1. (Д) По дейност 1 - Сключен договор за изпълнение с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
2. (Д) По дейност 2 - Доклад от извършен бизнес анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
3. (Д) По дейност 2 - Изготвено становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. (Д) По дейност 2 - Разработено ръководство за работа с МСК и поддръжка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. (Д) По дейност 2 - Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
6. (Д) По дейност 2 - Изготвен Доклад с констатирани проблеми при тестването на функционалностите и препоръки за отстраняването им; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. (Д) По дейност 3 - Детайлизирана функционална спецификация на МА към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
8. (Д) По дейност 1 - Подготвена документация за участие |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
9. (Д) По дейност 3 - Доклад от извърщен бизнес анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
10. (Д) По дейност 3 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
11. (Д) По дейност 4 - Описание на софтуерните приложения за обмен на структурирани данни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
12. (Д) По дейност 3 - Разработено ръководство за работа с МА и поддръжка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
13. (Д) По дейност 4 - Разработен проект на пакет от софтуерни приложения („реферертна инфраструктура“) за обмен на структурирани данни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
14. (Д) По дейност 4 - Наръчник на потребителите |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
15. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
16. (Д) По дейност 2 - Реално внедрено софтуерно приложение |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
17. (Д) По дейност 1 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
18. (Д) По дейност 3 - Разработено софтуерно приложение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
19. (Д) По дейност 5 - Публикувано 1 прессъобщение в края на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
20. (Д) По дейност 6 - Сключен договор с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
21. (Д) По дейност 2 - Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
22. (Д) По дейност 5 - Публикувано прессъобщение в началото на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
23. (Д) По дейност 7 - Изготвен подробен план за изпълнението на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
24. (Д) По дейност 4 - Обучени служители |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
25. (Д) По дейност 3 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
26. (Д) По дейност 4 - Разработен и референтен модел за автоматизирано извличане на данни от бази данни и създаване на файлове за обмен на структурирани данни в текстови формат както и обратно въвеждане на такива данни в БД |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
27. (Д) По дейност 4 - Разработен унифициран модел за описание на „контейнери“ за структурирани данни и система от „съобщения“ („пликове“ с данни и метаданни) за обмен на файлове с такива данни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
28. (Д) По дейност 5 - Организирана пресконференция при стартиране на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
29. (Д) По дейност 4 - Внедрен пакет от софтуерни приложения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
30. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за съответствие и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
31. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за съответствие и приложимост... |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
32. (Д) По дейност 4 - Изготвено становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
33. (Д) По дейност 4 - Получен 1 бр. програмен код (Source code) на технически носител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
34. (Д) По дейност 5 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
35. (Д) По дейност 7 - Изготвени и подадени до УО на ОПАК минимум технически доклади |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
36. (Д) По дейност 7 - Постигнати индикатори за изпълнение на проекта. |
Брой |
0.00
|
76.00
|
0.00
|
37. (Д) По дейност 6 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
38. (Д) По дейност 7 - Изготвен и Риск регистър по проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
39. (Д) По дейност 1 - Разработено пълно описание на предмет на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
40. (Д) По дейност 2 - Детайлизирана функционална спецификация на МСК към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
41. (Д) По дейност 2 - Детайлнзирана техническа спецификация на МСК към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
42. (Д) По дейност 2 - Дизайн на МСК към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
43. (Д) По дейност 2 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
44. (Д) По дейност 2 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
45. (Д) По дейност 3 - Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
46. (Д) По дейност 3 - Детайлнзирана техническа спецификация на МА към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
47. (Д) По дейност 2 - Получен 1 бр. програмен код (Source code) на системата на технически носител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
48. (Д) По дейност 2 - Разработено пълно описание на база данни на МСК |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
49. (Д) По дейност 3 - Получен 1 бр. програмен код (Source code) на системата на технически носител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
50. (Д) По дейност 3 - Разработено пълно описание на база данни на МА |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
51. (Д) По дейност 3 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост../ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
52. (Д) По дейност 4 - Изготвен Доклад с констатирани проблеми при тестването на функционалностите и препоръки за отстраняването им; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
53. (Д) По дейност 4 - Изготвени описания на «контейнери» и «съобщения» за обмен на структурирани данни между „предоставители на статистическа информация“ (ПСИ) – в случая Интрастат оператори“, и „национален събиращ орган“(НСО), в случая Дирекция „Интрастат“ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
54. (Д) По дейност 4 - Изготвено. становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
55. Административни услуги, предоставяни онлайн |
Брой |
0.00
|
101.00
|
0.00
|
56. (Д) По дейност 5 - Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
57. (Д) По дейност 6 - Бр. изготвени междинни одитни доклади; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
58. (Д) По дейност 6 - Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
59. (Д) По дейност 5 - Бр. изработени реклмни банери |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
60. (Д) По дейност 5 - Организирана пресконференция при приключване на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
61. (Д) По дейност 7 - Проведени ежемесечни срещи на екипа по организация и управление |
Брой |
0.00
|
18.00
|
0.00
|
62. (Д) По дейност 6 - Бр. изготвени заключителен одитен доклади |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
63. (Д) По дейност 7 - Постигнати резултати по проекта. |
Брой |
0.00
|
63.00
|
0.00
|
64. (Д) По дейност 2 - Разработено софтуерно приложение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
65. (Д) По дейност 3 - Дизайн на МА към ИС „Интрастат” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
66. (Д) По дейност 3 - Изготвен Доклад с констатирани проблеми при тестването на функционалностите и препоръки за отстраняването им; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
67. (Д) По дейност 3 - Изготвено становище за съответствие. и приложимост |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
68. (Д) По дейност 3 - Реално внедрено софтуерно приложение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
69. (Д) По дейност 4 - Разработен пакет от. софтуерни приложения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
70. (Д) По дейност 5 - Бр. създадени категории на проекта в Интернет и Интранет |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
71. (Д) По дейност 5 - Сключен договор с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
72. (Д) По дейност 7 - Изготвена Заповед за организация и управление на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
73. (Д) По дейност 7 - Приключили дейности в рамките на предвидените в Договора с УО на ОПАК срокове; |
Брой |
0.00
|
7.00
|
0.00
|