1. 300 представители на целевите групи обучени по процедурите за обжалване на обществени поръчки и концесии, за практиката на КЗК и за ползите от публичния електронен регистър на Комисията и електронното подаване на документи |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
2. Всички служители на КЗК обучени да ползват усъвършенства интегрираната информационна система (деловодна система), публичния електронния регистър и Интернет страницата на КЗК |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
3. Въведен нов канал за достъп до информация за работата на КЗК |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. Наръчникът изпратен официално от КЗК на АОП, МС, Сметна палата, АДФИ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. Наръчникът с практиката на КЗК и ВАС по жалби по обществени поръчки и концесии разпространен сред целевите групи по проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
6. Изготвен анализ и систематизира-не на практиката на КЗК и ВАС по жалби по възлагане на обществени поръчки и предоставяне на концесии |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. Брой отчетени потребители Интернет страницата и регистрирани потребители на електронния регистър |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
8. Разработени и въведени добри практики по процедурите по възлагане на обществени поръчки и предоставяне на концесии |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
9. Доставени, инсталирани и функциониращи приложни сървъри за подръжка на публичния електронен регистър, на интегрираната информационна система и на новата Интернет страница на КЗК |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
10. Проведена информацион-на кампания сред общественост-та и медиите относно проекта, неговите цели и резултати |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
11. Публичният електронен регистър на КЗК въведен в действие |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
12. Разпространени Наръчниците по Дейност 2 и Дейност 3, както и брошурата по Дейност 10 сред участниците в семинарите-обучения |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
13. Изготвен окончателен Одитен доклад |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
14. Наръчник качен на Интернет страницата на КЗК |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
15. Функционираща нова Интернет страница на КЗК с пълната информация за дейността на Комисията, с достъп до публичния електронен регистър и с възможност за електронно подаване на документи |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
16. Отпечатан Наръчник с добри практики в тираж 1000 бр. |
Брой |
0.00
|
1 000.00
|
0.00
|
17. Отпечатан Наръчник с практиката на КЗК и ВАС по обжалване на обществени поръчки и концесии |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
18. Трима служители на КЗК, обучени да работят като Help desk |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
19. Реализирана информацион-на и разяснителни кампании във връзка с възможностите на публичния електронен регистър на КЗК и новата Интернет страница на Комисията с възможност за електронно подаване на документи |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
20. Три ИТ експерта на КЗК преминали обучение за подръжка на усъвършенства интегрираната информационна система (деловодна система), публичния електронния регистър и Интернет страницата на КЗК |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
21. Тръжната документация в наличност и комплектована |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
22. Проведени 6 семинара-обучения за целевите групи по проекта относно процедурите по обжалване на обществени поръчки и концесии |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
23. Проведени и отразени в медиите 2 пресконферен-ции по проекта |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
24. Въведен нов механизъм (публичният електронен регистър на КЗК) за оптимално и ефективно използване на публичните ресурси |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
25. Наръчник с добри практики разпространен сред целевите групи по проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
26. Усъвършенства-ната интегрирана информационна система на КЗК въведена в действие и функционираща като система за управление на работните процеси в Комисията |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
27. Функциониращ автоматичен трансфер на данни от деловодната система на КЗК към публичния електронен регистър |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|