1. (Д) Дейност 1: • Сключени договори с членовете на екипа – 2 бр.; |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
2. (Д) Дейност 1: • Финален доклад |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
3. (Д) Дейност 1: 3. Проведени процедури по ЗОП, избрани външни изпълнители за дейностите по проекта и сключени договори с тях. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
4. (Д) Дейност 4: • Брошури – 300 бр., пълноцветен печат, формат А4; |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
5. (Д) Дейност 4: • Информационен банер (транспарант) – 1бр., с размери 2/1 м.; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
6. (Д) Дейност 4: • Информационна табела – 1бр., с размери 75/50 см.; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. (Д) Дейност 1: • Искания за плащане; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
8. (Д) Дейност 1: 1. Сформиран екип за организация, управление и отчитане на проекта: |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
9. (Д) Дейност 2: Брой изготвени препоръки и план за действие. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
10. (Д) Дейност 2: Брой администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
11. (Д) Дейност 2: Брой извършени функционални анализи. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
12. (Д) Дейност 2: Брой проведени работни панели. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
13. (Д) Дейност 2: Брой проведени обучения |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
14. (Д) Дейност 4: • Тефтери – 100 бр., размер А5; |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
15. (Д) Дейност 1: • Междинни технически и финансов отчети; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
16. (Д) Дейност 3: Брой преструктурирани отдели или дирекции |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
17. (Д) Дейност 3: Брой извадени функции на звена чрез аутсорсинг или ПЧП |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
18. (Д) Дейност 3: Брой разработени предложения за промени. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
19. (Д) Дейност 1: 4. Успешно приключила организация и управление на проекта. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
20. (Д) Дейност 1: 2. Изготвени и съгласувани от УО на ОПАК документации за обществени поръчки, включително подробни технически спецификации. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
21. (Д) Дейност 2: Брой указания и програма за мониторинг, преглед и публичност на изпълнението на плана за действие. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
22. (Д) Дейност 2: Брой обучени служители |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
23. (Д) Дейност 2: Брой проведени дискусии. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
24. (Д) Дейност 4: • Химикалки – 100 бр. |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
25. (Д) Дейност 3: Брой разработени и/или актуализирани методологии, вътрешни правила, процедури, инструкции и наръчници и др. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
26. (Д) Дейност 4: • Папки – 100 бр. – картон; |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
27. (Д) Дейност 4: • Проведени 2 пресконференции – една при стартирането на проекта и една при приключването му; |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
28. (Д) Обучени служители |
Брой |
0.00
|
8.00
|
0.00
|
29. (Д) Проведени дискусии с ЕУП и ръководни длъжности в община Правец |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
30. Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
31. Брой проведени съпътстващи обучения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
32. (Д) Проведени работни панели със заинтересовани страни |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
33. Брой разработени / усъвършенствани методологии, вътрешни правила и процедури |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
34. Функционални анализи, извършени от административни структури |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
35. (Д) Дейност 1: • Изготвен детайлен план-график за изпълнение на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
36. (Д) Дейност 1: • Протоколи от проведени срещи на екипа за управление на проекта. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
37. (Д) Дейност 3: Брой прецизирани функции в администрациите |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
38. Разработени препоръки и приет План за действие за оптимизиране на функциите и организационно преструктуриране на администрациите, за подобряване на ефективността, ефикасността и икономичността от дейността на администрациите |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|