1. По Д 1 Сключени договори с изпълнители на обществени поръчки |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
2. По Д 3 Дефинирана архитектура и характеристики на базата от данни за съхранение на гео-пространствена и семантична информация |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
3. По Д 4 Инсталирана и работеща бек-офис система за интегрирано управление и обслужване |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
4. По Д 1 Брой изготвени междинни и финални технически доклади и финансови отчети |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
5. По Д 2 Проведено проучване и анализ на критичните точки в изпълнението на административните процеси, релациите и конфликтите между информационните потоци в сферата на кадастър, устройство на територията и общинска собственост |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
6. По Д 1 Заповед за сформиране на екип |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
7. По Д 4 инсталирани базови ГИС сървърни - 1 бр. и 8 бр. настолни лицензи |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
8. По Д 6 Функционалност на уеб сайта на Община Габрово, разширена с компоненти за измерване на удовлетвореността на потребителите от новите електронни услуги |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
9. По Д 8 бр. брошури |
Брой |
0.00
|
2 000.00
|
0.00
|
10. По Д 1 Брой проведени тръжни процедури |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
11. По Д 3 бр. проектирани нови електронни административни услуги |
Брой |
0.00
|
7.00
|
0.00
|
12. По Д 3 Дефинирана технология (по ЗЕУ) за обмен на геоданни, съгласно изискванията на INSPIRE |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
13. По Д 3 Създадени карти на индивидуалните процеси, дефинирани информационни потоци и карти за оптимизиране на интегрираните дейности, свързани с кадастър, устройство на територията и общинска собственост |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
14. По Д 4 Осъществен интегритет със системите на електронното правителство |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
15. По Д 6 7 бр. услуги, предоставяни онлайн |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
16. По Д 6 Внедрена бек-офис ГИС системата за интегрирано управление и обслужване в сферата на кадастър, устройство на територията и общинска собственост в общината |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
17. По Д 7 бр. обучени служители от Община Габрово |
Брой |
0.00
|
24.00
|
0.00
|
18. По д 8 бр. плакати |
Брой |
0.00
|
200.00
|
0.00
|
19. По Д 1 Разработени длъжностни характеристики на екипа |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
20. По Д 8 бр. папки с промоционални материали |
Брой |
0.00
|
500.00
|
0.00
|
21. По Д 8 бр. постоянни обяснителни табели |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
22. По Д 1 Заповед за сформиране на надзорна комисия |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
23. По Д 8 бр. прессъобщения |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
24. По Д 1 Сключени граждански договори с членовете на екипа |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
25. По Д 5 бр. разработени електронни административни услуги, предоставяни на уеб сайта на Община Габрово |
Брой |
0.00
|
7.00
|
0.00
|
26. По Д 5 разработен 1 бр. електронен публичен регистър, достъпен на уеб сайта на Община Габрово |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
27. По Д 8 бр. трансперанти |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
28. По Д 8 проведен информационен форум |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|