0.00
25. Дейност 2, Поддейност 6: Разработен наръчник на потребителя в 3 екземпляра на хартиен носител и в електронен формат; Брой 0.00 1.00 0.00
26. Дейност 1: Сключен договор за изпълнение с избрания изпълнител;. Брой 0.00 1.00 0.00
27. Дейност 2, Поддейност 2: Изготвено становище за съответствие. и приложимост в НАП на разработения Дизайн на информационната система “Взаимна помощ при събиране”; Брой 0.00 1.00 0.00
28. Дейност 2, Поддейност 3: Изготвено становище за съответствие. и приложимост в НАП на разработваната (програмирана) информационна система „Взаимна помощ при събиране”; Брой 0.00 1.00 0.00
29. Дейност 2, Поддейност 3: Разработено софтуерно приложение; Брой 0.00 1.00 0.00
30. Дейност 2, Поддейност 6: Изработено детайлно описание на базата данни в 3 екземпляра на хартиен носител и в електронен формат; Брой 0.00 1.00 0.00
31. Дейност 2, Поддейност 6: Разработено ръководство за инсталация и администриране в 3 екземпляра на хартиен носител и в електронен формат; Брой 0.00 1.00 0.00
32. Дейност 3: Бр. изработени и разпространени рекламни комплекти; Брой 0.00 200.00 0.00
33. Дейност1: Проведена процедурата за възлагане на обществената поръчка; Брой 0.00 1.00 0.00
34. Дейност 3: Организирана пресконференция при стартиране на проекта; Брой 0.00 1.00 0.00
35. Дейност 3: Публикувано прессъобщение в началото на проекта; Брой 0.00 1.00 0.00
36. Дейност 4: Бр. изготвени междинни одитни доклади; Брой 0.00 1.00 0.00
37. Дейност 5: Постигнати резултати по проекта; Брой 0.00 16.00 0.00
38. Дейност 2, Поддейност 3: Пълно покритие на функционалните изисквания; Брой 0.00 0.00 0.00
39. Дейност 2, Поддейност 6: Изготвено становище за съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП на разработените техническа и експлоатационна документация; Брой 0.00 1.00 0.00
40. Дейност 2, Поддейност 7: Брой обучени членове от ИТ екипа на НАП по поддръжка и системно администриране Брой 0.00 5.00 0.00
41. Дейност 2, Поддейност 8: Инсталирана и внедрена информационна система „Взаимна помощ при събиране” в НАП с осигурен достъп за крайните потребители; Брой 0.00 1.00 0.00
42. Дейност 3: Организирана пресконференция при приключване на проекта; Брой 0.00 1.00 0.00
43. Дейност 3: Публикувано 1 прессъобщение в края на проекта; Брой 0.00 1.00 0.00
44. Дейност 4:Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка; Брой 0.00 1.00 0.00
45. Дейност 4:Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка; Брой 0.00 1.00 0.00
46. Дейност 5: Изпълнени дейности по проекта; Брой 0.00 5.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).