| 1. (Д) По дейност 1 - Сключен договор за изпълнение с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 2. (Д) По дейност 2 - Доклад от извършен бизнес анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 3. (Д) По дейност 2 - Изготвено становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 4. (Д) По дейност 2 - Разработено ръководство за работа с МСК и поддръжка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 5. (Д) По дейност 2 - Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
| 6. (Д) По дейност 2 - Изготвен Доклад с констатирани проблеми при тестването на функционалностите и препоръки за отстраняването им; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 7. (Д) По дейност 3 - Детайлизирана функционална спецификация на МА към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 8. (Д) По дейност 1 - Подготвена документация за участие |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 9. (Д) По дейност 3 - Доклад от извърщен бизнес анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 10. (Д) По дейност 3 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 11. (Д) По дейност 4 - Описание на софтуерните приложения за обмен на структурирани данни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 12. (Д) По дейност 3 - Разработено ръководство за работа с МА и поддръжка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 13. (Д) По дейност 4 - Разработен проект на пакет от софтуерни приложения („реферертна инфраструктура“) за обмен на структурирани данни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 14. (Д) По дейност 4 - Наръчник на потребителите |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 15. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 16. (Д) По дейност 2 - Реално внедрено софтуерно приложение |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
| 17. (Д) По дейност 1 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 18. (Д) По дейност 3 - Разработено софтуерно приложение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 19. (Д) По дейност 5 - Публикувано 1 прессъобщение в края на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 20. (Д) По дейност 6 - Сключен договор с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 21. (Д) По дейност 2 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 22. (Д) По дейност 5 - Публикувано прессъобщение в началото на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 23. (Д) По дейност 7 - Изготвен подробен план за изпълнението на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 24. (Д) По дейност 4 - Обучени служители |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
| 25. (Д) По дейност 3 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 26. (Д) По дейност 4 - Разработен и референтен модел за автоматизирано извличане на данни от бази данни и създаване на файлове за обмен на структурирани данни в текстови формат както и обратно въвеждане на такива данни в БД |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 27. (Д) По дейност 4 - Разработен унифициран модел за описание на „контейнери“ за структурирани данни и система от „съобщения“ („пликове“ с данни и метаданни) за обмен на файлове с такива данни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 28. (Д) По дейност 5 - Организирана пресконференция при стартиране на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 29. (Д) По дейност 4 - Внедрен пакет от софтуерни приложения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 30. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за съответствие и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 31. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за съответствие и приложимост... |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 32. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 33. (Д) По дейност 4 - Получен 1 бр. програмен код (Source code) на технически носител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 34. (Д) По дейност 5 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 35. (Д) По дейност 7 - Изготвени и подадени до УО на ОПАК минимум технически доклади |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
| 36. (Д) По дейност 7 - Постигнати индикатори за изпълнение на проекта. |
Брой |
0.00
|
76.00
|
0.00
|
| 37. (Д) По дейност 6 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 38. (Д) По дейност 7 - Изготвен и Риск регистър по проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 39. (Д) По дейност 1 - Разработено пълно описание на предмет на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 40. (Д) По дейност 2 - Детайлизирана функционална спецификация на МСК към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 41. (Д) По дейност 2 - Детайлнзирана техническа спецификация на МСК към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 42. (Д) По дейност 2 - Дизайн на МСК към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 43. (Д) По дейност 2 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 44. (Д) По дейност 2 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 45. (Д) По дейност 3 - Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
| 46. (Д) По дейност 3 - Детайлнзирана техническа спецификация на МА към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 47. (Д) По дейност 2 - Получен 1 бр. програмен код (Source code) на системата на технически носител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 48. (Д) По дейност 2 - Разработено пълно описание на база данни на МСК |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 49. (Д) По дейност 3 - Получен 1 бр. програмен код (Source code) на системата на технически носител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 50. (Д) По дейност 3 - Разработено пълно описание на база данни на МА |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 51. (Д) По дейност 3 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост../ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 52. (Д) По дейност 4 - Изготвен Доклад с констатирани проблеми при тестването на функционалностите и препоръки за отстраняването им; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 53. (Д) По дейност 4 - Изготвени описания на «контейнери» и «съобщения» за обмен на структурирани данни между „предоставители на статистическа информация“ (ПСИ) – в случая Интрастат оператори“, и „национален събиращ орган“(НСО), в случая Дирекция „Интрастат“ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 54. (Д) По дейност 4 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 55. Административни услуги, предоставяни онлайн |
Брой |
0.00
|
101.00
|
0.00
|
| 56. (Д) По дейност 5 - Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 57. (Д) По дейност 6 - Бр. изготвени междинни одитни доклади; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 58. (Д) По дейност 6 - Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 59. (Д) По дейност 5 - Бр. изработени реклмни банери |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 60. (Д) По дейност 5 - Организирана пресконференция при приключване на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 61. (Д) По дейност 7 - Проведени ежемесечни срещи на екипа по организация и управление |
Брой |
0.00
|
18.00
|
0.00
|
| 62. (Д) По дейност 6 - Бр. изготвени заключителен одитен доклади |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 63. (Д) По дейност 7 - Постигнати резултати по проекта. |
Брой |
0.00
|
63.00
|
0.00
|
| 64. (Д) По дейност 2 - Разработено софтуерно приложение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 65. (Д) По дейност 3 - Дизайн на МА към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 66. (Д) По дейност 3 - Изготвен Доклад с констатирани проблеми при тестването на функционалностите и препоръки за отстраняването им; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 67. (Д) По дейност 3 - Изготвено становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 68. (Д) По дейност 3 - Реално внедрено софтуерно приложение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 69. (Д) По дейност 4 - Разработен пакет от. софтуерни приложения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 70. (Д) По дейност 5 - Бр. създадени категории на проекта в Интернет и Интранет |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 71. (Д) По дейност 5 - Сключен договор с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 72. (Д) По дейност 7 - Изготвена Заповед за организация и управление на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 73. (Д) По дейност 7 - Приключили дейности в рамките на предвидените в Договора с УО на ОПАК срокове; |
Брой |
0.00
|
7.00
|
0.00
|