Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Indicators

Indicator Measure Unit Base Value Target amount Reached amount
1. (Д) По дейност 1 - Сключен договор за изпълнение с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
2. (Д) По дейност 2 - Доклад от извършен бизнес анализ Брой 0.00 1.00 0.00
3. (Д) По дейност 2 - Изготвено становище за съответствие. и приложимост Брой 0.00 1.00 0.00
4. (Д) По дейност 2 - Разработено ръководство за работа с МСК и поддръжка Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) По дейност 2 - Брой обучени служители Брой 0.00 8.00 0.00
6. (Д) По дейност 2 - Изготвен Доклад с констатирани проблеми при тестването на функционалностите и препоръки за отстраняването им; Брой 0.00 1.00 0.00
7. (Д) По дейност 3 - Детайлизирана функционална спецификация на МА към ИС „Интрастат” Брой 0.00 1.00 0.00
8. (Д) По дейност 1 - Подготвена документация за участие Брой 0.00 1.00 0.00
9. (Д) По дейност 3 - Доклад от извърщен бизнес анализ Брой 0.00 1.00 0.00
10. (Д) По дейност 3 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; Брой 0.00 1.00 0.00
11. (Д) По дейност 4 - Описание на софтуерните приложения за обмен на структурирани данни Брой 0.00 1.00 0.00
12. (Д) По дейност 3 - Разработено ръководство за работа с МА и поддръжка Брой 0.00 1.00 0.00
13. (Д) По дейност 4 - Разработен проект на пакет от софтуерни приложения („реферертна инфраструктура“) за обмен на структурирани данни Брой 0.00 1.00 0.00
14. (Д) По дейност 4 - Наръчник на потребителите Брой 0.00 1.00 0.00
15. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; Брой 0.00 1.00 0.00
16. (Д) По дейност 2 - Реално внедрено софтуерно приложение Брой 0.00 8.00 0.00
17. (Д) По дейност 1 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка Брой 0.00 1.00 0.00
18. (Д) По дейност 3 - Разработено софтуерно приложение Брой 0.00 1.00 0.00
19. (Д) По дейност 5 - Публикувано 1 прессъобщение в края на проекта; Брой 0.00 1.00 0.00
20. (Д) По дейност 6 - Сключен договор с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
21. (Д) По дейност 2 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; Брой 0.00 1.00 0.00
22. (Д) По дейност 5 - Публикувано прессъобщение в началото на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
23. (Д) По дейност 7 - Изготвен подробен план за изпълнението на проекта; Брой 0.00 1.00 0.00
24. (Д) По дейност 4 - Обучени служители Брой 0.00 8.00 0.00
25. (Д) По дейност 3 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост Брой 0.00 1.00 0.00
26. (Д) По дейност 4 - Разработен и референтен модел за автоматизирано извличане на данни от бази данни и създаване на файлове за обмен на структурирани данни в текстови формат както и обратно въвеждане на такива данни в БД Брой 0.00 1.00 0.00
27. (Д) По дейност 4 - Разработен унифициран модел за описание на „контейнери“ за структурирани данни и система от „съобщения“ („пликове“ с данни и метаданни) за обмен на файлове с такива данни Брой 0.00 1.00 0.00
28. (Д) По дейност 5 - Организирана пресконференция при стартиране на проекта; Брой 0.00 1.00 0.00
29. (Д) По дейност 4 - Внедрен пакет от софтуерни приложения Брой 0.00 1.00 0.00
30. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за съответствие и приложимост Брой 0.00 1.00 0.00
31. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за съответствие и приложимост... Брой 0.00 1.00 0.00
32. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за съответствие. и приложимост Брой 0.00 1.00 0.00
33. (Д) По дейност 4 - Получен 1 бр. програмен код (Source code) на технически носител Брой 0.00 1.00 0.00
34. (Д) По дейност 5 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка Брой 0.00 1.00 0.00
35. (Д) По дейност 7 - Изготвени и подадени до УО на ОПАК минимум технически доклади Брой 0.00 6.00 0.00
36. (Д) По дейност 7 - Постигнати индикатори за изпълнение на проекта. Брой 0.00 76.00 0.00
37. (Д) По дейност 6 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка Брой 0.00 1.00 0.00
38. (Д) По дейност 7 - Изготвен и Риск регистър по проекта; Брой 0.00 1.00 0.00
39. (Д) По дейност 1 - Разработено пълно описание на предмет на обществена поръчка Брой 0.00 1.00 0.00
40. (Д) По дейност 2 - Детайлизирана функционална спецификация на МСК към ИС „Интрастат” Брой 0.00 1.00 0.00
41. (Д) По дейност 2 - Детайлнзирана техническа спецификация на МСК към ИС „Интрастат” Брой 0.00 1.00 0.00
42. (Д) По дейност 2 - Дизайн на МСК към ИС „Интрастат” Брой 0.00 1.00 0.00
43. (Д) По дейност 2 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост Брой 0.00 1.00 0.00
44. (Д) По дейност 2 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост. Брой 0.00 1.00 0.00
45. (Д) По дейност 3 - Брой обучени служители Брой 0.00 8.00 0.00
46. (Д) По дейност 3 - Детайлнзирана техническа спецификация на МА към ИС „Интрастат” Брой 0.00 1.00 0.00
47. (Д) По дейност 2 - Получен 1 бр. програмен код (Source code) на системата на технически носител Брой 0.00 1.00 0.00
48. (Д) По дейност 2 - Разработено пълно описание на база данни на МСК Брой 0.00 1.00 0.00
49. (Д) По дейност 3 - Получен 1 бр. програмен код (Source code) на системата на технически носител Брой 0.00 1.00 0.00
50. (Д) По дейност 3 - Разработено пълно описание на база данни на МА Брой 0.00 1.00 0.00
51. (Д) По дейност 3 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост../ Брой 0.00 1.00 0.00
52. (Д) По дейност 4 - Изготвен Доклад с констатирани проблеми при тестването на функционалностите и препоръки за отстраняването им; Брой 0.00 1.00 0.00
53. (Д) По дейност 4 - Изготвени описания на «контейнери» и «съобщения» за обмен на структурирани данни между „предоставители на статистическа информация“ (ПСИ) – в случая Интрастат оператори“, и „национален събиращ орган“(НСО), в случая Дирекция „Интрастат“ Брой 0.00 1.00 0.00
54. (Д) По дейност 4 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост Брой 0.00 1.00 0.00
55. Административни услуги, предоставяни онлайн Брой 0.00 101.00 0.00
56. (Д) По дейност 5 - Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка Брой 0.00 1.00 0.00
57. (Д) По дейност 6 - Бр. изготвени междинни одитни доклади; Брой 0.00 1.00 0.00
58. (Д) По дейност 6 - Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка; Брой 0.00 1.00 0.00
59. (Д) По дейност 5 - Бр. изработени реклмни банери Брой 0.00 1.00 0.00
60. (Д) По дейност 5 - Организирана пресконференция при приключване на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
61. (Д) По дейност 7 - Проведени ежемесечни срещи на екипа по организация и управление Брой 0.00 18.00 0.00
62. (Д) По дейност 6 - Бр. изготвени заключителен одитен доклади Брой 0.00 1.00 0.00
63. (Д) По дейност 7 - Постигнати резултати по проекта. Брой 0.00 63.00 0.00
64. (Д) По дейност 2 - Разработено софтуерно приложение Брой 0.00 1.00 0.00
65. (Д) По дейност 3 - Дизайн на МА към ИС „Интрастат” Брой 0.00 1.00 0.00
66. (Д) По дейност 3 - Изготвен Доклад с констатирани проблеми при тестването на функционалностите и препоръки за отстраняването им; Брой 0.00 1.00 0.00
67. (Д) По дейност 3 - Изготвено становище за съответствие. и приложимост Брой 0.00 1.00 0.00
68. (Д) По дейност 3 - Реално внедрено софтуерно приложение Брой 0.00 1.00 0.00
69. (Д) По дейност 4 - Разработен пакет от. софтуерни приложения Брой 0.00 1.00 0.00
70. (Д) По дейност 5 - Бр. създадени категории на проекта в Интернет и Интранет Брой 0.00 1.00 0.00
71. (Д) По дейност 5 - Сключен договор с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
72. (Д) По дейност 7 - Изготвена Заповед за организация и управление на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
73. (Д) По дейност 7 - Приключили дейности в рамките на предвидените в Договора с УО на ОПАК срокове; Брой 0.00 7.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).