1. (Д) По дейност 2 - Брой разработени електронни портали за обществено информиране и консултиране. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
2. (Д) По дейност 2 - Брой приети ОПР от Общински съвет |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
3. (Д) По дейност 1 - Брой обучени служители и предствители на структурите на гражданското общество |
Брой |
0.00
|
20.00
|
0.00
|
4. (Д) По дейност 1 - Разработени указания за въвеждане на правилата за мониторинг, контрол и последваща оценка на политики за общинската администрация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. (Д) По дейност 2 - Изготвен анализ на заинтересованите страни. Идентифицирани заинтересовани страни за целите на анализа от под-дейност 2.1 |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
6. (Д) По дейност 1 - Брой проведени обучения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. (Д) По дейност 2 - Брои изготвени анализи на социално-икономическото развитие на общината, SWOT анализ. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
8. (Д) По дейност 2 - Брой доклади от фокус групи |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
9. (Д) По дейност 1 - Брой разработени, приети от Общински съвет Бобов дол и въведени в общинска администрация правила за мониторинг, контрол и последваща оценка на общинските политики за устойчиво развитие, включително приложения за секторните политики: ико |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
10. (Д) По дейност 3 - Брой проведени последващи оценки |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
11. (Д) По дейност 6 - Брой граждански договори. |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
12. (Д) По дейност 6 - Брой проведени процедури по ЗОП. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
13. (Д) По дейност 6 - Изготвяне на финален технически и финансов отчет. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
14. (Д) По дейност 2 - Проведено социологическо проучване. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
15. (Д) По дейност 4 - Брой актуализирани документи. |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
16. (Д) По дейност 5 - Проведени пресконференции. |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
17. (Д) По дейност 5 - Папки – картон. |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
18. (Д) По дейност 2 - Брой организирани фокус групи |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
19. (Д) По дейност 2 - Брой систематисирани бази данни с информация. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
20. (Д) По дейност 2 - Брой разработени ОПР |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
21. (Д) По дейност 2 - Изготвен анализ на заинтересованите страни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
22. (Д) По дейност 2 - Организирани обществени обсъждания. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
23. Администрации, въвели правила за мониторинг на изпълнението на политики |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
24. (Д) По дейност 5 - Информационен банер (транспарант). |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
25. (Д) По дейност 5 - Информационна табела |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
26. (Д) По дейност 5 - Химикалки. |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
27. (Д) По дейност 6 - Брой протоколи от проведени работни срещи. |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
28. (Д) По дейност 5 - Връзки за бадж. |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
29. (Д) По дейност 5 - Дипляни |
Брой |
0.00
|
250.00
|
0.00
|
30. (Д) По дейност 5 - Флаш памет 2GB. |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
31. (Д) По дейност 6 - Брой разработени документации за избор на изпълнители. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
32. (Д) По дейност 3 - Брой проведени предварителни оценки |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
33. (Д) По дейност 4 - Брой разработени документи |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
34. (Д) По дейност 5 - Настолен календар – бележник. |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|